Lego Gwiezdne Wojny: Przebudzenie Mocy – Poradnik do trofeów i opinia

Star Warsy w klockowym wydaniu to gratka dla fanów Lego.

lego maleMateriał zrealizowany dzięki uprzejmości Gamer.mag

trofeaInformacje ogólne:trofea

Stopień trudności platyny: 2/10
Ilość trofeów: platynax1zlotox3 / srebrox6brazx40
Ilość trofeów offline: 50
Ilość trofeów online: 0
Minimalna ilość przejść: 2
Trofea możliwe do pominięcia: BRAK
Zglitchowane trofea: BRAK
Czas do zdobycia platyny: 20 godzin

Mam trochę lat na karku i nadal lubię gry z serii LEGO. Co więcej, w ogóle się tego nie wstydzę, bo to naprawdę kawał frajdy, szczególnie, jeżeli gra się z młodszym kompanem. Kończyłam już  części Indiany Jonesa, Harrego Pottera, Hobbita, Piratów z Karaibów etc. i za każdym razem, mimo że rozgrywka we wszystkich wygląda podobnie, calakowanie tej gry to czysta przyjemność. Ale do rzeczy – jak wypada Przebudzenie Mocy na tle reszty?

LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160927144208

Nie odkryję Ameryki jak napiszę, że nie różni się praktycznie niczym. Dodane są bitwy na blastery, które troszkę wnoszą świeżości do rozgrywki, ale z drugiej strony są tak proste, że pod koniec gry raczej męczą, niż sprawiają przyjemność. Jak zwykle mamy kilkanaście misji głównych, misje dodatkowe, klocki do zebrania, misje poboczne, kilka mini-gierek i to w zasadzie wszystko.

Sam film, był naszpikowany humorem, którego nie mogło zabraknąć również w grze. Mamy odniesienia do poprzednich części, mamy plot twisty, ale i również 6 całkowicie nowych historii, w których główną rolę odgrywa np. Poe. Misje te podobały mi się sto razy bardziej, niż same poziomy fabularne. Może dlatego, że lubię poznawać nowe historię niż wałkować to co już znam. 🙂 Bitwy blasterowe mnie rozczarowały, ale za to galaktyczne walki podobały mi się niesamowicie. Latanie Sokołem Millennium i neutralizowanie wrogów daje niesamowitą frajdę. Takie sekwencje są zawsze podzielone na dwa etapy – wyścigi i gra swobodna. Te pierwsze mają tak fantastyczne tempo, że aż ręce same składają się do oklasków.

Podsumowując – jest to kolejne LEGO, które warto ograć jak stanieje. Tytuł ten jest przeznaczony zarówno do młodej jak i starszej widowni. Nie ma co tak naprawdę więcej pisać, bo każdy kto ogrywał produkcje z tej serii, wie z czym to się je i na czym to polega. Nadal ta sama mechanika, ta sama praca kamery, ten sam model odblokowywania postaci i dużo przyjemnie spędzonego czasu przed konsolą.

Łowcy! Platyna jak zawsze jest banalnie prosta i wymaga tylko podwójnego przejścia wszystkich misji. Całość nie powinna Wam zająć więcej niż 25 godziny, z czego większość poświęcisz na zbieraniu znajdziek i kompletowaniu mapy. Dostępnych jest 12 misji fabularnych, 6 misji pobocznych, a do tego multum mini-zadań. Pady w dłoń i do dzieła!

Plusy:

  • humor,
  • kilkanaście godzin zabawy,
  • galaktyczne walki,
  • nowe historie fabularne,
  • easter eggi,

Minusy:

  • bitwy blasterowe,
  • bugi,
  • zmienią kiedyś pracę kamery?
  • dubbing.

Krok po kroku:

  1. Normalne przejście gry – Przejdź grę, nie patrząc na trofea, ponieważ i tak każdy level będziesz musiał ponownie przechodzić. Co ważne – staraj się niszczyć wszystko dookoła i zbierać jak najwięcej klocków. Warto też się oglądać za czerwonymi klockami, które pomnożą Twój licznik XP x2, x4 itd.
  2. Ukończenie dostępnych dodatkowych misji – Powinieneś mieć tyle złotych klocków, żeby zagrać w misje dodatkowe, które pozwolą na odblokowanie np. Admirała Ackbara, który jest potrzebny do zbierania znajdziek.
  3. Ponownie przejście każdego rozdziału w celu zebrania wszystkich znajdziek i osiągnięcia tytułu „Prawdziwy Jedi” – Po ukończeniu gry odblokujesz takie postaci jak np. Darth Vader, który przyda się w zbieraniu reszty zaległych znajdziek. Warto się też wykupić Volzanga Li-Thrulla, który będzie niszczył złote klocki i zamrożone elementy. Dodatkowo wykup jakiegoś dużego mięśniaka, który będzie burzył pęknięte ściany.
  4. Kończenie reszty dodatkowych misji + zebranie znajdziek – powinieneś już odblokować wszystkie 6 dodatkowych misji, których wymogiem jest 60 złotych klocków.
  5. Czyszczenie map wolnej gry – tu się trochę nalatasz, ponieważ trzeba kończyć wyścigi, zadania poboczne, oraz zbierać karbonitowe klocki i złote klocki.
  6. Clean up – czyli zbieranie reszty trofeów, które zajmują przeważnie minutę i znajdują się na końcu tego poradnika.

Poradnik:
1S89f1d1 Przebudzenie Mocy / The Force Awakens
Zbierz wszystkie trofea. / Unlock All Trophies.
Gratulacje! 🙂

2Sf9ce02 Wrócę po ciebie! / I’ll Come Back For You!
Ukończ 1. rozdział Przebudzenia – Szturm na Jakku. / Complete TFA Chapter 1 – Assault On Jakku.
Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia.

3S3f0b3d Tajne? To jak ze mną / Classified? Me Too
Ukończ 2. rozdział Przebudzenia – Ucieczkę z Finalizera. / Complete TFA Chapter 2 – Escape From The Finalizer.
Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia.

4Sa26323 Niech będzie złom / The Garbage Will Do
Ukończ 3. rozdział Przebudzenia – Przyczółek Niima. / Complete TFA Chapter 3 – Niima Outpost.
Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia.

5S4f5b2f Co to był za drugi raz? / …What Was The Second Time?
Ukończ 4. rozdział Przebudzenia – Eravanę. / Complete TFA Chapter 4 – The Eravana.
Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia.

6S7a2a98 Oczy kogoś, kto myśli o ucieczce / Eyes Of A Man Who Wants To Run
Ukończ 5. rozdział Przebudzenia – Zamek Maz. / Complete TFA Chapter 5 – Maz’s Castle.
Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia.

7Sc28ac7 Nie daj się przestraszyć psom / Don’t Let These Dogs Scare You
Ukończ 6. rozdział Przebudzenia – Bitwę o Takodanę. / Complete TFA Chapter 6 – Battle of Takodana.
Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia.

