Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 – opinia i poradnik do trofeów

745CGA6

Materiał zrealizowany dzięki uprzejmości EA Polska.

 

trofeaInformacje ogólne:trofea
Stopień trudności platyny: 4/10
Ilość trofeów: platyna x1 / zloto x2 / srebro x7 / braz x42
Ilość trofeów offline: 0
Ilość trofeów online: 52
Minimalna ilość przejść: Kilkaset meczy
Trofea możliwe do pominięcia: BRAK
Zglitchowane trofea: Gnomowładny
Czas do zdobycia platyny: 20-30 godzin (w odstępie 3-4 tygodni z uwagi na trofeum z heroicznymi zadaniami)

Krótko i na temat, czyli opinia po splatynowaniu:
Znudziło Ci się sztampowe Call of Duty? Masz ochotę na dużą dawkę humoru i kawał dobrej zabawy? W takim razie Plants vs. Zombies Garden Warfare 2 to tytuł idealny dla Ciebie. Pierwsza część zyskała rzeszę fanów (w tym mnie) przez nieszablonową rozgrywkę, która mimo niewielkiego rozbudowania, sprawia więcej frajdy, niż niejeden tytuł AAA. Poradnik do pierwszej części znajdziesz TU, a ja zabieram się za opisanie powyższego tytułu.

Gra przede wszystkim skupia się na walce pomiędzy dwoma frakcjami – roślinami i zombiakami. Każde z tych ugrupowań ma do dyspozycji 7 postaci, różniących się nie tylko wyglądem, ale i umiejętnościami, dodatkowymi mocami oraz szybkością i sposobem poruszania się. W stosunku do poprzedniej części pojawiło się 6 nowych postaci – 3 dla roślin oraz 3 dla zombiaków. Na początku wydawało mi się, że są odrobinę źle wyważone, jeżeli chodzi o pasek zdrowia i moc broni (każda postać ma inny pasek zdrowia i unikalną dla siebie broń oraz wcześniej wspomniane umiejętności), ale po dłuższym graniu (i kilku patchach) wszystko jest w normie. Co mnie bardzo cieszy – twórcy, czyli PopCap Games – w opisywanym tytule posłuchali rad graczy po pierwszej części i wprowadzili tryb dla jednego gracza. Niestety nie jest on długi, a same misje sprowadzają się tylko do odpierania fal wrogów lub dotarcia z punktu A do punktu B, nie dając się przy tym zabić. Misje mają kilka poziomów trudności, więc można je dostosować pod swoje umiejętności. Niestety ich długość trwania nie jest porywająca. Często są to zadania na mniej niż 5 minut, a jak już są dłuższe to za sprawą odpierania fal wrogów.

Mapy są naprawdę sporych rozmiarów i przede wszystkim bardzo dobrze zaprojektowane.

Mapy są naprawdę sporych rozmiarów i przede wszystkim bardzo dobrze zaprojektowane.

Irytuje trochę długość włączania się gry. Jest to od minuty do nawet trzech minut od momentu uruchomienia gry. Tak długo ładuje się mapa główna, która jest również nowością. Nie mamy tu standardowego menu, a miasteczko, w którym znajdują się dwa wspomniane obozy stworzeń. Miasto jest dosyć duże i znajdują się w nim znajdźki, dodatkowe questy, skrzynie niespodzianki oraz przede wszystkim podwórka. Na podwórku roślin i zombie znajduje się przebieralnia, sklep z naklejkami, które wzbogacają nasz ekwipunek, pokój statystyk, punkt włączania misji dla pojedynczego gracza, gry multiplayer oraz operacji ogrodowych.

Kolejną nowością jest tablica wyzwań, która oferuje dwudniowe zadania, podwyższające mnożnik punktów przez nas zebranych. Wyzwania są dosyć zróżnicowane i dodatkowo pozwalają na zdobywać gwiazdki, które odblokują kolejne rzeczy na naszym podwórku – takie jak strzelnicę, skrzynie z niespodziankami itd. Ale po co te punkty? A po to, aby rozwijać swoją postać. W tej części mamy do dyspozycji 10-levelowy pasek doświadczenia, który dopiero po wypełnieniu pozwala nam na awansowanie naszej postaci i w konsekwencji zdobywamy przy tym usprawnienia, które mogą znacznie polepszyć komfort grania daną postacią.

Jest coś jeszcze o czym warto wspomnieć, a niewielu o tym wie. Do gry został wprowadzony nowy tryb – „Nieskończoność„, który będzie stanowił wyzwanie nawet dla hardcorowych graczy. Tryb ten polega na niekończącej się fali gnomów wraz z bossami. Jeżeli będziemy próbować przejść to w pojedynkę, może okazać się, że po prostu nie dotrzemy nawet do połowy fal, które wymagane są do trofeum. Przeciwników jest dużo, są mocniejsi niż zombiaki i rośliny oraz dodatkowo pasek zdrowia niesamowicie szybko spada, ale na szczęście po zabiciu przeciwnika zostawia on swego rodzaju apteczkę, która nieznacznie podniesie życie.

Dwójka doczekała się polonizacji, która jest wersją kinową. Postaci w grze i tak praktycznie nic nie mówią, tylko porozumiewają się w swoim języku, więc to i tak cud, że stworzono napisy. Jeżeli chodzi o sam poziom tłumaczenia, to jest on naprawdę na wysokim poziomie. Nie wiem w jakim stopniu scenariusz został przekształcony na nasz język, ale niektóre teksty wywołują gracza o dawkę śmiechu, nie mówiąc już o dyskretnym uśmiechaniu się pod nosem.

Ta gra ma to „coś”, czego brakuje dzisiejszym tytułom. To coś sprawia, że w grze możesz spędzić kilkadziesiąt godzin i nadal da Ci frajdę, mimo sporej powtarzalności – jak to bywa z tytułami skupionymi na rozgrywce wieloosobowej. Jednak każdy znajdzie tu coś dla siebie. Osobiście bardzo polecam ten tytuł, bo to jest taka gra, do której się wraca, gdy nie masz w co charatać. Pojawił się też ukłon w stronę graczy, którzy kontynuują swoją przygodę z PvZ Garden Warfare. Jeżeli gracz ogrywał pierwszą część, może liczyć na prezenty, które można odebrać zaraz na początku rozgrywki.

