Call of Duty: Infinite Warfare – Poradnik do trofeów

To będzie długa droga przed nami…


 

Podziękowania dla Marcina i Rekina za pomoc w trybie zombie i zbieraniu materiałów!

 

trofeaInformacje ogólne:trofea
Stopień trudności wbicia 100%: 7/10
Ilość trofeów: platynax1zlotox1 / x12x37
Ilość trofeów offline: 39
Ilość trofeów online: 11 (1 online, 10 zombie)
Minimalna ilość przejść: 1 raz singiel, teoretycznie 5 meczy online, kilkadziesiąt prób zombie.
Trofea możliwe do przeoczenia: BRAK
Zglitchowane trofea: DominiumWłóż monetęPełne wyposażenie
Czas do zdobycia platyny: 50-100 godzin

 

Krok po kroku:

  • Singleplayer – Większość trofeów wpadnie bez najmniejszego problemu, natomiast musisz zwrócić uwagę na kilka z nich:
    • As przestworzy i Niepowtarzalne okazje związane z misjami pobocznymi.
    • Świr na punkcie broni – związane ze zbieraniem broni.
    • Pełne wyposażenie – związane z zbieraniem ulepszeń.
    • Najdłuższy dzień – związane z przejściem gry na poziomie trudności weteran.

Resztę trofeów można wbić spokojnie w wyborze rozdziałów.

 

  • Multiplayer – W tym trybie tak naprawdę wystarczy tylko rozgrywać mecze, aż nie wpadnie trofeum za 5 wygranych rozgrywek. Na nasze nieszczęście trofeum jest okropnie zglitchowane, więc trzeba spędzić w tym trybie trochę więcej czasu, niż się powinno dla jednego trofka „Dominium„.

 

  • Tryb zombie – Witaj przyjacielu w piekle. Czeka Cię długa droga do platyny, a to wszystko przez ten opisywany tryb, który da Ci nieźle w kość. Potrzebny jest duży skill i najlepiej pomoc jednego znajomego, przez co przechodzenia stanie się trochę łatwiejsze.
    1. Zacznijmy od najłatwiejszej rzeczy, czyli graniu na automatach. W Spacelandzie znajdziesz salon gier, w którym znajdują się minigierki. Twoim zadaniem będzie zagranie na wszystkich i zdobywanie biletów.
    2. Następnie czeka Cię atak na zebranie wszystkich naklejek, co najlepiej robić w dwie osoby. Naklejki to rzeczy, które wymagają konkretnych czynności. Wszystkie z nich trzeba odblokować w jednej grze.
    3. Kolejno zabierz się za szukanie miśków – w trybie zombie musisz ustrzelić 5 pluszowych misiów (ze 100 prawdopodobnych lokalizacji) oraz znaleźć 3 zdjęcia z miśkami (z 9 możliwych).
    4. Atakuj easter egga, związanego ze zdobyciem klucza duszy. Dokładny jego opis znajdziecie w „Klucz Duuuuuszy

 

Ogólne tipy do trybu zombie:

  • Zostaw sobie podstawowy pistolet, bo to właśnie on po ulepszeniu jest jedną z najsilniejszych broni. Na początku wykonuj 3 strzały w tułów i jeden atak walką wręcz, przez co nabijesz dużo pieniędzy. Do ulepszenia pistoletu potrzebujesz tajemnego rdzenia, który możesz zdobyć za 300 biletów oraz 5000$, które wydasz w Packa-a-Punchu, czyli w portalu w centralnym miejscu Spacelandu (17).
  • Czasami w poradniku zobaczysz numery w nawiasach, są to odnośniki do poniższej mapy.
  • Używaj M1 do zadawania headshotów, szczególnie pod wpływem karty losu „Trafiony-nagrodzony”, która po włączeniu dodaje do Twojego portfela 300 dolarów za każde zabójstwo headshotem.
  • Jeżeli nie jesteś zaznajomiony z trybem zombie, szukaj osób, które Cię w ten tryb wprowadzą.

DLATEGO ZAPRASZAMY DO UMAWIANIA SIĘ NA WSPÓLNE GRY W SEKCJI KOMENTARZY.

  • Wykupuj perki na życie, szybsze bieganie, przeładowywanie, podnoszenie. To dzięki nim gra stanie się łatwiejsza.

Mapa Spacelandu.

 

Poradnik:

Platyna
W nagrodę za odblokowanie wszystkich pozostałych trofeów.
Gratulacje!

 

Narastające zagrożenie
Ukończ Narastające zagrożenie.
Trofeum związane z fabułą. Nie do przeoczenia.

 

Czarne niebo
Ukończ Czarne niebo.
Trofeum związane z fabułą. Nie do przeoczenia.

 

Operacja Walka o port
Ukończ operację Walka o port.
Trofeum związane z fabułą. Nie do przeoczenia.

 

Operacja Płonąca woda
Ukończ operację Płonąca woda.
Trofeum związane z fabułą. Nie do przeoczenia.

 

Operacja Ciemny kamieniołom
Ukończ operację Ciemny kamieniołom.
Trofeum związane z fabułą. Nie do przeoczenia.

 

Operacja Czarna flaga
Ukończ operację Czarna flaga.
Trofeum związane z fabułą. Nie do przeoczenia.

 

Operacja Krwawa burza
Ukończ operację Krwawa burza.
Trofeum związane z fabułą. Nie do przeoczenia.

 

Najdłuższy dzień
Ukończ wszystkie misje dla jednego gracza na poziomie trudności weteran.
Weteran to najwyższy poziom trudności dostępny w trybie dla pojedynczego gracza. Jeżeli jesteście obeznani w FPSach, nie poziom ten, nie powinien stanowić dla Was najmniejszego problemu, więc polecam od zaczęcia swojej przygody z CODem właśnie na weteranie. Ważne jest to, że do tego trofeum musisz wykonać zarówno wszystkie misje fabularne, jak i te poboczne! Standardowe tipy do gry:

  • Po każdej akcji przeładowuj magazynek.
  • Staraj się chować za wszystkimi dostępnymi osłonami, ja najbardziej lubię przykucanie i wychylanie się zza filarów, stojących rzeczy
  • Jeżeli chodzi o walki powietrzne, pamiętaj o zmianie broni i wypuszczaniu flar, które odciągną rakiety nakierowane na Twój statek.

 

Operacja Kontratak
Ukończ operację Kontratak.
Patrz opis trofeum „Niepowtarzalne okazje„.

 

Operacja Feniks
Ukończ operację Feniks.
Patrz opis trofeum „Niepowtarzalne okazje„.

 

Operacja Oczyszczenie
Ukończ operację Oczyszczenie.
Patrz opis trofeum „Niepowtarzalne okazje„.

 

Operacja Niszczący cios
Ukończ operację Niszczący cios.
Patrz opis trofeum „Niepowtarzalne okazje„.

 

Niepowtarzalne okazje
Ukończ wszystkie poboczne misje abordażowe.
W grze dla pojedynczego gracza znajdują się misje poboczne, które możesz wybierać z mapy galaktyki. Podzielone są one na dwie grupy: „Atak na statek” i „Atak szakali”. Misje te możesz aktywować po podejściu do głównego panelu zarządzania podczas misji „Retribution” – będąc na statku. Do zdobycia tego trofeum wymagane jest ukończenie następujących operacji, związanych z atakiem statku:

  • Feniks
  • Oczyszczenie
  • Niszczący cios

 

Operacja Bezpieczna przystań
Ukończ operację Bezpieczna przystań.
Patrz opis trofeum „As przestworzy„.

 

Operacja Absolutne ryzyko
Ukończ operację Absolutne ryzyko.
Patrz opis trofeum „As przestworzy„.

 

Operacja Hiena cmentarna
Ukończ operację Hiena cmentarna.
Patrz opis trofeum „As przestworzy„.

 

Operacja Nagła śmierć
Ukończ operację Nagła śmierć.
Patrz opis trofeum „As przestworzy„.

 

Operacja Polowanie
Ukończ operację Polowanie.
Patrz opis trofeum „As przestworzy„.

 

As przestworzy
Ukończ wszystkie poboczne misje dla Szakali.
W grze dla pojedynczego gracza znajdują się misje poboczne, które możesz wybierać z mapy galaktyki. Podzielone są one na dwie grupy: „Atak na statek” i „Atak szakali”. Misje te możesz aktywować po podejściu do głównego panelu zarządzania podczas zadań „Retribution” – będąc na statku. Do zdobycia tego trofeum wymagane jest ukończenie następujących operacji, związanych z atakiem szakali:

  • Bezpieczna przystań
  • Absolutne ryzyko
  • Polowanie
  • Nagła śmierć
  • Hiena cmentarna

 

Kolekcjoner nowej broni
Przeskanuj pierwszą broń.
Patrz opis trofeum „Świr na punkcie broni„.