8S18f877 Nie spodobałoby ci się / You Wouldn’t Like It
Ukończ 7. rozdział Przebudzenia – Ruch Oporu. / Complete TFA Chapter 7 – The Resistance.
Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia.

9S22ad77 Jest tu jakiś zsyp? / Is There A Garbage Chute?
Ukończ 8. rozdział Przebudzenia – Sabotaż Starkillera. / Complete TFA Chapter 8 – Starkiller Sabotage.
Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia.

10S1c54a2 Bardzo rozrywkowa torba / A Bag Full Of Explosives
Ukończ 9. rozdział Przebudzenia – Zniszczyć bazę Starkiller. / Complete TFA Chapter 9 – Destroy Starkiller Base.
Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia.

11Scf764a Ten miecz należy do mnie! / It Belongs To Me!
Ukończ 10. rozdział Przebudzenia – Finał. / Complete TFA Chapter 10 – The Finale.
Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia.

12S3b21e4 Zatkało kakao / Speechless
Ukończ Wyspę Luke’a. / Complete Luke’s Island.
Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia.

13S73234d Dawno, dawno temu…. / A Long Time Ago….
Ukończ Bitwę o Endor. / Complete The Battle of Endor.

14S430348 Nie mów mi, jakie są szanse / Never Tell Me The Odds
Ukończ Poe na ratunek. / Complete Poe To The Rescue.
Misja „Poe na ratunek” odblokuje się w momencie zebrania 10 złotych klocków. Włączyć ją możesz na mapie galaktyki.

15S04f79b Daleko byłem, wiele ujrzałem / Travelled Too Far. Seen Too Much
Ukończ Powrót Lora Sana Tekki. / Complete Lor San Tekka’s Return.
Misja „Powrót Lora Sana Tekki” odblokuje się w momencie zebrania 20 złotych klocków. Włączyć ją możesz na mapie galaktyki.

16S849a65 Kiedyś miałem większą załogę / Used To Have A Bigger Crew
Ukończ Polowanie na rathtary. / Complete Rathtar Hunting.
Misja „Polowanie na rathtary ” odblokuje się w momencie zebrania 30 złotych klocków. Włączyć ją możesz na mapie galaktyki.

17Sc14c61 Karmazynowy Korsarz / The Crimson Corsair
Ukończ Karmazynowego Korsarza. / Complete The Crimson Corsair.
Misja „Karmazynowy Korsarz” odblokuje się w momencie zebrania 40 klocków. Włączyć ją możesz na mapie galaktyki.

18Sd62115 Hej! Mnie szukaliście? / Hello! Were You Looking For Me?
Ukończ Kłopoty nad Taul. / Complete Trouble Over Taul.
Misja „Kłopoty nad Taul” odblokuje się w momencie zebrania 50 klocków. Włączyć ją możesz na mapie galaktyki.

19Scdb79b To pułapka! / It’s A Trap!
Ukończ Ottegański szturm. / Complete Ottegan Assault.
Misja „Ottegański szturm” odblokuje się w momencie zebrania 60 złotych klocków. Włączyć ją możesz na mapie galaktyki.

20S449d08 Nastąpiło przebudzenie / There Has Been An Awakening…
Ukończ wszystkie poziomy Przebudzenia Mocy. / Complete The Force Awakens.
Żeby zdobyć to trofeum musisz po prostu ukończyć grę. Poniżej lista misji fabularnych:

  • Prolog (Bitwa o Endor),
  • Szturm na Jakku,
  • Ucieczka z Finalizera,
  • Przyczółek Niima,
  • Eravane,
  • Zamek Maz,
  • Bitwa o Takodanę,
  • Ruch oporu,
  • Sabotaż Starkillera,
  • Zniszczyć bazę Starkiller,
  • Finał
  • Epilog (Wyspa Luke’a).

21Sff0dc9 To wszystko prawda / It’s True. All of it…
Ukończ wszystkie poziomy nowych przygód. / Complete New STAR WARS Adventure Levels.
Po ukończeniu głównego wątku fabulrnego będziesz miał możliwość zagrać jeszcze w 6 misji dodatkowych, które są zupełnie nowymi historiami. Odblokujesz je wszystkie dzięki zebraniu 60 złotych klocków.

  1. Poe na ratunek – 10 klocków,
  2. Powrót Lora Sana Tekki – 20,
  3. Polowanie na rathtary – 30,
  4. Karmazynowy Korsarz – 40,
  5. Kłopoty nad Taul – 50,
  6. Ottegański szturm – 60.

22Sdabe96 Moc… ona cię wzywa / The Force, It’s Calling To You
Zdobądź tytuł Prawdziwego Jedi na dowolnym poziomie. / Obtain ”True Jedi” in any level.
Patrz trofeum „Pojawią się nowi Jedi„.

23S6a6b58 Zwykłe złomiarstwo / Just A Scavenger
Zbierz wszystkie minizestawy na dowolnym poziomie. / Collect all Minikits in any level.
Patrz trofeum „Latam wszystkim„.

24S5cf7cc Latam wszystkim / I Can Fly Anything
Zbierz wszystkie minizestawy w grze. / Collect all Minikits in the game.
Zacznijmy od tego, że minizestawów w całej grze jest 180. Każdy level ma ich dokładnie 10, a uwierzcie mi, że nie są one jakoś strasznie poukrywane. Cały myk polega na tym, że do konkretnych znajdziek trzeba użyć ściśle określonych mocy. Czerwono-czarne elementy można podnieść jedynie przy pomocy czarnej mocy, do basenu może wskoczyć Admirał Ackbar, a złote elementy zniszczymy przy pomocy np. ciężkouzbrojonego szturmowca itd. Oczywiście możecie zebrać czerwony klocek, który oznaczy Ci wszystkie lokalizacje znajdziek, co znacznie ułatwi platynowanie. Poniżej stworzyłam tabelkę z lokalizacją wszystkich znajdziek w głównych levelach.