Łowcy! Platyna jest trudniejsza w stosunku do poprzedniej części. Głównie za sprawą trybu „Nieskończoność”. Reszta trofeów jest naprawdę prosta i nie powinna sprawić problemów. Większość z nich wpadnie podczas normalnej rozgrywki. Jest jednak jedno zglitchowane trofeum, na które, niestety, nie ma rady, musimy poczekać na patcha, który rozwiąże problem znikających gnomów (znajdziek). Zdobycie platyny zajmie około 3-4 tygodnie, z uwagi na heroiczne zadania, które pojawiają się co 2-3 dni, a jak dowiesz się z poniższego poradnika będziesz ich potrzebował aż 10, aby zdobyć ostatni pucharek. Pady w dłoń i po platynę! Poniżej jak zwykle znajdziesz mój autorski poradnik. Zapraszam serdecznie.

Krok po kroku:

  • Tryb singleplayer – Na pierwszy ogień polecam misje fabularne, które pozwolą zapoznać się z mechaniką gry. Wypróbuj wszystkie postacie i zobacz, która najbardziej Ci leży, ponieważ jednego z bohaterów będziesz musiał awansować aż 5 razy, co równa się długiej rozgrywce z ulubionym zombie/rośliną. Wykonaj wszystkie misje zarówno po stronie zombiaków i jak roślin, w celu odblokowania trybu nieskończoności, który powinieneś zostawić sobie na później.
  • Operacje ogrodowe – Gdy zrobisz już wszystkie misje fabularne czas na misje z kamera. Czeka na Ciebie przynajmniej dziesięć pełnych powtórzeń misji, składającej się z 10 fal przeciwników. Co więcej, będziesz musiał ukończyć ten tryb na szalonym poziomie trudności, który, nie oszukujmy się, wcale nie jest taki trudny.
  • Tryb wieloosobowy i clean up – Czas na tryb wieloosobowy, wykonywanie zadań z tablicy wyzwań i trofea poszczególne dla naszych bohaterów. O ile tryb multiplayer jest potrzebny tylko tak naprawdę do jednego trofeum, tak zdecydowanie większość z nich powinna wpaść podczas swobodnego eksplorowania ogrodów i siedlisk zombie.
  • Tryb „Nieskończoności” – Zdecydowanie najtrudniejszy tryb w grze, w którym musisz przeżyć 25 fal wrogów z pięcioma bossami. Tu sprawa zaczyna się komplikować, ponieważ wbicie tego w pojedynkę wymaga dużego skilla i szczęścia, więc jeżeli nie czujesz się na siłach – znajdź towarzysza do grania. Jeżeli jesteś chętny na wspólną grę, zostaw komentarz poniżej.
  • Znajdźki – Poprzedni punkt przyprawi Cię o dreszcze, jednak dopiero tu zaczynają się schody. Czas na zbieranie znajdziek w postaci gnomów, które są rozsiane po głównym miasteczku i mapach trybu operacji ogrodowych/multi. Jest niestety jeden nieprzyjemny problem, który zadecydował o tym, aby to trofeum zostawić sobie na koniec. Gracze donoszą, że są problemy ze statystykami zaliczającymi zebrane gnomy. Na razie nie ma na to rady i pozostaje nam czekać na patcha i trzymać kciuki, że glitch nie okaże się akurat naszym zmartwienie.

Poradnik:
1Sfecc0e Platyna platyna
Zdobądź wszystkie trofea.
Gratulacje!

2S097036 Czas wyjść z domu zloto
5 razy awansuj jedną postać.
W tej części mamy do dyspozycji pasek doświadczenia, który znajduje się w lewym dolnym rogu ekranu. Pasek każdorazowo wypełniając się, przenosi Twoją postać na wyższy level i tak aż do dziesiątego poziomu. Gdy już wbijesz 10 poziom musisz udać się do pokoju statystyk, znajdującego się na podwórku roślin/zombie (na mapie głównej, czyli tej, która włącza się od razu po włączeniu gry). Po podejściu do Twojej postaci, nad którą będzie znajdował się wykrzyknik, naciśnij kolko i wybierz „Awanse”. To spowoduje awans Twojej postaci na wyższy poziom wtajemniczenia. Trofeum wymaga pięciokrotne powtórzenie tych wszystkich czynności, czyli wbicie 10 lvl i udanie się do pokoju statystyk, w celu akceptacji awansu. Jeżeli chodzi o samo nabijanie punktów XP, które pozwolą Ci wskoczyć na 10 poziom to zdecydowanie polecam grać w operacje ogrodowe lub powiesić flagę na środku miasteczka (mapa główna), która zapewnia nieskończony napływ fal wrogów. XP wpada za zabijanie wrogów, kończenie wyzwań z tablicy oraz kompletowanie misji.

PMXRcTI

3S7f6d0b Gwiezdna obsesja srebro
Wydaj pierwszą gwiazdkę.
Gwiazdki zdobywasz przez wykonywanie wyzwań dziennych, znajdujących się tablicy w ogródku. Aby je aktywować musisz podejść do tablicy i nacisnąć x, aby dodały się do listy aktualnie wykonywanych zadań. Może ich być jednorazowo maksymalnie pięć. Jeżeli chodzi o wydawanie gwiazdek to na mapie głównej (na tej, która włącza się od razu po uruchomieniu gry) porozsiewane są skrzynie oraz gruz, które możesz „wykupować” za zarobione gwiazdki. Pierwsza skrzynia znajduje się na podwórku roślin, na kładce obok drzewa (po lewej stronie patrząc od pokoju statystyk, w stronę bramy głównej).

4Sf77137 Już po nich srebro
Pokonaj 5000 zombie.
To i następne trofeum zajmuje najwięcej czasu przy platynowaniu tego tytułu. Na szczęście do licznika zabić wliczają się zarówno gracze zabici online oraz przeciwnicy AI. Liczbę zabitych już zombie/roślin sprawdzisz w pokoju statystyk danej frakcji (na podwórku zombie/roślin mapy głównej, czyli tej, która pojawia się od razu po uruchomieniu gry. Na samym środku znajduje się duży ekran. Po podejściu do niego naciśnij kolko i pokaże Ci się liczba zabitych przeciwników. Jeżeli chodzi o samo nabijanie fragów to polecam albo powtarzać solo operacje ogrodowe, albo aktywować flagę na środku miasteczka (mapy głównej). Powieszenie flagi spowoduje napływ licznych fal wrogów, które są nieskończone. Postaw sobie roślinę doniczkową (albo zombierobota), która odnawia życie (jest to ostatnia roślinka z wyboru) i stój przy niej i po prostu zabijaj nadchodzących wrogów. Rośliny doniczkowe i zomboty możesz kupić w sklepie z naklejkami, który znajdziesz na podwórku lub pojawi się opcja wejścia do niego po każdym zakończonym meczu online (na tablicy wyników naciśnij dwa razy R1). Polecam do tego trofeum albo peashootera (groszek), albo słonecznik, ewentualnie supermózg po stronie zombie.