 

Poważny kolekcjoner broni
Zeskanuj 10 broni.
Patrz opis trofeum „Świr na punkcie broni„.

 

Świr na punkcie broni
Przeskanowano całą broń.
Skanowanie odbywa się przy pierwszym podniesieniu danego karabinu, pistoletu itd. Gra oferuje wybór 26 broni, z czego 4 z nich są dostępne od początku gry, należą do nich: Kendall 44, FHR-40, NV4, EBR-800. Reasumując Twoim zadaniem będzie po prostu podnoszenie wszystkiego co jest otoczone żółtą ramką, tak jak na poniższym screenie. Większość broni swobodnie upada po pokonanych przeciwnikach, niektóre z nich znajdziesz na stojakach z bronią, a jeszcze inne w zbrojowniach. Tylko dwie z nich (HVR i Balista) tak naprawdę mogą stanowić problem, resztę przeskanujesz podczas swobodnej gry. W razie powtarzania misji i skanowania broni – koniecznie musisz dotrzeć do najbliższego punktu kontrolnego, ale dla świętego spokoju lepiej ukończyć misję do końca. Poniżej znajdziecie pełną listę dostępnego ekwipunku, oraz filmik z lokalizacją dwóch broni, z którymi może być problem.

Karabiny szturmowe:

  • R3K
  • KBAR-32
  • Type-2
  • NV4
  • VOLK

LKM-Y

  • Mauler
  • R.A.W.
  • Tytan

Karabiny snajperskie

  • EBR-800
  • KBS Longbow

Pistolety maszynowe:

  • Karma-45
  • RPR Evo
  • Erad
  • HVR – Operacja „Feniks” – będzie koniecznie kilkukrotne powtarzanie misji, aby broń wypadła z jednego z dwóch pierwszych przeciwników.
  • FHR-40

Strzelby:

  • Banshee
  • DCM-8
  • Reaver

Pistolety:

  • EMC
  • Kendall 44
  • Oni

Ciężkie uzbrojenie:

  • Balista EM3 – Operacja „Oczyszczenie” (Atak na statek) – broń dostępna w zbrojowni, w której znajduje się ulepszenie
  • F-SpAr Torch
  • Spartan SA3
  • Wymazywacz
  • P-LAW

 

 

Chwała poległym
Wysłuchano wszystkich listów poległych.
Podczas napisów końcowych pojawi się na ekranie osiem przycisków. Każdy z nich skrywa nagrane słowa poległych w walce uczestników gry. Twoim zadaniem jest wysłuchanie ich wszystkich. Jeżeli w jakiś sposób pominąłeś te listy, powtórz ostatnią misję.

 

Sprawa osobista
Użyj niestandardowej broni.
Trofeum związane z wybraniem innej broni niż ta sugerowana w zbrojowni przed misjami. Wpadnie bez starania, aczkolwiek jeżeli cały czas wybieraliście narzucony przez grę zestaw ekwipunku, wybierz misję na Retribution, tam zawsze udajesz się do zbrojowni i możesz wybrać niestandardową broń.

 

Łap za sprzęt
Znajdź pierwsze ulepszenie ekwipunku.
Patrz opis trofeum „Pełne wyposażenie„.

 

Pełne wyposażenie
Zdobądź wszystkie ulepszenia ekwipunku.
ZGLITCHOWANE!
Ulepszeń ekwipunku jest 12 i znajdują się one w dziewięciu miejscówkach. Zdobywasz je przez interakcję ze specjalnym komputerem. W trzech lokacjach możesz otrzymać podwójny upgrade. Dzielimy je na dwie grupy: taktyczne i ofensywne. Te pierwsze posiadają tylko jeden poziom rozwinięcia, drugie dwa. Trofeum jest niestety trochę zglitchowane i potrafi nie wpadać podczas skakania po rozdziałach, dlatego polecam zbierać to wszystko podczas jednego pełnego przejścia gry.

Taktyczne

  • DAN (V1)
  • Urządzenie hakujące (V1)
  • Rozsuwana tarcza (V1)
  • Piankowa ściana (V1)

Ofensywne:

  • Granat odłamkowy (V1 i V2 )
  • Elektrogranat (V1 i V2)
  • Bot tropiący (V1 i V2)
  • Granaty antygraw (V1 i V2)

Lista misji, w których znajdują się ulepszenia:

  1. Misja główna – Walka o port: Terminal cywilny
  2. Misja główna – Walka o port: Ekipa abordażowa
  3. Misja główna – Walka o port: Ekipa abordażowa (możliwie podwójny)
  4. Atak na statek – Operacja „Kontratak” (podwójny)
  5. Atak na statek – Operacja „Oczyszczenie”
  6. Atak na statek – Operacja „Oczyszczenie”
  7. Atak na statek – Operacja „Niszczący cios” (podwójny)
  8. Misja główna – Operacja „Płonąca woda: Rafineria
  9. Misja główna – Operacja „Czarna flaga: Eskorta więźnia” (podwójny)

W miejscu zaznaczonym strzałką znajduje się informacja odnośnie aktualnego ulepszenia danego elementu ekwipunku.

 

Pokaż kły
Zdobądź pierwszy przedmiot dla Szakala (broń lub ulepszenie).
Patrz opis trofeum „As Szakali„.

 

As Szakali
Zdobądź komplet uzbrojenia i ulepszeń dla Szakali.
Uzbrojenia i ulepszenia dla Szakali odblokowują się po wykonywaniu misji głównych oraz pobocznych. Wpadnie bez starania, ale pamiętajcie o wykonywaniu side questów!

 

Do boju
Zabij pierwszą osobę z tablicy poszukiwanych.
Trofeum związane z fabułą oraz z wykonaniem wszystkich misji pobocznych. Tablica poszukiwanych to po prostu lista osób, które zabijamy podczas misji.

 

Prawdziwe Asy
Oczyść połowę tablicy poszukiwanych.
Trofeum związane z fabułą oraz z wykonaniem wszystkich misji pobocznych. Tablica poszukiwanych to po prostu lista osób, które zabijamy podczas misji.

 

Poker królewski
Zabito wszystkich Asów i kapitanów FOK.
Trofeum związane z fabułą oraz z wykonaniem wszystkich misji pobocznych. Tablica poszukiwanych to po prostu lista osób, które zabijamy podczas zadań.

 

Niebezpiecznie blisko
Zabij 15 wrogów kotwiczką w zerowej grawitacji.
Bardzo proste trofeum, które możliwe, że wpadnie bez starania. Polega na zabiciu przeciwnika w zerowej grawitacji (podczas takiego unoszenia się w kosmosie) przez naciskanie . Jeżeli trofeum nie wpadło podczas swobodnej rozgrywki, wybierz misję „Walka o port: Ekipa abordażowa”. Na samym jej początku masz możliwość zabicia około 10 przeciwników w ten sposób. Powtarzaj misję od początku aż do pojawienia się trofeum na Twoim koncie.

 

Nic nie wiesz
Zabij Kotcha, zanim skończy przemawiać.
Trofeum związane z zabijaniem jednego z głównych przeciwników, granego przez jednego z aktorów „Gry o tron” w misji „Czarna flaga: Zatrzaśnięte sidła”. Gdy już będziecie mieli go na widelcu, niezwłocznie naciśnijcie , aby przerwać jego piękną przemowę.

 

Dziennik kapitański
Użyj komputera w biurze kapitana.
W kajucie kapitana, w której będziecie po raz pierwszy w misji „Retribution: Powrót do walki”, znajduje się na głównym biurku komputer, który musicie odpalić. Trofeum jest niejako związane z fabułą, ponieważ jedna z misji wymaga jego odpalenia.

 

Reality TV
Obejrzyj wiadomości.
Na Twoim statku znajduje się pomieszczenie, w którym żołnierze oglądają wiadomości. Jego lokalizacja znajduje się na poniższym filmiku, a misję, którą polecam odpalić to „Retribution: Powrót do walki”. Wystarczy, że podejdziecie do ekranu, a po kilku sekundach trofik pojawi się na Waszym koncie.

 

Żołnierze na ziemi
Przez 2 minuty nie wykonuj podwójnych skoków lub biegania po ścianie w misji, gdzie można to robić.
Opis chyba jest jasny jak słońce. Trofeum możliwe do zdobycia np. w misji „Walka o port  terminal cywilny”. Wystarczy stanąć w miejscu na dwie minuty i trofik spokojnie wpadnie.