BITWA O ENDOR

Generator osłony Endoru
#1 Minizestaw Zaraz na początku misji – gdy musisz stworzyć trampolinę u góry ekranu, zbuduj ją z prawej strony, wskocz na nią i dostań się na półkę, gdzie znajduje się pierwszy minizestaw. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160916121659
Czerwony klocek Po zrzuceniu klocków z platformy masz możliwość zbudowania dwóch rzeczy, wybierz opcję z lewej, która pozwoli na dostanie się do czerwonego klocka. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160916121913
#2 Minizestaw Po bitwie na blastery po lewej stronie na drzewie wisi żołądź. Użyj ciemnej strony mocy (np. Darth Vader, który zostanie odblokowany po ukończeniu głównego wątku fabularnego), aby odblokować minizestaw. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160916122829
#3 Minizestaw  Z klocków, które powstaną po zniszczeniu robota, stwórz windę, dzięki której wejdziesz na wyższy poziom i zbierz kolejną znajdźkę. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160916125721
#4 Minizestaw Za pomocą Admirała Ackbara skorzystaj z baseniku, z którego wyskoczą elementy. Zmontuj je, a otworzy się sekretne przejście w drzewie, które przeniesie Cię do ukrytego poziomu. Tam musisz z klocków zbudować instrumenty (3). LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160916125918
#5 Minizestaw Tutaj będzie potrzebny robot bojowy, więc po dotarciu we wskazane miejsce, nie wysiadaj z niego, tylko zniszcz 3 złote klocki (2 z nich są na bunkrach, jeden na ziemi). LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160916130139
#6 Minizestaw Ostatni minizestaw zdobędziesz dzięki grupce pomocników (po lewej stronie). Podejdź do nich np. J.J Ambramsem albo Leią i chwyć za haki zaznaczone po prawej stronie. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160916130307
 Sale tronowe Gwiazdy Śmierci
#7 Minizestaw Musisz zniszczyć srebry klocek za pomocą Chewbakki, a następnie za pomocą BB-8 przejść minigierkę (musisz grać do czasu aż sama się nie wyłączy). LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160920150135
#8 Minizestaw Po pierwszym etapie walki zostaniesz przeniesiony na poziom niżej. Użyj np. Vadera, aby zniszczyć wskazany element i za pomocą np. BB-8 wjedź w dziurę i skieruj się w prawą stronę. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160920150428
Atak na Gwiazdę Śmierci
#9 Minizestaw Podczas latania statkiem musisz zniszczyć 5 wieżyczek. Na szczęście jest ich o wiele więcej, więc nie powinno być problemu ze zdobyciem tego minizestawu. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160920150908
#10 Minizestaw Po zniszczeniu osłon reaktora zniszcz trzy zaznaczone elementy. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160920151105

SZTURM NA JAKKU

Wioska w tarapatach
#1 Minizestaw Najpierw musisz zniszczyć zaznaczone klocki i stworzyć z nich zestaw do gry w kosza. BB-8 posłuży jako piłka. Następnie pójdź w górę i zniszcz wszystkie kręgle stojące po lewej stronie. Następnie idziemy w dół i na prawo, gdzie będą klocki, z których stworzysz zestaw do gry w nogę. Strzel gola i minizestaw będzie Twój. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160920151918
Czerwony klocek Na prawo od pomieszczenia, w którym znajduje się minizestaw 3, musisz zniszczyć zaznaczone klocki i zbudować z nich kukłę szturmowca (musisz to zrobić zarówno z lewej jak i prawej strony. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160920152456
#2 Minizestaw Musisz zmontować trzy beczki. Jedna z nich znajduje się zaraz obok kosza do gry, druga z nich znajduje się u góry planszy, a ostatnią zaznaczyłam na screenie. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160920152413
#3 Minizestaw Wewnątrz chaty u dołu ekranu możesz zbudować ostatni minizestaw w tej części levelu. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160920152700
Szturm Najwyższego Porządku
#4 Minizestaw Aby zdobyć ten minizestaw musisz zniszczyć trzy srebrne elementy na mapie. Zrobisz to za pomocą np. Chewbakki. Pierwsze srebro znajduje się zaraz na początku mapy, a dwa pozostałe nieco dalej (tam gdzie gościu z miotaczem ognia). LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160920153537
#5 Minizestaw W trakcie bitwy blasterowej zestrzel zaznaczonego szturmowca. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160920153721
#6 Minizestaw Po ugaszeniu pożaru masz możliwość użycia czarnej mocy na zaznaczonym elemencie. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160920154047
#7 Minizestaw Zniszcz zaznaczone elementy, zbuduj mechanizm i za pomocą BB-8 dostań się do wnętrze statku. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160920154140
#8 Minizestaw Za pomocą postaci, która umie rozwalać złote klocki (np. ciężkozbrojny szturmowie), zniszcz skrzynię zaznaczoną na screenie obok. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160920154247
#9 Minizestaw Za pomocą admirała Ackbara (do zdobycia w misji dodatkowej „Na ratunek Poe”) wskocz do wody i zbierz przedostatni minizestaw. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160920154309
#10 Minizestaw Za pomocą Chewbakki zniszcz zaznaczony element i zbierz ostatni minizestaw. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160920154353

UCIECZKA Z FINALIZERA

Hangar Finalizera
#1 Minizestaw Zaraz na początku levelu, skieruj się w lewą stronę i za pomocą np. Vadera podnieś zaznaczony przedmiot, który zakrywa tajemne przejście. Udaj się do następnego pomieszczenia i wejdź w korytarzu u góry ekranu. Zniszcz elementy leżące na ziemi i zmontuj z nich rzecz potrzebną do otrzymania minizestawu. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160921093531
 #2 Minizestaw W tym samym pomieszczeniu co poprzedni minizestaw użyj mocy np. Vadera na złotym obiekcie na końcu korytarza. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160921093638
 #3 Minizestaw Musisz zniszczyć 4 roboty (takie jak na zdjęciu). Pierwszego z nich widzisz obok, następny znajduje się przy latających robotach, trzeciego znajdziesz w pomieszczeniu kontrolnym na piętrze, a ostatni będzie widoczny podczas walki blasterowej. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160921093706
 Czerwony klocek Po odlocie statku masz możliwość stworzenia z klocków trzech rzeczy. Wybierze środkową (most), która poprowadzi do czerwonego klocka. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160921093907
Na zewnątrz Finalizera
 #4 Minizestaw Musisz zestrzelić 30 wieżyczek, które strzelają zielonymi pociskami. UWAGA! Do wypełnienia misji fabularnej wystarczy zestrzelić ich 10, ale koniecznie musisz zneutralizować wszystkie. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160921095027
 #5 Minizestaw Ukończ wyścig, którego start znajduje się wewnątrz krążownika. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160921095058
 #6 Minizestaw W drugim etapie bitwy musisz zestrzelić 5 myśliwców, które ciągną za sobą różową wiązkę światła. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160921095408
Cmentarzysko Jakku
 #7 Minizestaw Po ukończeniu „toru przeszkód”, od razu po wylądowaniu, udaj się do lewego końca mapy, użyj czarnej mocy na elemencie, wejdź do środka i zbierz minizestaw. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160921095630
 #8 Minizestaw Po wejściu do pomieszczenia udaj się do końca, a znajdziesz tam drążki. Wskocz na nie i zbierz kolejną znajdźkę. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160921100037
 #9 Minizestaw Na piętrze znajduje się ściana, którą możesz przeciąć mieczem świetlnym. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160921100402
 #10 Minizestaw  Na samym końcu rozdziału, zanim otworzysz wrota, zbuduj z klocków wyrzutnię dla BB-8, która wystrzeli postać do rury, na końcu której znajdziesz minizestaw. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160921100457