UWAGA: Jeżeli przekroczyłeś już liczbę 5000 zabitych zombie/roślin i trofeum nadal nie wpadło – nie bój żaby. Cały myk w statystykach polega na tym, że liczba „Pokonanych zombie/roślin” to suma pokonanych wrogów przez Ciebie i przez rośliny SI (doniczki i wsparcie). Dla Ciebie ważna jest statystyka „Pokonanych SI” i „Pokonani gracze”

CXyMLeW

5S059072 Babcia Z. mówi… braz
Pokonaj 5000 roślin.
Patrz trofeum „Już po nich„.

6Sa5d771 Szaleństwo srebro
Rozegraj grę w „Operacjach” na SZAAALOOONYM poziomie trudności.
Pozornie najtrudniejsze trofeum, ale tylko pozornie, bo szalony poziom trudności wcale nie jest taki szalony. Całość opiera się przede wszystkim na odpowiedniej taktyce. Operacje ogrodowe włączasz w kamperze na podwórku zombie/roślin (na mapie głównej, która włącza się po uruchomieniu gry). Poniżej postaram się jak najdokładniej opisać jak postępować.

  • Jeżeli gramy w 4 osoby i grasz ze znajomymi to niech rozkład postaci będzie taki: dwie osoby biorą słonecznik, jedna groszek, a trzecia postać, którą jej się najlepiej gra. Ogólnie rzecz biorąc chodzi o to, że słoneczniki mają zbawienną moc uzdrawiania współtowarzyszy L1 oraz stawiania roślin doniczkowych z odnową życia R1. Jeden słonecznik chodzi podpięty cały czas do groszka, a drugi do ostatniego gracza. Jeżeli grasz sam lub z mniejszą liczbą graczy to wybieraj zawsze słonecznik. Randomy bardzo rzadko używają tych postaci w operacjach, a bez nich przejście fal na najwyższym poziomie trudności staje się dwa razy trudniejsze.
  • Ważne też jest, aby zebrać ze sobą jak największą liczbę roślin doniczkowych, które otrzymujesz przez kupno naklejek w sklepie. Znajduje się on na podwórku roślin/zombie, albo możesz do niego wejść po zakończeniu gry wieloosobowej (jak jest włączona tablica wyników, naciśnij dwa razy R1 – pamiętaj, że sklep zamykany jest na 15 sekund przed rozpoczęciem następnego meczu). Kupuj tylko te pierwsze, najtańsze naklejki, bo tylko one składają się w całości z roślin, o których mowa. Jeżeli chodzi o same ich rozstawianie już podczas meczu to ustawcie jeden kwiatek z odnową życia (to ostatnia roślina na liście), a reszta jest do wyboru do koloru, aczkolwiek najlepiej wybierać czwartą roślinkę (Burzowa trzcina), która jest zdecydowanie najsilniejsza lub smoka. Kupując naklejki otrzymasz też karty odnowy życia i zespołu, które w przypadku zginięcia i sytuacji krytycznej wskrzeszą Cię ze zmarłych.
  • Bossowie pojawiają się tylko w dwóch falach – piątej i dziesiątej. Jeżeli chodzi o jak najszybsze zabicie przeciwnika to słoneczniki i groszek korzystają z mocy trojkat – najmocniejsza broń specjalna w całej grze.
  • Po zakończeniu dziesięciu fal czeka Cię jeszcze dostanie się do strefy lądowiska i odparcie ostatniej fali wrogów. Trzymajcie się wszyscy blisko, słonecznik rozstawia doniczkę z odnową życia i jest podpięty do współtowarzyszy.
  • Jeżeli chodzi o mnie, to ja polecam grę z randomami. Poziom graczy jest naprawdę wysoki, a jeżeli już ktoś dołącza do gry na najwyższym poziomie trudności, to pewnie też czai się na ten pucharek. Grałam kilkadziesiąt godzin i ani razu nie spotkałam trolli, którzy uprzykrzali by rozgrywkę. Pamiętaj tylko, aby zawsze wybierać słonecznik i pozostaje mi tylko życzyć powodzenia.

KwjtRMc

7S36111e Fala za falą srebro
Ukończ 100 fal w „Operacjach”.
Trofeum polega na ukończeniu 100 fal w trybie operacji ogrodowych, które włączasz w kamperze na podwórku roślin/zombie. Możesz grać w nie z randomami, solo lub ze znajomymi. Każdy mecz złożony jest z 10 fal, więc aby zdobyć to trofeum musisz ukończyć minimalnie 10 pełnych meczy. Oczywiście jeżeli przegrasz w 6. fali to i tak licznik zostanie wzbogacony przez liczbę ukończonych przez Ciebie fal (czyli w tym wypadku 6). Możesz wykonywać misje na różnym poziomie trudności. Do tego trofeum liczą też się operacje fabularne, które składają się z 5 fal i są dostępne u bohaterów danej frakcji.

8S9c9bbf Nie rządź się tak srebro
Pokonaj 3 fale superbossów w „Operacjach”.
Fala superbossów występuje tylko w trybie operacji ogrodowych, które włączysz w kamperze. Fala ta polega na wylosowaniu trzech takich samych przeciwników-bossów w fali piątej lub dziesiątej, tak jak na poniższym screenie. Od razu włączy się stosowny filmik, który przedstawi sylwetkę przeciwnika i wszystko co musisz zrobić to pokonać przeciwnika. Taka sytuacja musi powtórzyć się trzy razy. Niestety dobieranie wrogów jest czysto losowe, a taka fala zdarza się dosyć rzadko. Jeżeli chodzi o samą strategię pokonywania bossów w operacjach, to zawsze polecam brać grosza, albo słonecznik, ponieważ te dwie postaci posiadają pod x, jedną z mocniejszych broni w grze lub jeżeli jesteś po stronie zombie – impa.

l6vCAm8

9Sf5e906 To moja wyspa
Dotrzyj do fali bossów na podwórkowym polu walki, korzystając z flagi mocy.
Flaga mocy znajduje się w centralnym miejscu miasteczka, pomiędzy podwórkiem roślin i zombie (na mapie głównej, czyli tej, która jest dostępna od razu po włączeniu gry). Trofeum jest trochę błędnie opisane, ponieważ musisz pokonać falę bossów, a nie tylko do niej dotrzeć. Po podejściu do flagi naciśnij kolko, co aktywuje napływ przeciwników. Po ukończeniu kilku fal (przeważnie 4-7) włączy się fala bossów. Podczas wcześniejszych fal będą pojawiały się zrzuty, w postaci drewnianych skrzyń, które dostarczają nowych współtowarzyszy do pomocy. Pamiętaj, aby jak najszybciej rozwalić te skrzynie, bo dopiero w taki sposób uwolnisz pomocnika. Do trofeum polecam jak zwykle wybrać groszek, albo słonecznik. Obie postaci posiadają mocną broń pod trojkat, która niejednokrotnie wybawi Cię z opresji. Oczywiście możesz zaprosić znajomego do pomocy i wtedy po ukończeniu fali bossów obojgu wpadnie trofik. Nie zapominaj o rozstawianiu roślin doniczkowych (kupisz je w sklepie z naklejkami).

