O czym trzeba pamiętać, wybierając stojaki reklamowe?

O czym trzeba pamiętać, wybierając stojaki reklamowe?


Ich podstawową funkcją wciąż jest informowanie klientów o czołowych produktach danej marki lub o samej firmie, jeśli wyróżnia się spośród konkurencji. Co ważniejsze, nie jest to jednak tylko stojak czy zbędny dzisiaj gadżet reklamowy.


Stojaki na ulotki – doceń ich potęgę

Dobrze zaprojektowane stojaki na ulotki będą przyciągały uwagę klienta i sprawiały, że chętnie do takiego podejdzie. Dzięki temu automatycznie zainteresuje się treściami znajdującymi się na ulotkach reklamowych. Jeśli stojaki na ulotki będą odpowiednio wykonane, to znaczy będą zawierały ciekawą szatę graficzną i widoczne logo, klient od razu zorientuje się, z jakim rodzajem firmy ma do czynienia i czego może się po niej i jej produktach spodziewać. Co więcej, najciekawsze stojaki na ulotki uważane są również za ozdobę sklepu czy salonu.


Czy stojaki na ulotki można wykorzystać tylko w sklepie?

Tego rodzaju gadżety reklamowe znakomicie sprawdzą się również w innych miejscach, przede wszystkim zaś na różnego rodzaju konferencjach oraz targach – wszędzie tam, gdzie bezpośredni kontakt przedstawiciela firmy z potencjalnym klientem nie zawsze jest możliwy.