 

A kuku!
Wyważ drzwi, zajrzyj przez drzwi i wrzuć przez nie granat.
Trofeum polega na wykonaniu trzech różnych czynności na drzwiach w trybie dla pojedynczego gracza. Drzwi można:

  • kopnąć przy pomocy ,
  • powoli otwierać przy pomocy analoga,
  • wrzucić przez nie granat i zabić przeciwnika.

Jeżeli trofeum nie wpadło Ci podczas swobodnej rozgrywki, polecam misję „Czarne niebo: Inwazja”, w której dosyć szybko dotrzecie do wymaganego miejsca. Wystarczy, że po wykonaniu czynności powtórzycie punkt kontrolny.

 

Grawitacja jest zabójcza
Zabij wroga, unosząc się pod wpływem własnego granatu antygrawitacyjnego.
Polecam do tego trofka misję „Walka o port  terminal cywilny”. Twoim zadaniem będzie dołączenie granatu antygrawitacyjnego do ekwipunku, rzucenie go sobie pod nogi, w wyniku czego zostaniesz lekko uniesiony i szybkie zastrzelenie jednego przeciwnika.

 

C12
Zabij C12 za pomocą rodeo po prawej, rodeo po lewej i rozwalenia kończyn.
Trofeum możliwe do zdobycia między innymi w misji „Czarna flaga: Zatrzaśnięte sidła”. C12 to największy przeciwnik w grze. Jest to robot, którego zniszczyć można tylko ciężkim uzbrojeniem, dlatego trzeba się wyposażać w wyrzutnię rakiet. Gdy takową już posiadamy, przeciwnika możemy pokonać na trzy sposoby:

  • rozwalić lewe ramię i wykonać rodeo po lewej,
  • rozwalić prawe ramię i wykonać rodeo po prawej,
  • Zniszczyć oba ramiona i spowodować wybuch.

Po strzeleniu dwa razy w jedno ramię, powinna pojawić się opcja „Wskakuj”. Jak sama informacja wskazuje, musisz podejść do robota i wykonać skok na jego mechanizm. Czeka Cię następnie krótkie QTE. Po zabiciu przeciwnika od razu wczytaj punkt kontrolny i wykonaj dwa pozostałe rodzaje zabójstw.

Trofik też oczywiście można wykonywać na różnych przeciwnikach w ciągu fabuły. Z tego co pamiętam są 3-4 takie walki, więc jeżeli będziecie o nim pamiętać, niekonieczne będzie powtarzanie wyżej wspomnianej misji.

 

Zbieracz naklejek
Znajdź wszystkie przedmioty, związane z zadaniami i skompletuj pakiet naklejek w Spacelandzie.
Jedna z dwóch dłużysz zabaw w Call of Duty. Zebranie wszystkich naklejek zajmie nie mniej niż godzinę. Trzeba wykonać wszystkie poniżej opisane przez mnie czynności. Oczywiście znajdziesz też tutaj filmik, który pomoże Ci mniej więcej ogarnąć o co tutaj wszystko chodzi.

A chodzi o wiele rzeczy. Niektóre z nich mogą być po prostu zebrane, inne wymagają konkretnych akcji, jak zbieranie żetonów, zabijanie zombie w określony sposób, wykonywanie wyzwań itd. W każdej chwili możesz sprawdzić, których przedmiotów Ci brakuje, naciskając panel dotykowy na padzie. Na dole znajduje się lista naklejek. Wszystkie z nich musisz zebrać w jednym meczu.

 

Części N3IL:

  • GŁOWA – Znajduje się zawsze w tym samym miejscu, na głównym placu, na stoliku przy mostku przed wejściem do Polar Peak. Koniecznie trzeba ją nałożyć na resztę maszyny, która znajduje się przed wejściem do Pack-a-Puncha.
  • BATERIA – Kilka kroków:
    • Baterii można szukać dopiero w momencie wykonania 5 wyzwań robota N3LI, które polegają na:
      1. zabijaniu przeciwników z wyskoku,
      2. wykonywaniu wielobójstw (najłatwiej granatami),
      3. zabijaniu przeciwników atakiem wręcz,
      4. nie zginięciu,
      5. zabijaniu wrogów z dystansu.
    • Następnie musisz podejść do robota i wezwać Hasselhoffa, który będzie Ci pomagał przez jakieś 3-4 minuty. Gdy ten odleci, możemy zabrać się za szukanie baterii. Lokalizację znajdziesz na filmiku z naklejkami.
  • DYSKIETKA – Kilka kroków:
    • Ponownie musisz wykonać kilka wyzwań, tym razem są trudniejsze, więc poleca się robić w możliwie jak najniższej fali.
    • Po uporaniu się z challengami, weźwij Hasselhoffa na kilka minut.
    • Następnie udaj się do podziemi i dyskietka będzie się znajdować na jednym z blatów. Dokładna lokalizacja na filmiku.

 

X-Quisite

  • ZŁOTE ZĘBY – Najprostszy element tego zestawu. Złote zęby kupisz w Astrocade za 300 biletów. Bilety zdobywasz poprzez granie na automatach.
  • CZERWONY PŁOMIEŃ – wypuszczamy UFO z Pack-a-Puncha, następnie udajemy się do Kepler System, zbieramy jak największą grupę zombiaków (minimum 30) i uruchamiamy pułapkę „Chromosfera / Chromosphere” (12). Jeżeli UFO odleci na tę część mapy i będzie latać w koło Kepler System, Twoim zadaniem będzie zabijanie przeciwników z broni z nałożonym tajemnym rdzeniem (do kupienia w automatach za 300 biletów). Po zabiciu około 30, pojawi się płomień, który musisz nałożyć na broń z rdzeniem.
  • NIEBIESKI PŁOMIEŃ – Płomień zdobywamy w następujący sposób – wypuszczamy UFO z Pack-a-Puncha, następnie udajemy się do Journey into space, zbieramy jak największą grupę zombiaków (minimum 30) i uruchamiamy pułapkę „Gwiezdna misja / Star Mission” (4). Jeżeli UFO odleci na tę część mapy i będzie latać w koło Journey into Space, Twoim zadaniem będzie zabijanie przeciwników z broni z nałożonym tajemnym rdzeniem (do kupienia w automatach za 300 biletów). Po zabiciu około 30, pojawi się płomień, który musisz nałożyć na broń z rdzeniem.
  • ŻÓŁTY PŁOMIEŃ – Płomień zdobywamy w następujący sposób – wypuszczamy UFO z Pack-a-Puncha, następnie udajemy się do Polar Peak, zbieramy jak największą grupę zombiaków (minimum 30) i uruchamiamy pułapkę „Stalowy smok / Steel Dragon”. Jeżeli UFO odleci na tę część mapy i będzie latać w koło Trintonu, Twoim zadaniem będzie zabijanie przeciwników z broni z nałożonym tajemnym rdzeniem (do kupienia w automatach za 300 biletów). Po zabiciu około 30, pojawi się płomień, który musisz nałożyć na broń z rdzeniem.
  • ZIELONY PŁOMIEŃ – Płomień zdobywamy w następujący sposób – wypuszczamy UFO z Pack-a-Puncha, następnie udajemy się do Astrocade, zbieramy jak największą grupę zombiaków (minimum 30) i uruchamiamy pułapkę „Kula dyskotekowa / Disco Ball Trap”. Jeżeli UFO odleci na tę część mapy i będzie latać w koło placu gier, Twoim zadaniem będzie zabijanie przeciwników z broni z nałożonym tajemnym rdzeniem (do kupienia w automatach za 300 biletów). Po zabiciu około 30, pojawi się płomień, który musisz nałożyć na broń z rdzeniem.
  • FIOLETOWY PŁOMIEŃ – Musisz spełnić kilka kryteriów:
    • Zebrać wszystkie 4 płomienie (żółty, zielony, czerwony, niebieski). Pamiętaj, że jedna osoba może mieć dwa płomienie (po jednym na broni).
    • Zebrać wszystkie 4 kryształy (żółty, zielony, czerwony, niebieski) z kanistra znajdującego się w paszczy krokodyla w Kepler System.
    • Wszystkie 4 płomienie wsadzasz do kanistra znajdującego się po lewej stronie w pomieszczeniu Pack-a-Punch (portal w centralnym miejscu mapy, który otwiera się po przejściu przez 4 pozostałe portale rozsiane w całym Spacelandzie.
    • Ostatni etap to po prostu kupienie fioletowego płomyka w kanistrze znajdującym się w krokodylu za 2000$.