10S80b4a9 Czysty heroizm braz
Ukończ 10 heroicznych zadań.
Tablica zadań znajduje się w centralnym punkcie podwórka roślin/zombie. Na niej co dwa dni pojawiają się nowe zadania, które możesz akceptować i zbierać dodatkowe punkty oraz gwiazdki. To trofeum polega na wykonaniu dziesięciu heroicznych zadań, które pojawiają się z różną częstotliwością i są oznaczone błyskawicą z dopiskiem „heroiczne”. Jedno takie wyzwanie jest aktywne przez 2-3 dni i w tym czasie musisz je wykonać. Czyli trofeum wbijecie mniej więcej 3-4 tygodnie, w zależności od liczby zadań dostarczonych przez twórców. Zadania są z reguły bardzo proste i polegają np. na zabiciu określonej liczby wrogów czy też rozegranie danej ilości meczy różnych trybów.

11Se6465c  Szef patrzy braz
Osiągnij maksymalną wartość mnożnika PD na tablicy zadań.
Tablica zadań znajduje się w centralnym punkcie podwórka roślin/zombie. Na niej co dwa dni pojawiają się nowe zadania, które możesz akceptować i zbierać dodatkowe punkty oraz gwiazdki. Tym razem trofeum polega na wykonaniu dowolnych zadań, które spowodują wzrost mnożnika PD. Co 2-3 dni pojawiają się nowe zadania i jest ich zawsze 15 – 5 dla roślin, 5 dla zombie i 5 dla gry wieloosobowej. Aby wypełnić mnożnik do maksimum, czyli do mnożnika punktów równego 2x, musisz wykonać 20 wyzwań. Jeżeli w ciągu dwóch dni nie zrobisz żadnego zadania z tablicy, Twój mnożnik spadnie o 1/4, więc warto zrobić to trofeum najszybciej jak się da, czyli w ciągu 4 kolejnych dni.

12S683539 Podeptany trawnik braz
Pokonaj 50 roślin robotupnięciem Z-Mecha.
Z-Mech to ulepszenie impa (tego małego zombiaka), którego przywołamy przyciskiem trojkat, po uprzedni załadowaniu się zdolności. Trofeum polega na rozdeptaniu 50 roślin przy użyciu tego robota, a robotupnięcie będzie znajdować się pod przyciskiem R1 (od momentu wejścia do Z-Mecha). To trofeum oczywiście jak każde tego typu można wbić w dowolnej grze osobowej lub operacjach ogrodowych, nie mniej jednak ja polecam grindować kille na środku miasteczka mapy głównej, czyli na terenie wznoszenia flagi. Po aktywowaniu flagi przez przycisk kolko, napierać na Ciebie będzie niezliczona ilość wrogów. Nie zabijaj ich jeden po drugim tylko czekaj na większą grupkę i wtedy przywołaj Z-Mecha i rozdeptuj wszystkich jak leci. Trzy-cztery fale i trofik powinien bez problemu wpaść.

13S695daf Owocowe ogłuszenie braz
Ogłusz 50 Z-Mechów elektrobrzoskwinią Cytryna.
Cytryn ma pod przyciskiem L1 moc ogłuszania elektrobrzoskwinią. Musisz w taki sposób ogłuszyć impa, który będzie siedział w swoim robocie Z-Mechu. Najłatwiejszym sposobem na wbicie tego trofeum jest włączenie misji fabularnej „Stacja Triangulacja” dostępnej u cytryna, na szalonym poziomie trudności. Tam podczas trzeciej części misji pojawi się Z-Mech. Jedyne co musisz zrobić to ogłuszać przeciwnika i od razu udać się na podwórko roślin. Tam musisz nacisnąć „OPTIONS” na padzie, odczekać 3-4 sekundy i nacisnąć „Odrodzenie”. Spowoduje to odnowienie Twojej postaci, nie będziesz musiał czekać, aż elektrobrzoskiwinia pojawi się ponownie.

14Sfebb80 Po prostu super braz
Pokonaj 25 roślin bohaterskimi pięściami i 25 roślin bohaterskim promieniem, grając jako Supermózg.
Bohaterskie pięści i bohaterski promień to podstawowe bronie supermózgu (zombie), które używasz. Pierwsza z nich to po prostu bicie, czyli naciskanie r2, bez celowania l2. Natomiast strzał z lunety wymaga już celowania l2. Musisz zabić 25 przeciwników każdą z tych metod, czyli w sumie musisz pokonać 50 zombie. Trofeum można zrobić w każdym trybie gry, włącznie z mapą główną (tą, która włącza się od razu po uruchomieniu gry). Ważne, aby był to podstawowy supermózg, bez żadnych ulepszeń (w przebieralni na podwórku możesz wybierać warianty postaci i musi to być pierwsza z nich). Czasami może być problem z licznikiem killi, więc jeśli trofeum nie wpadło po nabiciu 25 zabić tym i tym – zrób jeszcze jedną rundkę, a trofeum na pewno wpadnie. Osobiście robiłam to trofeum na strefie wznoszenia flagi, która znajduje się w centralnym punkcie mapy głównej. Jest tam dużo prostych przeciwników, którzy respawnują się w krótkim czasie.

15S2d5d82 Pirat zabijaka braz
Pokonaj 25 roślin piracką śrutówką i 25 roślin strzałem z lunetą.
Piracka śrutówka i strzał z lunety to podstawowe bronie pirata (zombie), które używasz. Pierwsza z nich to po prostu strzelanie bez mierzenia l2, czyli same naciskanie r2 i zabijanie przeciwników. Natomiast strzał z lunety wymaga już celowania l2. Musisz zabić 25 przeciwników każdą z metod, czyli w sumie musisz pokonać 50 zombie. Trofeum można zrobić w każdym trybie gry, włącznie z mapą główną (tą, która włącza się od razu po uruchomieniu gry). Ważne, aby był to podstawowy pirat bez żadnych ulepszeń (w przebieralni na podwórku możesz wybierać warianty postaci i musi to być pierwsza z nich). Czasami może być problem z licznikiem killi, więc jeśli trofeum nie wpadło po zrobieniu 25 zabić tym i tym – zrób jeszcze jedną rundkę, a trofeum na pewno wpadnie. Osobiście robiłam to na strefie wznoszenia flagi, która znajduje się w centralnym punkcie mapy głównej. Jest tam dużo prostych przeciwników, którzy respawnują się w krótkim czasie.