PRZYCZÓŁEK NIIMA

Przyczółek Niima
 Czerwony klocek Musisz użyć ładunku Chewiego na zaznaczonym elemencie. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160921144019
 #1 Minizestaw Zestrzel 3 ptaki. Pierwszy z nich zaznaczony na zdjęciu, drugi znajduje się w kolejnej części mapy (na górze, tam gdzie dostajemy się BB-8), a ostatni spokojnie siedzi sobe tam, gdzie montujemy działko. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160921144204
 #2 Minizestaw Po uwolnieniu wszystkich klocków z bieżni, pobiegaj trochę po niej, aż zdobędziesz kolejny minizestaw. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160921144252
 #3 Minizestaw Musisz zniszczyć zaznaczoną skrzynię jakąś dużą postacią. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160921144506
 #4 Minizestaw  Używając mocy wykop wszystkie zaznaczone droidy. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160921144613
Bombardowanie Niimy
 #5 Minizestaw Zniszcz zaznaczone złote elementy (np. ciężkouzbrojonym szturmowcem). Pozostanie jeszcze tylko użyć Chewiego, aby pociągnąć za uchwyt. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160921144935
 #6 Minizestaw  Zanim zaczniesz wojnę blasterową (albo po niej) pójdź w dół ekranu, użyj ładunków Chewiego na kranie, a następnie za pomocą Admirała Ackbara wskocz do basenu. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160921145236
 #7 Minizestaw  Po uruchomieniu robota, wróć się do lewego końca mapy i wykop minizestaw. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160921145549
Lot nad cmentarzyskiem
 #8 Minizestaw  Zestrzel trzy zaznaczone elementy podczas lotu. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160921145839
 #9 Minizestaw Zniszcz trzy złote elementy, które znajdują się na pustyni (w czasie swobodnego lotu). LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160921145927
 #10 Minizestaw Ostatni minizestaw znajduje się wewnątrz pierścieni, zaznaczonych na obrazku. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160921150025

ERAVANA

Walka o frachtowiec
 #1 Minizestaw Po przejściu przez trujący gaz, użyj C-3PO, aby otworzyć właz, blokujący przejście do następnego pomieszczenia. Po lewej stronie znajdują się kontenery, z których części będziesz mógł złożyć komputer dla BB-8. Po aktywacji, uporaj się z potworem i zbierz znajdźkę. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922144513
 #2 Minizestaw Po walce z potworem (w tym samym pomieszczeniu) zbuduj następny element z porozrzucanych klocków. Po aktywacji zdobędziesz kolejny minizestaw. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922144715
 #3 Minizestaw Jeszcze w tej samej części mapy, użyj mocy na klapie do kontenera. W ten sposób będziesz mógł zebrać minizestaw, który znajduje się nad Twoją głową. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922144725
Czerwony klocek Po uwolnieniu potwora w bitwie blasterowej, udaj się w prawo i skorzystaj z liny z hakiem, aby otworzyć zaznaczoną skrytkę. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922144913
 #4 Minizestaw Po przejściu do następnego miejsca (po prawej stronie – za pomocą BB-8), zmień postać na np. Vadera i włóż klucz do zamka, w konsekwencji czego wyskoczy minizestaw. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922144945
Kręte korytarze frachtowca
 #5 Minizestaw

Podczas ucieczki przed potworem zbierz znajdźkę. Skup się, ponieważ jest to bardzo szybka część gry i łatwo pominąć ten minizestaw.

LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922145240
 #6 Minizestaw Po zaklinowaniu się postaci, zejdź na dół ekranu, użyj mocy na zaznaczonym elemencie. Twoim oczom ukaże się basen, do którego może wskoczyć Admirał Ackbar. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922145404
Finał frachtowca
 #7 Minizestaw Zniszcz trzy stworzenia. Dwa z nic zaznaczone są na zdjęciu obok, a ostatni z nich znajduje się w lewej części lokacji. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922145646
 #8 Minizestaw Zniszcz zaznaczony element, następnie użyj mocy np. Vadera na barierce i zbierz minizestaw. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922145713
 #9 Minizestaw W lewej części lokacji, na piętrze, użyj postaci z mieczem świetlnym, aby wyciąć przejście do minizestawu. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922145818
 #10 Minizestaw Ostatni minizestaw znajduje się z prawej strony levelu. Musisz najpierw rozwiązać małą minigierkę, aby otworzyć klapę, a następnie za pomocą BB-8 dostać się na taras. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922150147

ZAMEK MAZ

Podejście do zamku
 Czerwony klocek Na początku rozdziału podejdź do pękniętej ściany, wybierz dużą postać i zniszcz za pomocą kwadrata zaznaczony element. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922153518
 #1 Minizestaw Przed wejściem na dziedziniec, wskocz do basenu za pomocą Admirała Ackbara. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922153529
 #2 Minizestaw Zabij 9 atakujących Cię zwierzątek, po wejściu na dziedziniec. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922153557
 #3 Minizestaw Dostań się na pierwszy balkonik, wejdź do dziury w ścianie i zbierz klocek. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922153735
 #4 Minizestaw Z tego samego miejsca, wybierz postać Athgara Heece, który jest wyposażony w latający plecak. Musisz przelecieć na następny balkon, na którym znajduje się minizestaw. UWAŻAJ! Musisz trochę wyskoczyć za balkon zanim użyjesz plecaka, ponieważ w innym wypadku nie dolecisz do balkonu. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922153748
 #5 Minizestaw Na balkonie, na którym znalazłeś się przez poprzedni minizestaw, użyj BB-8, aby przejść przez przejście i dostać się do następnej znajdźki. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922153800
 #6 Minizestaw Na ścianie po prawej stronie dziedzińca, strzel w zaznaczony element, aby otrzymać klocki do stworzenia następnego minizestawu. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160927144234
Piwnica w zamku
 #7 Minizestaw Na początku rozdziału udaj się po schodach na górę, gdzie znajduje się minizestaw. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922153951
 #8 Minizestaw Zniszcz trzy pajęczyny. Pierwsza z nich zaznaczona jest na screenie. Druga znajduje się nad elementem podnoszącym bramę, a ostatni trochę dalej, nad pękniętą ścianą (zdjęcie poniżej). LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922154019
 #9 Minizestaw Pod ostatnią pajęczyną znajduje się dziura w ścianie z srebrnym elementem. Użyj ładunku Chewiego, aby zniszcyć srebro i wejdź do pomieszczenia. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922154410
 #10 Minizestaw W następnym pomieszczeniu (zgodnie z fabułą). Użyj mocy np. Vadera na zamkniętych wrotach. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922154433