 

Shredder:

  • BATERIA – Baterię znajdziesz tam, gdzie są się fontanny (10). Na niższym piętrze co jakiś czas przepływa łódka, na jej tyle znajduje się wspomniana bateria, którą musisz zestrzelić, a następnie odebrać w jednym ze strumieni fontann.
  • MASKOTKA OBCEGO – Zdobywasz ją przez wrzucenie 3 czerwonych żetonów do automatu w Kepler System (znaczek toalet na mapce).
  • CZERWONY KRYSZTAŁ – Jego zdobycie dzieli się na kilka etapów:
    • Najpierw musisz spowodować, że zęby krokodyla się złamią w Kepler System (14). Możesz to wykonać tylko i wyłącznie przez wprowadzenie Twardziela (pojawiają się po 9 fali) w jego paszczę.
    • Następnie udajemy się do Astrocade (2) i kupujemy złote zęby za 300 biletów. Zdobywasz je przez:
      • granie na automatach,
      • zestrzeliwanie celów w kolejce.
    • Złote zęby wsadzamy w brakujące miejsce w szczęce krokodyla (14).
    • Strzelamy w skrajny prawy schowek kanistra (koniecznie z broni z płomieniem) w paszczy krokodyla i zabieramy kryształ.
      • UWAGA! Płomień zdobywamy w następujący sposób – wypuszczamy UFO z Pack-a-Puncha, następnie udajemy się do Kepler System, zbieramy jak największą grupę zombiaków (minimum 30) i uruchamiamy pułapkę „Chromosfera / Chromosphere” (12). Jeżeli UFO odleci na tę część mapy i będzie latać w koło Kepler System, Twoim zadaniem będzie zabijanie przeciwników z broni z nałożonym tajemnym rdzeniem (do kupienia w automatach za 300 biletów). Po zabiciu około 30, pojawi się płomień, który musisz nałożyć na broń z rdzeniem.

 

Face melter:

  • BATERIA – zacznijmy od tego, że żeby zdobyć baterię do tej broni, musisz aktywować wszystkie 4 portale, które umożliwią odblokowanie Pack-a-Pancha (17) – troszkę więcej informacji w poniższym trofeum jak to zrobić – następnie udajemy się do portalu w Journey into space i wrzucamy w niego granat odłamkowy. Twoim zadaniem będzie rzucanie nim  aż do środkowego portalu zanim wybuchnie i wrzucenie go do środka Pack-a-Puncha. W ten sposób, przed wejściem do głównego portalu, ukaże się Twoim oczom bateria.
  • MASKOTKA RAKIETA – tu sprawa jest bardzo prosta, ponieważ wystarczą 3 niebieskie monety wrzucone do automatu w Journy into space, aby zebrać maskotkę.
  • NIEBIESKI KRYSZTAŁ –  Jego zdobycie dzieli się na kilka etapów:
    • Najpierw musisz spowodować, że zęby krokodyla się złamią w Kepler System (14). Możesz to wykonać tylko i wyłącznie przez wprowadzenie Twardziela (pojawiają się po 9 fali) w jego paszczę.
    • Następnie udajemy się do Astrocade (2) i kupujemy złote zęby za 300 biletów. Zdobywasz je przez:
      • granie na automatach,
      • zestrzeliwanie celów w kolejce.
    • Złote zęby wsadzamy w brakujące miejsce w szczęce krokodyla (14).
    • Strzelamy w skrajny lewy schowek kanistra (koniecznie z broni z płomieniem) w paszczy krokodyla i zabieramy kryształ.
      • UWAGA! Płomień zdobywamy w następujący sposób – wypuszczamy UFO z Pack-a-Puncha, następnie udajemy się do Journey into space, zbieramy jak największą grupę zombiaków (minimum 30) i uruchamiamy pułapkę „Gwiezdna misja / Star Mission” (4). Jeżeli UFO odleci na tę część mapy i będzie latać w koło Journey into Space, Twoim zadaniem będzie zabijanie przeciwników z broni z nałożonym tajemnym rdzeniem (do kupienia w automatach za 300 biletów). Po zabiciu około 30, pojawi się płomień, który musisz nałożyć na broń z rdzeniem.

 

Head-cutter:

  • BATERIA – Udaj się do placu gier (Astrocade) i na drugim końcu pomieszczenia – w sklepie z nagrodami – kup kriogranat za 350 biletów. Bilety zdobywasz przez granie na automatach typu koszykówka itd. Następnie udaj się na główną alejkę, na podwyższenie przed wejściem do Polar Peak, po lewej stronie patrząc na wejście znajduje się duży yeti. Ściągnij w jego okolicę jak najwięcej zombie, rzuć kriogranat w niego, w wyniku czego będzie zionął chłodzącym powiewem, który zamrozi przeciwników. Możesz przestać, gdy Yeti wykrzesa z siebie przeraźliwy jęk. Teoretycznie 10-15 zamrożonych headshotów na raz powinno wystarczyć, jednak u nas było to w sumie ponad 50 zombiaków, nie na raz, tylko w różnych falach. Tutaj trzeba próbować do skutku. Gdy już olbrzym wyda z siebie dźwięk, udaj się na górę Tritonu (Polar Peak), obok portalu w sklepie z zabawkami znajduje się mniejszy yeti, który w prawej ręce będzie trzymał baterię.
  • ZABAWKA YETI – Zdobywasz ją przez wrzucenie 3 zielonych żetonów do automatu w Polar Peak (sklep z pamiątkami).
  • ŻÓŁTY KRYSZTAŁ – Jego zdobycie dzieli się na kilka etapów:
    • Najpierw musisz spowodować, że zęby krokodyla się złamią w Kepler System (14). Możesz to wykonać tylko i wyłącznie przez wprowadzenie Twardziela (pojawiają się po 9 fali) w jego paszczę.
    • Następnie udajemy się do Astrocade (2) i kupujemy złote zęby za 300 biletów. Zdobywasz je przez:
      • granie na automatach,
      • zestrzeliwanie celów w kolejce.
    • Złote zęby wsadzamy w brakujące miejsce w szczęce krokodyla (14).
    • Strzelamy w skrajny drugi od lewej schowek kanistra (koniecznie z broni z płomieniem) w paszczy krokodyla i zabieramy kryształ.
      • UWAGA! Płomień zdobywamy w następujący sposób – wypuszczamy UFO z Pack-a-Puncha, następnie udajemy się do Polar Peak, zbieramy jak największą grupę zombiaków (minimum 30) i uruchamiamy pułapkę „Stalowy smok / Steel Dragon”. Jeżeli UFO odleci na tę część mapy i będzie latać w koło Trintonu, Twoim zadaniem będzie zabijanie przeciwników z broni z nałożonym tajemnym rdzeniem (do kupienia w automatach za 300 biletów). Po zabiciu około 30, pojawi się płomień, który musisz nałożyć na broń z rdzeniem.

 

Dischord:

  • BATERIA – Zacznijmy od tego, iż aby w ogóle myśleć o zdobyciu tej baterii, musisz wyposażyć się w żółte okulary, które randomowo wypadają z przeciwników. Po wciśnięciu  możesz je nałożyć, świat staje się wtedy czarno-biały. Uważaj, żeby nie uderzył Cię żaden zombiak, bo automatycznie tracisz zdobyte okulary. W tym monochromatycznym świecie, niektóre przedmioty będą opatrzone czerwoną obwódką. Twoim zadaniem jest zestrzelenie 5 celów, których dokładną lokalizację znajdziesz na filmiku z naklejkami – 13 miejscówek. Po zestrzeleniu celów, bateria pojawi się na środku pułapki „Kula dyskotekowa”.
  • MASKOTKA KULA – Zdobywasz ją przez wrzucenie 3 różnych (czerwony, zielony, niebieski) żetonów do automatu przy drugim wyjściu z Astrocade.
  • ZIELONY KRYSZTAŁ – Jego zdobycie dzieli się na kilka etapów:
    • Najpierw musisz spowodować, że zęby krokodyla się złamią w Kepler System (14). Możesz to wykonać tylko i wyłącznie przez wprowadzenie Twardziela (pojawiają się po 9 fali) w jego paszczę.
    • Następnie udajemy się do Astrocade (2) i kupujemy złote zęby za 300 biletów. Zdobywasz je przez:
      • granie na automatach,
      • zestrzeliwanie celów w kolejce.
    • Złote zęby wsadzamy w brakujące miejsce w szczęce krokodyla (14).
    • Strzelamy w skrajny trzeci od lewej schowek kanistra (koniecznie z broni z płomieniem) w paszczy krokodyla i zabieramy kryształ.
      • UWAGA! Płomień zdobywamy w następujący sposób – wypuszczamy UFO z Pack-a-Puncha, następnie udajemy się do Astrocade, zbieramy jak największą grupę zombiaków (minimum 30) i uruchamiamy pułapkę „Kula dyskotekowa / Disco Ball Trap”. Jeżeli UFO odleci na tę część mapy i będzie latać w koło placu gier, Twoim zadaniem będzie zabijanie przeciwników z broni z nałożonym tajemnym rdzeniem (do kupienia w automatach za 300 biletów). Po zabiciu około 30, pojawi się płomień, który musisz nałożyć na broń z rdzeniem.