16S33362f Specjalista braz
Po raz pierwszy awansuj postać na kolejny poziom.
Popatrz trofeum „Czas wyjść z domu„.

17S7aed5e Sokole oko braz
Zdobądź rangę S na strzelnicy „Szalone cele”.
Pierwsza rzecz jaką musisz zrobić to zarobić pięć gwiazdek, które zdobędziesz przez wykonywanie wyzwań, znajdujących się na tablicy zadań w głównym punkcie podwórka roślin i zombie. Następnie musisz udać się do podziemi (wejście jest po prawej stronie flagi, patrząc od podwórka roślin) i otworzyć drzwi z logo gnoma. Następnie wybierz postać, którą najlepiej i najcelniej strzelasz, ponieważ Twoim zadaniem będzie ukończenie próby na strzelnicy w czasie krótszym niż 22 sekundy. Takie jest wymaganie otrzymanie rangi S. Osobiście polecam wybrać groszek, słonecznik lub cytrynę. Groszek ma ten plus, że pod przyciskiem R1 ma nitro, które naprawdę przyda się na strzelnicy, ale osobiście wybrałabym na waszym miejscu cytryna, który ma fajną broń.

9IlmbuA

 

18S5945cd Podrygi czy samba braz
Wykonaj gest bezpośrednio po pokonaniu gracza.
Trofeum polega na naciśnięciu  dplewo  lub dpprawo niezwłocznie po pokonaniu przeciwnika w trybie online. Co ważne musi być to gra wieloosobowa, bo tylko w niej zabijasz innych użytkowników PSN. Gdy tylko usłyszysz dźwięk fraga od razu naciśnij jeden ze wspomnianych przycisków, a trofeum pojawi się od razu.

19S159766 Odwiedziny braz
Odwiedź podwórkowe pole walki znajomego lub ugość znajomego na swoim.
Twój znajomy musi odwiedzić Twoje podwórko lub Ty musisz się udać na jego. Po naciśnięciu „OPTIONS” na głównej mapie (na tej, która pojawia się od razu po włączeniu gry) masz opcję „Zaproś znajomych”. Użyj tej opcji, aby przywołać towarzysza i trofeum wpadnie w momencie pojawienia się go na Twoim podwórku.

20S4e4956 Nie ufaj nikomu braz
Pokonaj znajomego na jego własnym podwórku.
Do tego trofeum będziesz potrzebował jednego znajomego. Musisz dołączyć do niego do gry i każdy z Was musi dołączyć do innej frakcji (jedno z Was musi być po stronie zombie, drugie po stronie roślin). Nie pozostaje wtedy nic jak zabić znajomego, który jest hostem i trofeum od razu wpadnie bez problemu. Jeżeli znajomy również będzie chciał zrobić to trofeum, to konieczne jest przeniesienie się na Twoje podwórko, więc to Ty będziesz musiał być przywódcą drużyny.

21S99eea5 IMProwizacja braz
Nałóż skórkę na broń zombie.
Skórki na broń zombie możesz dostać w pakiecie kupionych naklejek w sklepie. Jak tylko zauważyłeś, że dostałeś jakąś skórkę – udaj się do przebieralni na podwórku zombie i wybierz postać, której ta skórka dotyczyła i naciśnij kwadrat, aby ulepszyć danego zombiaka. Na samym dole będą znajdować się skórki broni. Pamiętaj, że skórka jest unikalna dla każdej postaci i jej odmian! Więc jeżeli np. masz 3 warianty pirata to skórka będzie dostępna tylko dla jednej z nich!

 

22S617b5c Od bohatera do zera braz
Pokonaj przeciwnika, korzystając z rośliny doniczkowej lub wieżyczki zombota.
Trofeum wpadnie samoistnie podczas grania w tryb operacji ogrodowych (dostępnych w kamperze po prawej stronie od wejścia do pokoju statystyk). Polega ono na tym, żeby postawić roślinę doniczkową lub zombota, które zabiją przeciwnika zbliżającego się do ogrodu. Doniczki są ustawione wokół posadzonego ogrodu (sztuk 4) i kilka jest porozstawianych w trochę dalszej odległości. Po stronie roślin polecam zasadzić „Smoka„. Rośliny i boty zdobywasz przez kupno naklejek w sklepie z naklejkami (poniżej screen). Wybieraj te najtańsze naklejki, bo tylko one dostarczają wymaganego „produktu”.

C6vD9N7

23S1922f3 Zmiennokształtny braz
Zmień postać w „Operacjach” w trybie dla jednego gracza.
Banalnie proste trofeum. Wystarczy, że podejdziesz do kampera, z którego włącza się operacje ogrodowe (po prawej stronie od wejścia do pokoju statystyk) i wybierzesz grę solo. Gdy tylko gra się rozpocznie, możesz przywołać 3 pomocników (w ziemi będą znajdowały się punkty wskrzeszenia, po podejściu do których pojawi się menu wyboru współtowarzyszy. Gdy już zostaną przywołani naciśnij po prostu dpgora lub dół na padzie, aby zmienić postać. Trofeum wpadnie od razu.

HSRbzNa

24S817116 Tylko dla VIP-ów! braz
Rozegraj prywatną grę z własnymi zasadami.
Prywatną grę możesz stworzyć po podejściu do portalu głównego (tam gdzie włączasz normalną grę online – wybór trybów) z tym wyjątkiem, że zamiast „Gry wieloosobowej” wybierasz grę prywatną. Zmień dowolne ustawienia rozgrywki i zaraz po rozpoczęciu meczu (w menu wyboru postaci) trofeum powinno wpaść.

25Sa2e760 Na pochyłe drzewo… braz
Zamień 100 zombie w kozy, grając jako Róża.
To trofeum można zrobić w dowolnej grze online, operacjach ogrodowych, misjach fabularnych lub po prostu na mapie głównej, która włącza się od razu po uruchomieniu gry (ta z podwórkiem zombie/roślin). Musisz wybrać Różę (roślina), która ma zdolność zamieniania przeciwników w kozy (przycisk R1). Najłatwiej jest robić to trofeum przy wzniesieniu flagi na mapie głównej, ponieważ jest to najłatwiejsza forma misji i zarazem najszybszy sposób nabijania killi. Strzelając w grupkę przeciwników jest szansa, że nawet 5 z nich zamieni się w kozy, więc zdecydowanie polecam nie zabijanie przeciwników, tylko uciekanie w kółko przed nimi, aż do momentu odnowienia się zdolności zamiany przeciwników.