BITWA O TAKODANĘ

Zamkowe korytarze
#1 Minizestaw Na samym początku użyj mocy np. Vadera na zamkniętych drzwiach, musisz dodatkowo jeszcze użyć miecza. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922155414
#2 Minizestaw Przed wyjściem na zewnątrz, otwórz za pomocą mocy drzwi po lewej (np. Vaderem). Wejdź do środka, zniszcz klocki, utwórz na środku platformę dla BB-8. Użyj jej, a zdobędziesz minizestaw. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922155431
#3 Minizestaw Twoim zadaniem jest podnieść wszystkie trzy posągi, znajdujące się w tym rozdziale. Pierwszy z nich znajduje się przed wyjściem na zewnątrz (screen). Następny posąg leży na terytorium bitwy blasterowej, w okolicy snipera. Ostatni znajdziesz po zakończeniu bitwy blasterowej, z lewej strony (tam gdzie musisz uporać się ze szturmowcami). LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922155451
#4 Minizestaw Po wyjściu z budynku, udaj się przed siebie, a po lewej stronie znajdziesz basen, którego może użyć Admirał Ackbar. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922155519
#5 Minizestaw Po wejściu na otwarte powietrze, po prawej stronie znajduje się podwyższenie, na które musisz wejść. Na samym końcu znajdują się szturmowcy. Twoim zadaniem jest najpierw ich zneutralizować, następnie użyć rolnetki, nakierować na skałę, a po pojawieniu się skrzyni, rozwalić ją ładunkiem Chewiego. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922155556
#6 Minizestaw W czasie walki blasterowej zauważysz pęknięty element, do którego musisz wrócić po zakończeniu strzelaniny. Za pomocą dużej postaci wyważ ścianę i zbierz minizestaw. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922155803
#7 Minizestaw Po bitwie blasterowej, z lewej strony znajduje się skrzydło, które możesz przenieść przy użyciu mocy np. Vadera. Pod spodem znajdziesz basen, do którego wskoczyć może tylko Adrmiał Ackbar. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922160716
#8 Minizestaw Po bitwie blasterowej, z lewej strony znajdziesz skrzynię z dwoma uchwytami. Użyj dwóch postaci, mających w ekwipunku hak z liną i otwórz kontener. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922160735
Niebo Takodany
#9 Minizestaw Zestrzel cztery boje. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922161222
#10 Minizestaw W drugiej części tego etapu, po niebie zaczną latać myśliwce z różową wiązką światła. Strącając je, zdobywasz broń, którą możesz zniszczyć 3 elementy (podświetlą się na fiolet) – 2 z nich na screenie obok. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922161343
Czerwony klocek Klocek znajdziesz w drugiej części etapu, na samym szczycie wieży. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922161354

RUCH OPORU

Baza Ruchu Oporu
 #1 Minizestaw Pierwszy minizestaw znajdziesz za zamkniętą bramą. Wewnątrz użyj mocy na skrzyniach (np. Vaderem). W jednej z nich znajdują się części do stworzenia minizestawu. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922161717
 #2 Minizestaw  Po prawej stronie lokacji, w bryle lodu znajduje się  kolejny minizestaw. Za pomocą Volzanga Li-Thrulla zniszcz osłonę i zbierz minizestaw. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922161818
 #3 Minizestaw  Zejdź na dół i otwórz mieczem świetlnym skrzynię. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922161832
 #4 Minizestaw Twoim zdaniem jest odbudowanie 3 droidów. Pierwszy z nich znajduje się w miejscu zaznaczonym na screenie, z lewej strony lokacji. Użyj haka z liną, aby złapać za uchwyt i go pociągnąć. Częsci do następnego znajdziesz po wyjściu z tego pomieszczenia, w korytarzu. Elementy ostatniego droida umieszczone są w skrzyni, na lewo od grupy, którą będziesz kierować. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922161838
 #5 Minizestaw Po wejściu do pomieszczenia kontrolnego, na samym końcu (po prawej stronie) znajduje się panel kontrolny dla BB-8. Aktywuj go. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922162323
Hangar Ruchu Oporu
 #6 Minizestaw Na parterze, po prawej stronie, znajdziesz pomieszczenie zamknięte niebieskim polem. Za pomocą C-3PO wyłącz ją i zniszcz zieloną skrzynię. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922165426
 #7 Minizestaw Musisz stworzyć trzy myśliwce z klocków. Części do pierwszego z nich znajdują się w tym samym miejscu, co poprzedni minizestaw. Następny znajdziesz zaraz po lewej stronie od poprzedniego. A elementy do ostatniego znajdziesz z lewej strony lokacji. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922165456
 #8 Minizestaw  W prawej części lokacji, w ostatnim pomieszczeniu, na tylnej ścianie znajduje się obrazek, który musisz ułożyć za pomocą mocy. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922165528
 Czerwony klocek Po prawej stronie lokacji, na piętrze znajduje się pęknięta ściana. Wyważ ją, a znajdziesz klocek. (Na górę dostaniesz się windą) LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922165618
 #9 Minizestaw Po prawej stronie lokacji, na piętrze, zniszcz zaznaczony element, stwórz panel kontrolny dla BB-8 i go aktywuj. Z klocków zmontuj minizestaw. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922165640
#10 Minizestaw Po lewej stronie lokacji, na piętrze użyj np Rey, żeby stworzyć drążek, który pozwoli na zebranie ostatniej znajdźki w tym rozdziale. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922165812

SABOTAŻ STARKILLERA

Sokoły latają za nisko
 #1 Minizestaw  Musisz zestrzelić 5 takich maszyn, które są zaznaczone na screenie obok. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922170049
 #2 Minizestaw Na samym początku levelu, pójdź w dół, zniszcz zaznaczony klocek i zmontuj pojazd, którym udaj się na podwyższenie z prawej strony. Z wykopanych elementów stwórz minizestaw. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922170107
 Czerwony klocek Stwórz, z klocków widocznych na dole screena, bawłana, dzięki któremu dostaniesz się na podwyższenie z lewej strony. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922170342
 #3 Minizestaw Po dostniu się na drugą stronę pola siłowego, użyj BB-8. Pokonaj potwora, zrób dziurę w ścianie przy pomocy miecza świetlnego i zbierz minizestaw. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922170556
Ściana Starkillera
 #4 Minizestaw Musisz zbudować cztery stojące chorągiewki. Pierwsza z nich znajduje się na początku poziomu (screen). Druga znajduje się na dole, po minięciu trującego gazu. Klocki od trzeciej są na lewo od czerwonego pola siłowego, a ostatnia chorągwia jest w górnym narożniku z prawej (na placu) LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922170849
 #5 Minizestaw Zaraz na początku etapuu znajdziesz dwa elementy, które możesz zniszczyć i stworzyć z nich szuszarkę. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922170906
 #6 Minizestaw Na prawo od wrót z czerwonym polem siłowym znajduje się bryła lodu, a w niej ukryta znajdźka. Spal ją za pomocą Volzanga Li-Thrulla. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922171120
Kontrola osłon Starkillera
 #7 Minizestaw Użyj mocy Vadera na elemencie od razu po rozpoczęciu poziomu. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922171837
 #8 Minizestaw Z klocków, z których stworzysz elementy potrzebne do dostania się na górę, możesz również zbudować wyrzutnię dla BB-8. Użyj jej, aby dostać się do minizestawu. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922171917
 #9 Minizestaw Przed rozpoczęciem bitwy blasterowj udaj się w prawą stronę, otwórz drzwi za pomocą klucza (np. Vaderem). LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922172047
 #10 Minizestaw Zniszcz cztery roboty. Wszystkie znajdują się w miejscu, w którym odbywa się bitwa blasterowa. Pojawiają się i znikają, więc musisz trochę poczekać, aby je zauważyć. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922172154