 

Seti-Com

  • RADIO – 3 miejscówki, w których możesz je znaleźć:
    • Na pierwszym dolnym moście, mniej więcej po środku.
    • W Kepler System, na blacie kafejki (13).
    • W podziemiach, w kuchni, na blacie.
  • KALKULATOR – 3 miejscówki, w których możesz je znaleźć:
    • Na ławce, w prawej alejce przed centralnym portalem Pack-a-Punch.
    • Na siedzeniu od stolika, w Kepler System, zaraz obok pułapki (12).
    • W Astrocade, na wyższym piętrze. w pierwszej alejce, na koszu.
  • PARASOLKA – 3 miejscówki, w których możesz je znaleźć:
    • Przed wejściem do Polar Peak znajduje się plac ze zjeżdżalniami po prawej stronie. Parasolka znajduje się na dole, na pierwszej ławce.
    • W Journey into Space, w ciemnym rogu, przy pułapce (4).
    • W Polar Peak, w sklepie z pamiątkami, po lewej stronie blatu.

 

Klucz Duuuuuszy
Znajdź fragment Klucza Duszy w Spacelandzie.
To zaczynamy zabawę. Zdecydowanie najtrudniejsze trofeum w grze, postaram je Wam tak opisać, żeby łatwiej Wam było zrozumieć o co w tym wszystkim chodzi. Tryb zombie nie opiera się na falach, opiera się głównie na wykonaniu easter egga, który jest sprytnie ukryty. Polega on na walce z kosmitami. Ale zanim do tego dojdziemy, wszystko po kolei.

Easter egga najlepiej wykonywać samemu (jeżeli jesteście dobrzy w tym trybie), albo we dwójkę. Jest to związane z faktem, iż na każdego gracza przypada jeden boss na końcu, a pokonanie 3/4 jest już wyższą sztuką.

Potrzebne Wam będzie sporo pieniędzy, dlatego od początku polecam strzelać z pistoletu 3 razy w brzuch i raz zaatakować wręcz, aby dobić zombiaka. Następnie kupujecie M1 (PAMIĘTAJ, ABY ZOSTAWIĆ POCZĄTKOWY PISTOLET W EKWIPUNKU) i robicie najwięcej headshotów ile się da. Potrzebne też będzie wybranie karty losu „Trafiony-nagrodzony”, która bonusowo przyznaje 300 dolców za każdego heada. W ten sposób, w 3-4 rundzie powinniście mieć 3-4 tysiące na koncie. W początkowych falach koniecznie udaj się do Astrocade (placu gier), aby na automatach wygrać przynajmniej 300 biletów, a następnie należy udać się do automatu, który jest podzielony na 3 ulepszenia ekwipunku, w trzeciej przegrodzie zawsze będzie dostępny tajemny rdzeń (za 300 biletów), który koniecznie nałóżcie na początkowy pistolet. Udajecie się następnie do centralnego portalu Pack-a-Punch (jak go aktywować znajdziecie 2 akapity poniżej) i za 5000$ ulepszacie podstawową broń z rdzeniem. Jako że stworzycie w tym momencie broń wybuchową, należy udać się do prawej strony Kepler System (15) i kupić perk (automat z cukierkami) chroniący Cię przed wybuchami.

KONIECZNIE należy wykupić sobie perk na życie (czerwony automat), znajdujący się w rogu Journey into Space, obok pułapki (4). Niestety perki zerują się przy każdym powaleniu, więc musicie być sprytni i uciekać przed zombiakami.

Od razu musicie się skupić na wykonaniu blasterów, czyli specjalnych pistoletów, które będą miały największą siłę rażenia na bossów. Na załączonym filmiku robię czerwony, najłatwiejszy do zdobycia. Pierwsze co musisz wykonać, to aktywowanie wszystkich 4 portali w Spacelandzie. Spowoduje to otwarcie znajdującego się na samym środku mapy portalu, który prowadzi do specjalnego pomieszczenia ulepszeń broni Pack-a-Punch. W lewym rogu na wprost, znajduje się stolik, na którym leżą małe UFO, musisz do nich podejść i nacisnąć , co spowoduje ich wylot z pomieszczenia. Teraz zostają typowe akcje dla każdego z blasterów: zabicie 30 zombiaków przy pomocy pułapki w Kepler System, zabicie przeciwników pod latającym UFO (nazywamy to żartobliwie wysysanie dusz) – dostaniemy za to płomień, zebranie 3 czerwonych żetonów i ich umiejscowienie w automacie przy WC w Kepler System – odblokuje maskotkę, oraz zestrzelenie baterii z tyłu łódki (10), a następnie odebranie jej w jednej z fontann. Udajesz się następnie do Astrocade i zdobywasz kolejne 300 biletów, tym razem na złote zęby, które kupisz w sklepie z nagrodami (w salonie gier, na końcu pomieszczenia). Kolejnym krokiem będzie zmuszenie Twardziela (minibossa, który pojawi się po fali 9), aby wszedł w paszczę krokodyla w Kepler System (14), w wyniku maszyna straci zęby, a Ty wstawisz na ich miejsce nowe, złote. Po lewej stronie paszczy pojawi się kanister, a Twoim zadaniem będzie strzelenie z broni z wcześniej zebranym płomieniem w jego prawy skrajny schowek i odebranie czerwonego kryształu. Teraz pozostaje udać się do podziemia i złożyć Shreddera. Stworzysz go przez podejście do kartonowego obcego z napisem „Shredder” i trzykrotne wstawienie części i odebranie broni.

Teraz dopiero nadchodzi pomału czas na rozpoczęcie easter egga. Oczywiście wszystkie czynności można przeplatać między sobą, co zobaczycie w poniżej umieszczonym filmiku, ale staram Wam się opisywać wszystko po kolei, bez mieszania, co może trochę rozjaśni całą sytuację. Pierwszą czynnością, jaką musimy wykonać, jest znalezienie części do nadajnika radiowego.

Naklejki Seti-Com

  • RADIO – 3 miejscówki, w których możesz je znaleźć:
    • Na pierwszym dolnym moście, mniej więcej po środku.
    • W Kepler System, na blacie kafejki (13).
    • W podziemiach, w kuchni, na blacie.
  • KALKULATOR – 3 miejscówki, w których możesz je znaleźć:
    • Na ławce, w prawej alejce przed centralnym portalem Pack-a-Punch.
    • Na siedzeniu od stolika, w Kepler System, zaraz obok pułapki (12).
    • W Astrocade, na wyższym piętrze. w pierwszej alejce, na koszu.
  • PARASOLKA – 3 miejscówki, w których możesz je znaleźć:
    • Przed wejściem do Polar Peak znajduje się plac ze zjeżdżalniami po prawej stronie. Parasolka znajduje się na dole, na pierwszej ławce.
    • W Journey into Space, w ciemnym rogu, przy pułapce (4).
    • W Polar Peak, w sklepie z pamiątkami, po lewej stronie blatu.

Gdy posiadasz już 3 części udajesz się do DJa Hasselhoffa, który znajduje się w miejscach oznaczonych nutką na załączonej mapce Spacelandu, na początku poradnika i podejmujesz z nim interakcję. Musisz odczekać 1-2 fale, następnie wrócić do niego (uwaga, bo może odrodzić się w innym miejscu) i odebrać nadajnik. Kolejna część easter egga polega na znalezieniu 3 miejsc, w których można ten nadajnik ustawić. Ich lokalizacje znajdziesz na poniższym filmiku, ale są to między innymi: podziemia, fontanny, plac przed wejściem do Polar Peak itd. Mówiąc krótko jest to miejsce, w którym obraz będzie Ci się trząsł. Stawiasz w tym miejscu nadajnik i musisz go bronić początkowo przez 60 sekund, w innym miejscu przez 120 i w ostatnim przez 180 sekund. Gdy Ci się to uda, wracasz do DJa i odbierasz ostatnią część.