LyuB7PD

26Se02770 Zabójcze ziarna braz
Pokonaj 25 zombie ziarnistym strzałem, grając jako Komandor Kukurydz.
Komandor Kukurydz melduje się! Ziarnisty strzał ukryty jest pod przyciskiem R1 i jest to naprawdę dobra broń, gdy znajdujemy się w środku wielkiej jadki. Trofeum to jak zwykle najłatwiej wbić w operacjach ogrodowych (na łatwym poziomie trudności) lub na terytorium wznoszenia flagi. Zabij przy pomocy tego ataku 25 zombie i trofik się pojawi.

27S6f2204 Kukurydziana tożsamość braz
Wejdź do pokoju statystyk zombie jako roślina.
Kolejne proste trofeum. Tym razem musisz wejść do pokoju statystyk zombie, grając jako roślin. Zrobisz to w „menu”, czyli na mapie, która włącza się od razu po uruchomieniu gry. Podwórko zombie znajduje się na przeciwko podwórka roślin, więc wyjdź przez główne wyjście i idź przed siebie. Aby wejść na podwórko przeciwników musi się w Twoim pobliżu znaleźć przeciwnik, który otworzy bramę. Pokój znajduje się na wprost od głównego wejścia. Po podejściu do ekranu statystyk.

28S116644 Gnomowładny srebro
Znajdź wszystkie ukryte gnomy ogrodowe.
ZGLITCHOWANE!
W grze ukryte są 54 gnomy. Porozsiewane są po całym miasteczku (mapie głównej) oraz mapach trybu multiplayer. Niestety dotarły do mnie smutne wieści iż jest problem z zebraniem ich wszystkich. Gra często pokazuje, że niezebrany przez nas gnom został już zebrany i w konsekwencji czego nie znajdziemy jego w miejscu, w którym pierwotnie powinien być. Na dzień dzisiejszy nie mamy rozwiązania na ten problem, więc trzeba czekać na patch, naprawiający glitch. Niemniej jednak po kliknięciu TUTAJ, zostaniesz przeniesiony do filmiku, w którego opisie znajduje się lista z mapami i trybami, w których można je znaleźć.

29Sa3eb1a Terytorium gnomów braz
Wejdź do jaskini gnomów.
Jeżeli zabierzesz się za zbieranie gnomów w pewnym momencie zadzwoni telefon znajdujący się na przystani. Po odebraniu go, dostaniesz informację, że jesteś obserwowany. Po jakimś czasie (z postępem w zdobywaniu gnomów) telefon znowu zadzwoni i wtedy będziesz miał możliwość wejścia do jaskini – jednak pamiętam, aby udać się najpierw na kładkę na morzu, na której znajdziesz gnomobombę, dzięki której zniszczysz bramę do jaskini gnomów.

30S22f278 Mój ulubiony Z-Mech w Cytadeli braz
Pokonaj Impa Z7, grając jako roślina.
Trofeum wpadnie prawdopodobnie podczas swobodnego grania. IMP Z7 to taki duży robot, który ma duży pasek zdrowia i ciężko go zabić. Występuje po stronie zombie i jest to ulepszenie IMPa, czyli tego małego zombiaka, którego wszędzie pełno, bo ma bardzo dobre ulepszenia. Gdy tylko zauważysz robota na swojej drodze musisz w niego pakować z broni. Najlepiej spisuje się tu groszek (Peashooter), albo słonecznik. Te dwie postacie mają bardzo mocną broń, ukrytą pod przyciskiem trojkat, która po jednej próbie zabije przeciwnika. IMPy możesz znaleźć w zwykłej grze online, ale pojawiają się także w misjach głównych i operacjach ogrodowych.

Ewentualnie możesz wbić to trofeum ze znajomym na mapie „głównej”, czyli tej, która pojawia się po uruchomieniu gry. Twój znajomy przechodzi na stronę zombie i wybiera impa, Ty natomiast obojętnie jaką postać. Musicie chwile odczekać zanim ulepszenie impa (te pod trojkat) się załaduje. Gdy już znajomy włączy to ulepszenie po prostu strzelaj w niego, aż ulegnie destrukcji. Trofeum na pewno wpadnie.

31S48df05 Kozi mściciel braz
Pokonaj roślinę, będąc kozą.
Kolejne trofeum, które można zrobić na mapie „menu”, czyli na tej z podwórkami roślin i zwierząt, jeżeli posiadasz znajomego, który może Ci w tym trofeum pomóc. I teraz tak – Ty musisz być po stronie zombie (obojętnie jaki bohater), a Twój przyjaciel po stronie roślin i musi wybrać różę. Umówcie się w jakimś miejscu, w którym nie ma AI (najlepiej gdzieś po bokach mapy – ja to robiłam po lewej stronie od roślin, od prawej od zombie). Pierwsze co musisz zrobić to zjechać trochę z życia Twojemu współtowarzyszowi do mniej więcej 10-20 punktów życia. Kiedy to już zrobisz to znajomy musi Cię zamienić w kozę (R1), a Ty niezwłocznie po przemienieniu naciśnij r2 i skieruj się w stronę drugiego gracza. Szarża kozy powinna zabić roślinę (te „moce” pod L1, trojkat i R1 w ogóle się nie przydadzą).

Jeżeli nie masz osoby, z którą możesz wbić to trofeum to musisz liczyć na podwójne szczęście. Raz, że musisz zostać zamieniony w kozę, czyli musisz być po stronię zombie i nadziać się na różę, która akurat użyje na Tobie tej mocy, a dwa, że przeciwnik musi mieć na tyle mało życie, żeby jedna szarża kozy potrafiła go zabić. Nie mniej jednak polecam tryb „Suburbinacja”, w którym na dzień dzisiejszy gra bardzo dużo róż i sytuacje zamiany zdarzają się bardzo często. Ewentualnie w operacjach ogrodowych na łatwym poziomie trudności, grając po stronie zombie masz możliwość wbicia tego trofeum oraz w misji fabularnej „Anomalne anomalie” u doktora Fizdryka w tajnym laboratorium. Tam podczas fali szóstej będziesz miał wystarczająco dużo czasu, aby zabić jakąś roślinę.