ZNISZCZYĆ BAZĘ STARKILLERA

Natarcie na Starkillera
 #1 Minizestaw  Po kilkunastu sekundach lotu, w jednym z okręgów znajdziesz minizestaw (uważaj, łatwo pominąć!). LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922172415
 #2 Minizestaw  Po wleceniu na otwarty teren, ukończ wyścig. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922172457
Ucieczka Rey
 #3 Minizestaw Zniszcz zaznaczony element, stwórz z klocków mechanizm (z lewej strony), który wyłączy pole siłowe. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922172741
 #4 Minizestaw Po wskoczeniu wyżej, użyj mocy (np. Vadera) na rurze, która pozwoli Ci się dostać do następnego minizestawu. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922172814
#5 Minizestaw Gdy nadejdzie czas wspinaczki po ścianie, nie skręcaj w prawo – idź do góry, gdzie znajduje się znajdźka. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922172920
Czerwony klocek Po wjechaniu windą na górę, użyj haka z liną, aby dostać się na następne podwyższenie. Załatw szturmowców, skorzystaj z komputera i zneutralizuj 15 wrogów. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922173350
Wnętrze oscylatora
#6 Minizestaw Na tym samym poziomie, na którym zaczynasz level – udaj się w prawo (do końca) i tam użyj haka z liną, aby się dostać na balkon. Użyj C-3PO, aby aktywować komputer, wybierz Finna, aby przejść przez trujący gaz. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922173756
#7 Minizestaw Na dole zniszcz 4 świecące słupy. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922173850
#8 Minizestaw Z prawej strony, na dole, zniszcz kontener, zmontuj element po prawej, który pozwoli Ci się dostać do następnego minizestawu. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922173945
#9 Minizestaw Z lewej strony lokacji, na dole (prawa ściana) użyj BB-8, aby przejść przez właz. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922174014
#10 Minizestaw Ostatni minizestaw znajduje się po lewej stronie lokacji. Po pierwsze musisz uwolnić droida. Po drugie – za pomocą mocy podnieś zaznaczony element na środku. To pozwoli dostać Ci się do następnego pomieszczenia po lewej, a tam użyj np. ciężkouzbrojonego szturmowca na złotym klocku. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922174120

FINAŁ

Bombardowanie oscylatora
 #1 Minizestaw Wystarczy, że ukończysz wyścig, który po rozpoczęciu poziomu znajduje się po Twojej lewej stronie. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922174351
 #2 Minizestaw  Podczas lotu w następnej części misji zestrzel 5 działek, strzelających zielonymi pociskami. Nie powinno być z tym problemu, bo działka są rozstawione praktycznie na każdym kroku. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922174622
 #3 Minizestaw Ten minizestaw bardzo łatwo pominąć, ponieważ musisz wlecieć w środek koła, które jest widoczne w ostatniej chwili. Po swobodnym locie naprzód, w pewnym momencie kamera skieruje Cię w prawo. Wtedy koniecznie trzymaj się lewej strony ekranu i próbuj zebrać znajdźkę. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922174713
 #4 Minizestaw  W pewnym momencie zostaniesz zmuszony do latania wokół pomieszczenia. Zestrzel wszystkie czerwone sześciokąty, aby zdobyć ten minizestaw. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922174820
Starcie na Starkillerze
#5 Minizestaw Zaraz po przełączeniu się na drugą postać, użyj Volzanga Li-Thrulla, aby zniszczyć bryłę lodu, a następnie użyj Admirała Ackbara, żeby wskoczyć do basenu. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922175112
#6 Minizestaw Tym razem musisz zbudować 3 bałwany. Pierwsze części znajdują się po lewej stronie od poprzedniego minizestawu. Następny zaraz obok broni, którą musisz zbudować, aby zaatakować Kylo Rena, a ostatni po wspięciu się na sam szczyt planszy (tam gdzie czerwony klocek) LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922175123
#7 Minizestaw W drugiej części walki musisz użyć postaci z liną na pierwszym drzewie po lewej stronie. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922175255
#8 Minizestaw  W tym samym miejscu co poprzednio, musisz podejść za środkowe drzewo i nacisnąć kółko, żeby zacząć minigierkę. Twoim zadaniem jest zestrzelenie 6 robotów. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922175315
#9 Minizestaw Po uporaniu się z Kylo Renem i przepchaniu dużego elementu, czekać będzie na Ciebie krótka sekwencja wspinaczkowa. Zamiast iść przed siebie, jak wymaga gra, skieruj lewy analog w prawą stronę i przeskocz na filary. Kolejno wystarczy użyć Finna, aby przejść przez zatruty gaz. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922175647
#10 Minizestaw Pęknięty element ściany znajduje się w miejscu, gdzie musisz przeskoczyć po filarach do przodu, na powyższym zdjęciu dokładnie je widać. Wystarczy użyć jakiejś silnej postaci, aby zniszczyć element, za którym znajduje się minizestaw. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922175705
 Czerwony klocek  Na samym końcu levelu, gdy wespniesz się na sam szczyt lokacji, po prawej stronie użyj mocy, aby ze śnieżki stworzyć wielką kulę. Następnie wystarczy na nią skoczyć i zebrać ostatni klocek. LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160922175742

25Sd65729 Musisz zapomnieć, co już wiesz / Unlearn What You Have Learned
Przebuduj obiekt multibudowy. / Re-build a Multi-build object.
Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia. Często pojawia się opcja, że z jednej sterty klocków możesz stworzyć dwa, albo nawet trzy elementy. Wystarczy, że zbudujesz jeden z nich, zniszczysz go, a następnie stworzysz inny przedmiot.

LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160916121645

26S0d6bd7 Strzelają do nas obojga! / They’re Shooting At Both Of Us!
Stocz blasterową bitwę. / Complete a Blaster Battle.
Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia. Wojny blasterowe to te, w których musimy strzelać do przeciwników z za osłon. U góry ekranu znajduje się informacja o liczbie pozostałych wrogów, a trofeum powinno wpaść zaraz na początku gry, w epilogu.

LEGO® GWIEZDNE WOJNY™: Przebudzenie Mocy_20160916122530

27S01d47b Coraz lepiej sobie z tym radzę! / I’m Getting Pretty Good At This!
Stocz blasterową bitwę, nie umierając. / Complete a Blaster Battle without dying.
Tu chyba nie muszę się za dużo rozpisywać. Bitwa blasterowa jest dosyć prosta, nie powinniście ginąć, jeżeli kontrolujecie swoje życie w lewym górnym rogu ekranu.

28S39bbcc Na kolana przed Porządkiem! / Bow To The First Order!
Ukończ wszystkie misje Najwyższego Porządku. / Complete all First Order missions.
Misje Najwyższego porządku są oznaczone ikonką jak w grafice trofeum. Znajdują się one ZAWSZE w grze wolnej na różnych planetach i są pozaznaczane na mapach.