To była łatwa część, teraz zaczynają się schody. Rozpoczynamy właściwy easter egg. Udaj się na główny plac (17), wokół portalu na ziemi znajdują się radia, które musicie aktywować w jednym momencie (jeżeli grasz z kimś), albo po prostu aktywować, gdy grasz sam. Nad Twoją głową zacznie latać wielkie UFO, które będzie wysyłać do Ciebie kolory, wraz z konkretnym sygnałem dźwiękowym. Zapamiętaj kombinację barw, ponieważ musisz ją powtórzyć na radyjkach, które przed chwilą aktywowałeś. Po 3-krotnym poprawnym „zagraniu” kolorków, pojawi się fala klaunów, na których musisz uważać, ponieważ jak pewnie dobrze wiesz, są wybuchowe i dosyć szybko mogą Cię zabić.

Po ich wyeliminowaniu, nadchodzi czas na finałową walkę. Pojawi się boss/bossowie, którzy są bardzo ciężcy do zabicia. Będziesz musiał wykorzystać prawie cały magazynek na jego zabicie, więc musisz uważać, żeby każdy oddany strzał był celny. A strzał zadaje przeciwnikowi obrażenia tylko i wyłącznie wtedy, gdy pojawi się na Twoim celowniku dodatkowy mini znacznik. Cała strategia jest taka, że jeżeli grasz w pojedynkę to robisz ósemkę na początkowych mostach, uciekasz stale przed zombiakami i starasz się strzelać w obcego, natomiast jeżeli grasz z kimś, jedna osoba odciąga zombiaki na początkowym placu (16), a druga lata wokół głównego portalu i strzela do ufoludków. Przeciwnicy mają na klatce piersiowej wskaźnik zdrowia, który przybiera zabarwienie zielone (zdrowy), żółty (uszkodzony), czerwony (zepsuty), gdy boss ma już czerwony wskaźnik, pojawi się na ziemi i z czasem klęknie i pojawi się przy nim zielona aura. To znak, że musisz do niego podejść i walnąć z ręki w jego plecak. Aby zabić wroga musisz taki pełny cykl wykonać minimum 3 razy.

Po zabiciu obcych pozostanie jeszcze jeden prosty etap. Jeżeli spojrzysz trochę w górę, stojąc na początkowym placu (16), zobaczysz duży łuk z napisem „Spaceland”, na nim znajdują się niebieskie przyciski, które po strzeleniu w nie zmieniają barwę. Musisz je wszystkie aktywować wtedy, gdy statek UFO znajduje się nad głównym portalem Pack-a-Punch, w wyniku czego zostanie zniszczony. Klucz, o którym mowa w opisie trofeum znajdziesz przed wejściem do portalu.

Dla podsumowania:

  1. Konieczny perk na życie i wybuchy.
  2. Należy wykonać przynajmniej jeden blaster (polecam czerwony).
  3. Trzeba zebrać części do seti-coma i oddać je DJowi.
  4. Po kilku rundach wracacie do niego, otrzymujecie nadajnik, szukacie miejsca, w którym obraz się trzęsie. Stawiacie wspomniany seti-coma w wyznaczonym miejscu i bronicie go, aż nie minie czas. Czynność należy powtórzyć 3 razy.
  5. Ponownie udajesz się do DJa.
  6. Teraz pozostaje właściwy easter egg, udajesz się na główny plac i odpalasz radia na ziemi.
  7. Rozwiązujesz zagadkę kolorów.
  8. Walka z bossem.
  9. Zestrzelenie statku.

 

Możliwe jest zrobienie tego trofeum na glitchu. Wymaga on karty „Lep na zombie” (karty losu i fortuny można wykupować za zdobywane klucze w tym trybie, niestety przydzielanie ich jest losowe) i przynajmniej dwóch graczy. Od początku rozgrywki zombiaki zabija i zarabia pieniądze tylko jedna osoba. Po otwarciu głównego placu, wypełnienia wskaźnika fortuny (prawy dolny róg ekranu), wybierasz kartę fortuny „Lep na zombie” – którą musisz najpierw wrzucić do ekwipunku w lobby przed grą) wciskając jednocześnie  + , po czym resetujesz wszystkie karty (możesz to zrobić na głównym placu, po prawej stronie portalu, patrząc na niego na wprost; będziesz widział takie stojące pudło z „diabełkiem”). Gdy tylko wciśniesz reset kart, od razu wychodzisz z gry. Osoba zostająca w grze jest niewidzialna dla zombiaków przez wszystkie fale i zaprasza pierwszą osobę ponownie do gry. Ważne, żeby robić to w grze niestandardowej.

 

Im są więksi…
Pokonaj 5 Twardzieli w jednej grze, nie ginąc w Spacelandzie.
Twardziele to mini-bossowie, którzy pojawiają się począwszy od fali 10. Teoretycznie powinni pojawiać się w każdej następnej fali, ale niestety tak nie jest. Warto uzbroić się w blastery, których opis zdobycia znajduje się w trofeum poniżej. Najlepszy sposób na jego zabicie to strzelanie w głowę, gdy zdejmie maskę, ponownie strzelamy w głowę. Zapewni to na pewno najszybszą śmierć.

Tak wygląda twardziel.

 

Hofftastycznie!
David Hasselhoff odblokowany w Spacelandzie.
To trofeum jest możliwe dopiero po wypełnieniu easter egga opisanego w trofeum „Klucz Duuuuuszy„. Dopiero wtedy, w lobby przed następnym meczem możesz wykonać kombinację przycisków, która zmieni Twoją postać w Davida Hasselhoffa: , , , , . Po dokładną instrukcję zapraszam do opisu wyżej wspomnianego osiągnięcia.

 

Gramy dalej!
Stwórz Rockową broń w Spacelandzie.
W trybie zombie można stworzyć cztery bronie, które przydają się na dłuższe posiedzenia w tym trybie (ale spokojnie, bo jak mecz się skończy, to je tracicie 😉 ). Jest trochę roboty, ale efekt jest ogromny, każda broń ma bardzo dużą siłę rażenia, dlatego przy próbach wypełnienia easter egga, warto się zaopatrzyć w chociaż jeden blaster. Każdy z nich wymaga zebrania 3 części – naklejek, które zdobywa się na różne sposoby. Będzie potrzeba sporo pieniędzy i biletów. Bilety oczywiście zdobywacie w salonie gier, natomiast na pieniądze polecam taki myk, że w pierwszych falach używacie samego podstawowego pistoletu, strzelacie 3 razy w tułów, następnie atak melee. Następnie kupujecie M1, który jest snajperką, strzelacie same headshoty. Pamiętajcie, aby w wyborze kart wybrać „Hajsownik” – karta fortuny oraz „Trafiony nagrodzony” – karta losu

Shredder:

  • BATERIA – Baterię znajdziesz tam, gdzie są się fontanny (10). Na niższym piętrze co jakiś czas przepływa łódka, na jej tyle znajduje się wspomniana bateria, którą musisz zestrzelić, a następnie odebrać w jednym ze strumieni fontann.
  • MASKOTKA OBCEGO – Zdobywasz ją przez wrzucenie 3 czerwonych żetonów do automatu w Kepler System (znaczek toalet na mapce).
  • CZERWONY KRYSZTAŁ – Jego zdobycie dzieli się na kilka etapów:
    • Najpierw musisz spowodować, że zęby krokodyla się złamią w Kepler System (14). Możesz to wykonać tylko i wyłącznie przez wprowadzenie Twardziela (pojawiają się po 9 fali) w jego paszczę.
    • Następnie udajemy się do Astrocade (2) i kupujemy złote zęby za 300 biletów. Zdobywasz je przez:
      • granie na automatach,
      • zestrzeliwanie celów w kolejce.
    • Złote zęby wsadzamy w brakujące miejsce w szczęce krokodyla (14).
    • Strzelamy w skrajny prawy schowek kanistra (koniecznie z broni z płomieniem) w paszczy krokodyla i zabieramy kryształ.
      • UWAGA! Płomień zdobywamy w następujący sposób – wypuszczamy UFO z Pack-a-Puncha, następnie udajemy się do Kepler System, zbieramy jak największą grupę zombiaków (minimum 30) i uruchamiamy pułapkę „Chromosfera / Chromosphere” (12). Jeżeli UFO odleci na tę część mapy i będzie latać w koło Kepler System, Twoim zadaniem będzie zabijanie przeciwników z broni z nałożonym tajemnym rdzeniem (do kupienia w automatach za 300 biletów). Po zabiciu około 30, pojawi się płomień, który musisz nałożyć na broń z rdzeniem.
  • Teraz wystarczy pójść złożyć Shreddera, a jego karton do tworzenia znajduje się w podziemiach (w razie czego dokładna lokalizacja na filmiku z easter eggiem).