RKkR7tB

32S5ff4cc Raz kozie śmierć braz
Połknij kozę, grając jako Pożeracz.
Jak zwykle polecam zrobić to trofeum w „menu”, czyli na mapie, która włącza się od razu po uruchomieniu gry, na której znajduje się podwórko zombie i roślin. Pierwsze co musisz zrobić to wybrać postać „Pożeracza”, którego znajdziesz w teamie roślin. Grając ze znajomym trofeum jest wtedy banalnie proste, ponieważ znajomy musi wybrać „Różę”, również będącą rośliną. Znajdź jednego zombie i odciągnij go w jakieś miejsce, w którym nie będzie innych przeciwników (najlepiej po bokach mapy). Następnie znajomy zamienia go w kozę (R1), a Ty jako pożeracz naciśnij trojkat, zapadnij się pod ziemię i pożryj przeciwnika, naciskając r2.

Zrobienie tego w normalnej grze jest o tyle trudne, że ciężko akurat pożreć tę osobę, która jest zamieniona w kozę, z uwagi na dużą liczbę graczy i ich skoncentrowanie w jednym miejscu. Jeżeli już naprawdę nie masz osoby, która mogłaby pomóc Ci w tym trofeum, to polecam tryb „Suburbinacja” i szukanie osoby w Twoim teamie, która wybrała postać róży. Gdy tylko zobaczysz, że jeden z przeciwników został zamieniony w kozę, niezwłocznie skorzystaj z mocy ukrytej pod trojkat i pożryj przeciwnika od dołu.

ZlL5dOZ

33S0a658f Za zaroślami wroga braz
Wejdź do pokoju statystyk roślin jako zombie.
Kolejne proste trofeum. Tym razem musisz wejść do pokoju statystyk roślin, grając jako zombie. Zrobisz to w „menu”, czyli na mapie, która włącza się od razu po uruchomieniu gry. Podwórko roślin znajduje się na przeciwko podwórka zombie, więc wyjdź przez główne wyjście i idź przed siebie. Aby wejść na podwórko przeciwników musi się w Twoim pobliżu znaleźć przeciwnik, który otworzy bramę. Pokój znajduje się na wprost od głównego wejścia. Po podejściu do ekranu statystyk.

34S584473 Świeże kiełki braz
Ukończ „Wybuchowe nagrobki”.
Trofeum związane z fabułą roślin. Nie do pominięcia. Misja ta dostępna jest u Daveboota 3000.

35S44fccc Kolba braz
Ukończ „Nocną zmianę”.
Trofeum związane z fabułą roślin. Nie do pominięcia. Misja ta dostępna jest u Komandora Kukurydza.

36S786270 Jej wysokość braz
Ukończ „Sytuacja wymknęła się spod kontroli”.
Trofeum związane z fabułą roślin. Nie do pominięcia. Misja ta dostępna jest u Agentki Róży.

37Sbe6d7a Tango z mango braz
Ukończ „Ostateczną rozgrywkę”.
Trofeum związane z fabułą roślin. Nie do pominięcia. Misja ta dostępna jest u Cytryna.

38Scddde8 Klątwoodporność braz
Ukończ „Klątwę Kapitana Huka”.
Trofeum związane z fabułą roślin. Nie do pominięcia. Misja dostępna w siedzibie agencji L.I.Ś.Ć. u Daveboota 3000.

39S4250d7 Fuj! braz
Ukończ „Fuj!”.
Trofeum związane z fabułą zombie. Nie do pominięcia. Misja dostępna u Doktora Cierpliwego.

40S67423b Niech to fasola braz
Ukończ „Trzeba komuś przyfasolić”.
Trofeum związane z fabułą zombie. Nie do pominięcia. Misja dostępna u Supermózga.

41S46b5cf Złoto mi braz
Ukończ „Gorączkę złota”.
Trofeum związane z fabułą zombie. Nie do pominięcia. Misja dostępna u Czarnobrodego.

42Sfa054f Przenieś mnie daleko stąd braz
Ukończ „Wakacje”.
Trofeum związane z fabułą zombie. Nie do pominięcia. Misja dostępna u Impa.

43Sfc9672 Co za wycieczka braz
Ukończ „Mocną kawę”.
Trofeum związane z fabułą zombie. Nie do pominięcia. Misja dostępna u Doktora Fizdryka.

44Sfa675d Gdzie haczyk? braz
Trenuj z tajemniczą rybą.
Aby zdobyć to trofeum pierwsze co musisz zrobić to zdobyć pięć gwiazdek, które otrzymasz dzięki wykonywaniu wyzwań z tablicy zadań, znajdującej się w centralnym punkcie podwórka roślin i zombie. Po zdobyciu wymaganej liczby udaj się do podziemi (lokalizacja na poniższym filmiku), podejdź do ryby i naciśnij kolko.

45S1601f7 Pielęgnacja trawnika braz
Spersonalizuj podwórko za pomocą heroicznego przedmiotu.
Heroiczne przedmioty znajdziesz w skrzyniach rozsianych po całym miasteczku (mapie głównej, która włącza się od razu po uruchomieniu gry). Aby je otworzyć potrzebujesz gwiazdek, które otrzymasz dzięki wykonywaniu wyzwań z tablicy zadań, znajdującej się w centralnym punkcie podwórka roślin i zombie. Po zdobyciu jakiegokolwiek przedmiotu udaj się do portu (na prawo, wychodząc z podwórka roślin – lokalizacja na poniższym gifie) i podejdź do kupki gruzu, następnie naciśnij kolko i trofeum od razu wpadnie.

UcvGYLz.gif

46S31f0ac Roślina wiecznie zielona braz
Wejdź do Nieskończoności jako roślina.
Po ukończeniu wszystkich zadań fabularnych dostępnych u roślin, będziesz miał możliwość wejścia do Nieskończoności i Twoim zadaniem będzie przetrwanie kilku/kilkunastu/kilkudziesięciu fali gnomów, które będą skutkowały zdobyciem poniższych trofeów.

47S592bee Teoria strun braz
Wejdź do Nieskończoności jako zombie.
Po ukończeniu wszystkich zadań fabularnych dostępnych u zombie, będziesz miał możliwość wejścia do Nieskończoności i Twoim zadaniem będzie przetrwanie kilku/kilkunastu/kilkudziesięciu fali gnomów, które będą skutkowały zdobyciem poniższych trofeów.

48S526d10 Król lata braz
Pokonaj Żółtego Króla Gnomów.
Trofeum polega na przeżyciu 15 fal wrogów w trybie „Nieskończoności”, która dostępna jest po ukończeniu wszystkich fabularnych misji dla zombie lub roślin. Po dokładny opis przejścia przez wszystkie fale zapraszam do opisu trofeum „Król wszystkich pór roku„.