29Scd8164 Szycha w Ruchu Oporu / A Big Deal In The Resistance
Ukończ wszystkie misje Ruchu Oporu. / Complete all Resistance Missions.
Misje Ruchu Oporu są oznaczone ikonką jak w grafice trofeum. Znajdują się one ZAWSZE w grze wolnej na różnych planetach i są pozaznaczane na mapach.

30S527cc8 Martwy mi się nie przyda / He’s No Good To Me Dead
Ukończ wszystkie misje łowcy nagród. / Complete all Bounty Hunts.
Misje łowcy nagród są oznaczone ikonką jak w grafice trofeum. Znajdują się one ZAWSZE w grze wolnej na różnych planetach i są pozaznaczane na mapach.

31Secafd7 Mniej niż 12 parseków / Less Than 12 Parsecs
Ukończ wszystkie wyścigi. / Complete All Races.
Wyścigi są oznaczone ikonką jak w grafice trofeum. Znajdują się one ZAWSZE w grze wolnej na różnych planetach i są pozaznaczane na mapach.

32S1279d0 60 racji! / 60 Portions!
Ukończ wszystkie misje zbierackie. / Complete all Scavenger Missions.
Misje zbierckie są oznaczone ikonką jak w grafice trofeum. Znajdują się one ZAWSZE w grze wolnej na różnych planetach i są pozaznaczane na mapach.

33Se4c1fc Moc silną w tobie czuję / Force Is Strong With This One
Ukończ grę w 100%. / Achieve 100% Completion.
Jak zawsze w grach z serii Lego, trofeum tu wpadnie jako ostatnie. Poniżej prezentuję listę, która zawiera wszystkie wymagania do zdobycia tego osiągnięcia.

  • Ukończenie 12 misji fabularnych.
  • Ukończenie 6 misji dodatkowych.
  • Zdobycie wszystkich czerwonych klocków.
  • Zdobycie wszystkich złotych klocków.
  • Zdobycie tytułu „Prawdziwego Jedi” we wszystkich 18 misjach.
  • Zebranie 35 żetonów postaci.
  • Ukończenie minigierki na pokładzie Sokoła Millenium „Gra w dejarik”.
  • Ukończenie 12 misji Najwyższego Porządku.
  • Ukończenie 8 misji Ruchu Oporu.
  • Ukończenie 19 wyścigów.
  • Ukończenie wszystkich misji zbierackich.
  • Ukończenie wszystkich misji łowcy nagród.
  • Ukończenie wszystkich misji tłumaczeniowych.
  • Ukończenie wszystkich misji ogólnych.
  • Ukończenie końcowej misji dodatkowej (zebraniu wszystkich złotych klocków).
  • Wykupienie wszystkich postaci.
  • Wykupienie wszystkich pojazdów.

34S221c8d Czerwony przywódca / Red Leader
Kup wszystkie czerwone klocki. / Purchase All Red Bricks.
Lokalizację wszystkich czerwonych klocków macie w tabelach powyżej. Samo włączenia odbywa się przez przytrzymanie trojkat i wybranie kolejno czerwonego klocka. Włączy się menu red bricków i po prostu za pomocą x aktywujesz każdy z nich.

35S944ae1 Kryptochirurg / Cryptosurgeon
Stwórz własną postać. / Create a custom character.
Postać możemy stworzyć tylko i wyłącznie w grze wolnej na D’Qar. W jedym z hangarów (na środku, po prawej stronie patrząc od wody) znajdziesz „akwarium” z postaciami i wystarczy zmienić jeden element, aby trofeum wpadło.

36S60e737 Pojawią się nowi Jedi / The New Jedi Will Rise
Zdobądź tytuł Prawdziwego Jedi na wszystkich poziomach. / Collect ”True Jedi” on all levels.
W poprzednich grach z serii Lego nie zawsze udawało się zdobywać ten tytuł przy pierwszym przejściu gry. Na szczęście w Przebudzeniu Mocy wystarczy tak naprawdę niszczyć wszystkie elementy dookoła i mniej więcej pod koniec każdego levelu ukaże się napis „Prawdziwy Jedi”. Oczywiście można skorzystać z czerwonych klocków, które mnożą liczbę klocków zdobytych podczas przechodzenia x2, x4 etc.

  • Fioletowy klocek 10000 XP
  • Niebieski klocek 1000 XP
  • Złoty klocek 100 XP
  • Srebrny klocek 10 XP
  • Brązowy klocek 1 XP

Pragnę zaznaczyć, że trofeum odnosi się do WSZYSTKICH MISJI – czyli również tych dodatkowych.

37S8d0c4f Potrzebujemy wsparcia! / We Need More Troops!
Pokonaj 50 szturmowców. / Defeat 50 Stormtroopers.

38S21a22e Nie myśl sobie! / Don’t Get Cocky!
Pokonaj 100 myśliwców TIE. / Defeat 100 TIE Fighters.

39Sc43da2 Lubię tego Wookieego… / I Like That Wookiee…
Ukończ poziom gry dowolnej, grając jako Maz Kanata i Chewbacca. / Complete a Free Play level playing as Maz Kanata and Chewbacca.
Obie postaci będą dostępne po ukończeniu gry. Wystarczy, że wybierzesz jakąkolwiek misję na lądzie (nie latającą) i wybierzesz obu bohaterów. Możesz od razu wyłączyć misję i zapisać jej postęp – nie musisz jej kończyć.

40Se20efb To mój statek! / Hey! That’s Miiiiiiine!
Zagraj jako Unkar Plutt na pokładzie Sokoła Millennium. / Play as Unkar Plutt on the Millennium Falcon.
Unkar Plutt odblokuje się po ukończeniu gry. Wybierz mapę galaktyki, udaj się na Sokoła Millennium i wybierz z wyboru postaci wspomnianego bohatera. Po kilku sekundach trofeum wpadnie.

41S4e15bc Szybki strzelec / Quick on the Draw
Podczas blasterowej bitwy pokonaj przygotowującą się do ataku postać, grając jako Han Solo. / In a blaster battle, have Han Solo defeat a character who is preparing an attack.
Tak jak opis trofeum mówi, musisz brać udział w bitwie na blastery, używać Hana Solo i musisz zabić szturmowca zanim odda strzał w Twoim kierunku.

42S1cd9e1 To nie droid, którego szukasz / Not The Droid You’re Looking For
Użyj niewłaściwego typu droida na panelu dostępu. / Use the wrong type of droid on an access panel.
Panele dostępu są dostępne w każdym rozdziale. Są to takie komputery, które wymagają konkretnej osoby, aby je obsłużyć. Jedne obsługuje BB-8, inne szturmowcy itd. Wystarczy, że raz pomylisz C-3PO z BB-8 i trofeum jest Twoje.

Przykładowy panel dostępu.

Przykładowy panel dostępu.

43S697990 Tata, a Vader powiedział / Traitor!
Pokonaj Finna, grając jako FN-2199. / Defeat Finn using FN-2199.
Zwykły Finn odblokuje się z tokiem fabuły, natomiast FN-2199 odblokujesz po ukończeniu misji Kłopoty nad Taul, która jest dostępna po uzyskaniu 50 złotych klocków. Następnie wybierz obie postaci i zabij zwykłego Finna za pomocą broni FN-2199.