W podziemiach znajduje się karton do stworzenia broni.

 

Face melter

  • BATERIA – zacznijmy od tego, że żeby zdobyć baterię do tej broni, musisz aktywować wszystkie 4 portale, które umożliwią odblokowanie Pack-a-Pancha (17) – troszkę więcej informacji w poniższym trofeum jak to zrobić – następnie udajemy się do portalu w Journey into space i wrzucamy w niego granat odłamkowy. Twoim zadaniem będzie rzucanie nim  aż do środkowego portalu zanim wybuchnie i wrzucenie go do środka Pack-a-Puncha. W ten sposób, przed wejściem do głównego portalu, ukaże się Twoim oczom bateria.
  • MASKOTKA RAKIETA – tu sprawa jest bardzo prosta, ponieważ wystarczą 3 niebieskie monety wrzucone do automatu w Journy into space, aby zebrać maskotkę.
  • NIEBIESKI KRYSZTAŁ –  Jego zdobycie dzieli się na kilka etapów:
    • Najpierw musisz spowodować, że zęby krokodyla się złamią w Kepler System (14). Możesz to wykonać tylko i wyłącznie przez wprowadzenie Twardziela (pojawiają się po 9 fali) w jego paszczę.
    • Następnie udajemy się do Astrocade (2) i kupujemy złote zęby za 300 biletów. Zdobywasz je przez:
      • granie na automatach,
      • zestrzeliwanie celów w kolejce.
    • Złote zęby wsadzamy w brakujące miejsce w szczęce krokodyla (14).
    • Strzelamy w skrajny lewy schowek kanistra (koniecznie z broni z płomieniem) w paszczy krokodyla i zabieramy kryształ.
      • UWAGA! Płomień zdobywamy w następujący sposób – wypuszczamy UFO z Pack-a-Puncha, następnie udajemy się do Journey into space, zbieramy jak największą grupę zombiaków (minimum 30) i uruchamiamy pułapkę „Gwiezdna misja / Star Mission” (4). Jeżeli UFO odleci na tę część mapy i będzie latać w koło Journey into Space, Twoim zadaniem będzie zabijanie przeciwników z broni z nałożonym tajemnym rdzeniem (do kupienia w automatach za 300 biletów). Po zabiciu około 30, pojawi się płomień, który musisz nałożyć na broń z rdzeniem.
  • Teraz wystarczy pójść złożyć Face meltera, a jego karton do tworzenia znajduje się zaraz na początku Journey into Space przy pułapce (1).

Karton znajdziesz w Journey into Space.

 

Head-cutter

  • BATERIA – Udaj się do placu gier (Astrocade) i na drugim końcu pomieszczenia – w sklepie z nagrodami – kup kriogranat za 350 biletów. Bilety zdobywasz przez granie na automatach typu koszykówka itd. Następnie udaj się na główną alejkę, na podwyższenie przed wejściem do Polar Peak, po lewej stronie patrząc na wejście znajduje się duży yeti. Ściągnij w jego okolicę jak najwięcej zombie, rzuć kriogranat w niego, w wyniku czego będzie zionął chłodzącym powiewem, który zamrozi przeciwników. Możesz przestać, gdy Yeti wykrzesa z siebie przeraźliwy jęk. Teoretycznie 10-15 zamrożonych headshotów na raz powinno wystarczyć, jednak u nas było to w sumie ponad 50 zombiaków, nie na raz, tylko w różnych falach. Tutaj trzeba próbować do skutku. Gdy już olbrzym wyda z siebie dźwięk, udaj się na górę Tritonu (Polar Peak), obok portalu w sklepie z zabawkami znajduje się mniejszy yeti, który w prawej ręce będzie trzymał baterię.
  • ZABAWKA YETI – Zdobywasz ją przez wrzucenie 3 zielonych żetonów do automatu w Polar Peak (sklep z pamiątkami).
  • ŻÓŁTY KRYSZTAŁ – Jego zdobycie dzieli się na kilka etapów:
    • Najpierw musisz spowodować, że zęby krokodyla się złamią w Kepler System (14). Możesz to wykonać tylko i wyłącznie przez wprowadzenie Twardziela (pojawiają się po 9 fali) w jego paszczę.
    • Następnie udajemy się do Astrocade (2) i kupujemy złote zęby za 300 biletów. Zdobywasz je przez:
      • granie na automatach,
      • zestrzeliwanie celów w kolejce.
    • Złote zęby wsadzamy w brakujące miejsce w szczęce krokodyla (14).
    • Strzelamy w skrajny drugi od lewej schowek kanistra (koniecznie z broni z płomieniem) w paszczy krokodyla i zabieramy kryształ.
      • UWAGA! Płomień zdobywamy w następujący sposób – wypuszczamy UFO z Pack-a-Puncha, następnie udajemy się do Polar Peak, zbieramy jak największą grupę zombiaków (minimum 30) i uruchamiamy pułapkę „Stalowy smok / Steel Dragon”. Jeżeli UFO odleci na tę część mapy i będzie latać w koło Trintonu, Twoim zadaniem będzie zabijanie przeciwników z broni z nałożonym tajemnym rdzeniem (do kupienia w automatach za 300 biletów). Po zabiciu około 30, pojawi się płomień, który musisz nałożyć na broń z rdzeniem.
  • Teraz wystarczy pójść złożyć Head-cutter, a jego karton do tworzenia znajduje się w Polar Peaku, w sklepie z pamiątkami.

Karton znajduje się w Polar Peaku, w sklepie z pamiątkami.

 

Dischord

  • BATERIA – Zacznijmy od tego, iż aby w ogóle myśleć o zdobyciu tej baterii, musisz wyposażyć się w żółte okulary, które randomowo wypadają z przeciwników. Po wciśnięciu  możesz je nałożyć, świat staje się wtedy czarno-biały. Uważaj, żeby nie uderzył Cię żaden zombiak, bo automatycznie tracisz zdobyte okulary. W tym monochromatycznym świecie, niektóre przedmioty będą opatrzone czerwoną obwódką. Twoim zadaniem jest zestrzelenie 5 celów, których dokładną lokalizację znajdziesz na filmiku z naklejkami – 13 miejscówek. Po zestrzeleniu celów, bateria pojawi się na środku pułapki „Kula dyskotekowa”.
  • MASKOTKA KULA – Zdobywasz ją przez wrzucenie 3 różnych (czerwony, zielony, niebieski) żetonów do automatu przy drugim wyjściu z Astrocade.
  • ZIELONY KRYSZTAŁ – Jego zdobycie dzieli się na kilka etapów:
    • Najpierw musisz spowodować, że zęby krokodyla się złamią w Kepler System (14). Możesz to wykonać tylko i wyłącznie przez wprowadzenie Twardziela (pojawiają się po 9 fali) w jego paszczę.
    • Następnie udajemy się do Astrocade (2) i kupujemy złote zęby za 300 biletów. Zdobywasz je przez:
      • granie na automatach,
      • zestrzeliwanie celów w kolejce.
    • Złote zęby wsadzamy w brakujące miejsce w szczęce krokodyla (14).
    • Strzelamy w skrajny trzeci od lewej schowek kanistra (koniecznie z broni z płomieniem) w paszczy krokodyla i zabieramy kryształ.
      • UWAGA! Płomień zdobywamy w następujący sposób – wypuszczamy UFO z Pack-a-Puncha, następnie udajemy się do Astrocade, zbieramy jak największą grupę zombiaków (minimum 30) i uruchamiamy pułapkę „Kula dyskotekowa / Disco Ball Trap”. Jeżeli UFO odleci na tę część mapy i będzie latać w koło placu gier, Twoim zadaniem będzie zabijanie przeciwników z broni z nałożonym tajemnym rdzeniem (do kupienia w automatach za 300 biletów). Po zabiciu około 30, pojawi się płomień, który musisz nałożyć na broń z rdzeniem.
  • Teraz wystarczy pójść złożyć Dischord, a jego karton do tworzenia znajduje się w Astrocade (w środku, przed drugim wyjściem, koło sklepu z nagrodami).

Karton Dischorda znajdziesz w salonie gier.