49S6467cc Król zimy
Pokonaj Niebieskiego Króla Gnomów. 

Trofeum polega na przeżyciu 5 fali wrogów w trybie „Nieskończoności”, która dostępna jest po ukończeniu wszystkich fabularnych misji dla zombie lub roślin. Po dokładny opis przejścia przez wszystkie fale zapraszam do opisu trofeum „Król wszystkich pór roku„.

50Sd0cefa Król wiosny braz
Pokonaj Zielonego Króla Gnomów.
Trofeum polega na przeżyciu 10 fal wrogów w trybie „Nieskończoności”, która dostępna jest po ukończeniu wszystkich fabularnych misji dla zombie lub roślin. Po dokładny opis przejścia przez wszystkie fale zapraszam do opisu trofeum „Król wszystkich pór roku„.

51S3df352 Król jesieni braz
Pokonaj Czerwonego Króla Gnomów.
Trofeum polega na przeżyciu 20 fal wrogów w trybie „Nieskończoności”, która dostępna jest po ukończeniu wszystkich fabularnych misji dla zombie lub roślin. Po dokładny opis przejścia przez wszystkie fale zapraszam do opisu trofeum „Król wszystkich pór roku„.

52S98fbde Król wszystkich pór roku zloto
Pokonaj Gnomusa, króla gnomów!
Trofeum polega na przeżyciu 25 fal wrogów w trybie „Nieskończoności”, która dostępna jest po ukończeniu wszystkich fabularnych misji dla zombie lub roślin. Jest to zdecydowanie najtrudniejsze trofeum w grze. Poniżej kilka porad, które mam nadzieję pomogą Ci wbić to trofeum.

  • Pierwsza sprawa to znalezienie sobie kompana do gry. Tryb „Nieskończoność” jest niesamowicie trudny w pojedynkę i praktycznie trzeba być bardzo dobrze obytym z grą i z postacią, jaką będziemy grać, aby przejść 25 fal solo. Gdy do gry dołącza drugi gracz, wszystkie fale pękają w maksymalnie 4-5 minut, a i wrogów nie przybywa aż tak, żeby nie dać sobie z nimi rady. Niestety nie ma możliwości gry z randomami, więc albo sobie radzisz w pojedynkę, albo grasz z maksymalnie trzema znajomymi. Ze swojego doświadczenia polecam robić ten trofik w dwie osoby.
  • Wrogowie w chwili zabicia pozostawiają świecące odłamki czasu, które odnawiają Ci zdrowie. Jeżeli masz maksymalny poziom zdrowia – nie zbieraj ich, zostaw je sobie na później, ponieważ nie znikają – będą leżeć dopóki ich nie podniesiesz.
  • Używaj mocy ukrytej pod trojkat na bossów (5,10, 15, 20, 25 fala) oraz na destabilizatory. TYLKO! Używaj szarży L1 jeżeli kilku przeciwników zmierza w Twoją stronę.
  • Na szczęście po każdym zabitym bossie gra „zapisuje” stan gry, czyli np. po drugim bossie (fali 10), gdy umrzemy, będziemy mogli zacząć grę od 11 fali, oczywiście nie za darmo – wszystko sprowadza się znowu do płatności gwiazdkami.
  • Najtrudniejsze fale to te od 11 do 15. Następuje w tym momencie znaczny wzrost poziomu trudności, który sprawia na początku duże problemy.
  • Jeżeli chodzi o samą strategię – opiszę to tak jak wbijałam ze znajomym Konrado i poszło to nam dosyć sprawnie – fale bez bossów rozgrywamy na przeciwnym końcach mapy. Głównie z uwagi na przylatujące destabilizatory, które trzeba jak najszybciej zniszczyć. Takie rozdzielone granie sprawdza się w podzieleniu wrogów, przez co fale stają się łatwiejsze do przejścia, ponieważ nie masz dużej grupy przeciwników skupionych w jednym miejscu. Natomiast jeżeli mówimy o fali bossa – gdy tylko skończy się 14 fala zbierz jak najwięcej zdrowia i zacznijcie grać razem. Zalecam krążyć cały czas wokół mapy, żeby rozdzielić trochę przeciwników – jedni biegną wolniej, drudzy szybciej, więc możecie ich trochę porozrzucać po mapie. Od razu po rozpoczęciu fali skupcie się na bossie. Ładujcie w niego z broni trojkat (najlepiej robić to na zmianę – jedna osoba ochrania współtowarzysza, druga celuje w bossa). Gdy ten zniknie od razu lećcie na koniec mapy i zacznijcie wokół niej krążyć.

Poradnik napisany w całości przeze mnie na bazie własnych doświadczeń z grą.
Zabrania się kopiowania bez zgody autora!

  • tajwan02_pl

    Witam, mam pare pytań odnośnie gry, czy udzieliła byś mi odpowiedzi na psn np w imprezie a i może pomogła byś przejść te gnomy jak i misje ogrodowe na crazyyy? pozdrawiam i zapraszam. Podpis to nick z psn.

    • Aleksandra Daniel

      Aktualnie nie mam dostępu do konsoli, ale na początku lipca będę mogła pomóc z tym. 😉

      • Szymon Zaucha

        Potrzebuję pomocy w nieskończoności – nick psn: djalexrose

        Pozdrawiam:)!

  • Bartosz Mucha

    Witam chętnie bym zagrał z tobą w nieskończoność bo tylko to i 3 trofea mi zostały
    Mój nick to: pieklop

  • Minix

    Trofeum Raz kozie śmierć zrobiłem trochę inaczej bo ja zjadłem tą postać Hover-goat 3000 i mi wpadło

  • Cieszę się, że znów mogę korzystać z Twojej pomocy 🙂 Jesteś perfekcyjna w tym co robisz…

  • Hej. Mam pytanko. U Was na konsoli nie było takiego osiągnięcia : „Boss walk z bossem – Przejdź przez tajemniczy portal i pokonaj bossa w „Polowaniu na bossa” na szalooonym poz. trudności” ?

  • Platynka! Dziękuję za pomoc. Do sprawdzenia: nick Origin(PC): Sebastian_Ryder

  • Monika Kantarek

    Też chętnie zagramy StickyCrab0849

  • Konrad Niesłuchowski

    Pomożesz mi z nieskonczonością z góry dziękuje nick z psn:
    Kodziobodzio

    A i mam pytanie kest jakas gra z trudnoscia platyny 1/10 lub 10/10