44S60e254 Spotkanie rodzinne / Family Reunion
Miej Kylo Rena i Hana Solo w jednej drużynie. / Have Kylo Ren and Han Solo in the same party.
Han Solo odblokuje się w trakcie gry, natomiast Kylo Rena trzeba zdobyć po ukończeniu misji dodatkowej „Ottegański szturm”, a potem po prostu wybrać obie postaci jednocześnie.

45Se6e81e Ukaż mi ją, dziadku / Show Me, Grandfather
Pokonaj Kylo Rena, grając jako Darth Vader. / Defeat Kylo Ren playing as Darth Vader.
Do tego trofeum potrzebujemy postaci Dartha Vadera oraz Kylo Rena, które odblokują się w momencie ukończenia gry (Kylo trzeba wykupić po misji „Ottegański szturm”). Następnie gdziekolwiek wybieramy te dwie postacie z wyboru żetonów i następnie (grając jako Vader) uderzamy młodego ucznia kwadrat, aż zginie.

46S1687ff WSTAĆ… Kylo idzie / STOP…..Kylo Time
Zamroź Mocą inną postać, grając jako Kylo Ren. / As Kylo Ren, Force Freeze another character.
Bardzo proste trofeum, które polega na przytrzymaniu kolko, będąc Kylo Renem, gdy obok niego znajduje się jakiś przeciwnik. W momencie podświetlenia wroga na czerwono przytrzymaj wskazany przycisk, aby „zamrozić” niechcianego osobnika. Po kilku sekundach trofeum wpadnie. Podstawowego KR odblokujesz w momencie ukończenia misji dodatkowej „Ottegański szturm” (60 złotych klocków).

47S8dc141 Nie za niski na szturmowca? / Little Short For A Stormtrooper?
Załóż hełm szturmowca na minifigurkę za pomocą podajnika czapek. / Use a hat dispenser to put a Stormtrooper helmet on a small Minifigure.
Wybieramy małą postać (Maz lub Wicketa) następnie udajemy się do rozdziału 8 – Sabotaż Starkillera, podrozdział „Kontrola osłon Starkillera”. Po wejściu na piętro udaj się w lewą stronę, dostań się na wyższy poziom, a tam znajduje się „szafa do przebierania”. Wystarczy, że nałożysz hełm szturmowca na wyżej wymienioną postać i trofeum wpadnie.

Szafa do przebierania.

Szafa do przebierania.

48S5601bc Coś jeszcze? / Anything Else?
Zniszcz wszystkie terminale komputerowe w Kontroli osłon Starkillera, grając jako Kylo Ren. / Destroy all computer terminals in Starkiller Shield Room as Kylo Ren.
Bardzo proste trofeum, jednak musisz uważać, aby przeciwnicy przypadkiem nie zniszczyli jakiegokolwiek terminala. Wybieramy rozdział 8 – Sabotaż Starkillera, podrozdział „Kontrola osłon Starkillera”, następnie niszczymy 7 komputerów, których lokalizację przedstawiłam na filmiku poniżej. Postać Kylo Rena otrzymamy po ukończeniu misji dodatkowej „Ottegański szturm”, którą odblokujesz po zebraniu 60 złotych klocków.

49Sd37aea Chewie, jesteśmy w domu / Chewie, We’re Home
Zagraj jako Han Solo (klasyczny) i Chewbacca na pokładzie Sokoła Millennium. / Play as Han Solo (Classic) and Chewbacca on the Millennium Falcon.
Zacznijmy od tego, że Chewbacca odblokowuje się razem z fabułą, natomiast Hana klasycznego (pod postacią klocka) znajdziesz na pokładzie Sokoła Millennium (ukończ minigierkę, polegającą na omijaniu przeszkód), a następnie będziesz musiał go odblokować w główny hangarze na D’Qar. Następnie przenosimy się na Sokoła, wybieramy obie postacie jednocześnie i po kilku sekundach trofik wpadnie.

50Se0e5f4 Syndrom szturmowca / Stormtrooper Syndrome
10 razy nie traf w cel podczas blasterowej bitwy. / Miss your target 10 times in a blaster battle.
Bardzo proste trofeum, które polega na oddaniu niecelnego strzału 10 razy podczas bitwy blasterowej, czyli wtedy, gdy chowasz się za przeszkodą i musisz zabijać przeciwników. Celowanie odbywa się za pomocą lewej gałki i wystarczy ją skierować tak, aby nie trafić we wroga i oddać 10 strzałów „w powietrze”.

Poradnik napisany na bazie własnych doświadczeń z grą.
Zabrania się kopiowania bez zgody autora!

  • Patryk Nowosielski

    Cześć, mam problem, grę mam ukończoną na 99,9% wszystkie misje na 100% zrobione. I nie mogę wykupić jednej postaci kanclerza Palpatine… cały czas mam zablokowanego… Jakiś pomysł? 🙂

    • Łowczyni Trofeów

      Witaj, Palpatine jest jednym z tych żetonów 🙂 Więc musisz go odblokować najpierw, a następnie wykupić w hangarze.

      W razie problemów, podsyłam filmik z YT: https://www.youtube.com/watch?v=6iTv1iw7Ka0

  • Mateusz Braciszewski

    Bardzo dobry poradnik pomógł mi, polecam 😉

    • Łowczyni Trofeów

      Bardzo się cieszymy, że pomógł! Pozdrawiamy i do następnego razu. 😉

  • Remba

    witam mam pytanko czy ta gra posiada tryb multiplayer?czy tylko gramy na 2 osoby na podzielnym ekranie?

    • Łowczyni Trofeów

      Tylko podział ekranu.

      • Remba

        Dziękuję za odp,a wiesz może w której części można zagrać multi?

        • Łowczyni Trofeów

          Niestety, nie mam pojęcia.

  • luQ81

    A jak z pucharkami grając w coop. Jest problem ze zrobieniem platynki? np pucharki za złote klocki lub mini zestawy zastaną zaliczone?

    • Łowczyni Trofeów

      Witaj, znajomi grali niedawno i mieli problem z pucharkami, więc poleca się granie w większości solo. 🙂

  • NEONOWA11

    Witam z znasz lokalizacje minizestawów w dlc ucieczka ze starkillera

  • Adam Bogusz

    w opisie trofeum „Lubię tego Wookiego…” jest błąd – opisany sposób nie zadziała; trzeba skończyć grę (można zagrać tylko ostatni rozdział) mając aktywne te dwie postacie

    • Łowczyni Trofeów

      Nie trzeba mieć aktywnych postaci, wybierasz te dwie do „kółka”, włączasz je i wystarczy wejść i wyjść. Przynajmniej mi tak to trofeum wpadło, zbadam tę sprawę. 😉

      • Adam Bogusz

        próbowałem wielokrotnie, na różnych levelach, nie zadziałało – dopiero jak włączyłem obie postacie przed zakończeniem rozdziału i zakończyłem rozdział, trofik wskoczył