 

Dopakowanie
Wzmocnij Mocnym uderzeniem broń w Spacelandzie.
Pierwsze trofeum, jakie zdobędziecie w tym trybie.  Pack-A-Punch to miejscówka na samym środku mapy (17), którą otworzyć możecie tylko na jeden sposób. Nad wejściem znajduje się pięć kółek, które są podświetlone na żółto, bądź niebiesko. Każde jedno kółko oznacza portal, przez który musisz przejść, aby aktywować pokój z ulepszeniem broni. Pamiętaj, że aby przejść przez portal musisz najpierw włączyć prąd przełącznikiem w konkretnych częściach parku, a te znajdują się w:

  • Journey into a Space (przełącznik przed wejściem do samochodzików, portal przed pułapką „Star Mission” (4)),
  • Astrocade (przełącznik w salonie gier, we wnęce po prawej stronie za portalem),
  • Kepley System (przełącznik po lewej stronie, na balkonie, pod nim znajduje się portal (13)),
  • Triton (przełącznik przy kolejce, portal w sklepiku (8))

Portale są możliwe do użycia, gdy je uprzednio aktywujesz – obok nich znajduje się specjalny panel, który musisz aktywować . Jeżeli wszystkie kółka nad głównym portalem na środku mapy są podświetlone na niebiesko, to znaczy, że możesz wejść do Pack-a-Puncha (naciśnij kwadrat przy portalu). W środku, po prawej stronie znajduje się urządzenie, które ulepsza bronie za 5000$. Po włożeniu jej do maszyny i jej odebraniu, trofeum powinno pojawić się na Twoim koncie.

Jest to jeden z wymogów tak naprawdę wykonania easter egga, więc wpadnie tak czy inaczej.

 

Nie zawiera baterii
Stwórz Wspaniały Rdzeń w Spacelandzie.
Wspaniały rdzeń jest związany ze zdobywaniem naklejek z części X-Quisite. Dlatego po dokładny opis odsyłam Was do trofeum „ Zbieracz naklejek„.

 

Uwielbiam lata 80.
Znajdź piosenki z MW1 i MW2 w Spacelandzie.
Trofeum związane z trybem „Zombie”. Nie ominie Was trochę szukania. Bez bicia przyznam, że wbijając te osiągnięcie korzystałam z dwóch poniższych filmików, do których Was odsyłam, ponieważ chłopaki wykonali kawał świetnej roboty, znajdując wszystkie lokacje, w której znajdują się miśki.

Bo właśnie o miśki tutaj chodzi. Piosenki z MW1 zostają odblokowane przez zestrzelenia 3 zdjęć miśków z tablic „Pracowników miesiąca”. Są to palety ze zdjęciami twórców gier, a wśród nich znajdują się wspomniane fotki pluszaka, które po zestrzeleniu znikają. Spaceland ma 9 możliwych miejsc, w których możliwe jest wykonanie pierwszej części tego trofeum.

Piosenki związane z MW2 to już trochę trudniejsza sprawa. W grze znajduje się ponad 100 miejscówek, w których mogą pojawić się pluszowe maskotki, jak na poniższym gifie. Są one czasami bardzo słabo widoczne i przeraźliwie sprytnie poukrywane, przez co znalezienie ich bez pomocy, jest prawie niemożliwe. Poniżej odsyłam Was do filmiku, w którym ukazanych jest 100 miejscówek. Najlepiej robić to we dwójkę, dzielicie filmik na pół i po prostu szukacie. Pamiętajcie o odblokowaniu całej mapy i zostawieniu sobie 1-2 zombiaków, które będą cały czas za Wami latać, ale przynajmniej nie będzie problemu z wielką falą przeciwników. Aby odblokować piosenkę z MW2 musicie zestrzelić 5 misiaków.

9 lokalizacji tablic ze zdjęciem miśków (MW1)100 lokalizacji miśków (MW2)

 

Włóż monetę
Zagraj na każdym automacie do gier w Spacelandzie przynajmniej raz.
ZGLITCHOWANE!
W trybie zombie masz możliwość zagrania na automatach m.in. koszykówki i innych przeróżnych mini gierek. Trofik polecam wykonywać ze znajomym, aczkolwiek wbicie tego w pojedynkę również jest proste. Cały myk polega na tym, że dochodzicie do 3-4 fali, wykupujecie dostęp do części „Journey into a space”, udajecie się w prawo, wykupujecie następne drzwi i już jesteście w salonie gier. Pamiętajcie, aby najpierw włączyć zasilanie, a właściwy przełącznik znajduje się zaraz na wejściu, za portalem, po prawej stronie. W aktualnej fali zostaw (zostawcie) sobie jednego zombiaka i staraj się go odciągać jak najdalej automatów. Jeżeli gracie we dwójkę, trójkę, czwórkę to sprawa jest dużo prostsza, bo po prostu 3 osoby mogą sobie wbijać ten trofik, kiedy jedna będzie skutecznie odciągać przeciwnika. 

Druga ważna sprawa, niektóre gry wymagają, aby zdobyć dzięki nim jakąś liczbę biletów. Z resztą wystarczy podjąć interakcję i niezwłocznie można wyjść z gierki, mając pewność, że w „statystykach” będziecie mieli ją zaliczoną. Z mojego doświadczenia wiem też, że nie trzeba włączać totalnie wszystkich automatów do gier. Chodzi tu o arcadowe urządzenia pudła. Wystarczy włączyć raz

Wszystkie poniższe gry muszą zostać włączone/wygrane nie tylko na głównej mapie ‚Spaceland’, ale również w „Życiu po życiu”. Jest to specjalna miejscówka dla tych, którzy stracili życie i mają możliwość powrotu do gry, jeżeli wypełnią pasek życia punktami zdobytymi w tymże małym pomieszczeniu. Grając z innymi osobami wystarczy, iż po prostu zginiesz i zostaniesz tam przeniesiony. Trochę inaczej wygląda sprawa, gdy gracie sami. Wtedy musicie wykupić specjalny perk, który jest dostępny zaraz po prawej stronie na samym początku gry, pozwalający na skorzystanie z życia po życiu w przypadku śmierci.

Automaty, z którymi trzeba tylko podjąć interakcję:

  • Spider Figter
  • Robot Tank
  • River Raid 2
  • Pitfall 2
  • Demon Attack
  • Barnstorming
  • Chopper Command
  • Cosmic Commuter

Automaty, na których trzeba wygrać bilety:

  • Kolejka
  • Strzelnica
  • Black Hole
  • Koszykówka (Rings of Saturn)
  • Cryptid Attack
  • Zombie Zoom
  • Bowling for Planets

 

Śmierć mózgu
Rozegraj 30 gier i dojdź do 10. sceny w Spacelandzie.
Opis trofeum może trochę mylić. Polega ono na tym, iż w jednym meczu w trybie zombie należy wykonać dwie czynności:

  • zagrać (podjąć interakcję) z 30 grami w bawialni lub życiu po życiu,
  • dojść minimum do sceny 10.

Po rozpoczęciu 1 fali nie kupuj żadnych broni, strzelaj z podstawowego pistoletu 4 razy w brzuch i zadawaj finalny atak wręcz, w wyniku czego dostaniesz największą liczbę punktów za zabójstwo. Po dojściu do czwartej rundy, zostaw sobie jednego zombiaka i udaj się do Astrocade (plac gier, w którym znajdują się automaty) Podejmij interakcję z grami arcade (te stojące pudła automaty) i od razu wyłącz, powtórz na 29 innych automatach i teraz po prostu pozostaje Ci przetrwać z zombiakami do fali 10.

 

 

 Dominium
Wygraj 5 meczów sieciowych w trybie wieloosobowym.
ZGLITCHOWANE!
Doszliśmy wreszcie do trofeum, które jest niestety niezwykle irytujące. Minęło tyle miesięcy od premiery, a szanowni twórcy nie wypuścili patcha naprawiającego to osiągnięcie. Teoretycznie Twoim zadaniem jest wygranie (drużynowo w różnych trybach lub solo np. w deatchmatchu) rozgrywki online. Po pięciu zwycięstwach powinien trofik wpaść, niestety nie ma gwarancji, że wpadnie nawet przy 500 wygranych meczy. Reasumując, nie musisz być top strzelcem w swojej drużynie, najszybszym sposobem wbicia tego trofeum będzie wygrywanie meczy w deatchmatchu drużynowym, a i trofik czasami wpada przy przegrywaniu meczy, więc… grajcie, kiedyś wpadnie, nie ma innej rady. U mnie wpadło po wygraniu 41 meczy.

Aktualną liczbę wygranych partii możesz sprawdzić w lobby przed grą, wychylając lewą gałkę w prawo.

 

Materiał zrealizowany na bazie własnych doświadczeń z grą.
Zabrania się kopiowania bez zgody autora!