Najbardziej dynamiczna rozgrywka tego roku zasługuje na ogromny rozgłos. Pady w dłoń i do dzieła!

titanfallmalyMateriał zrealizowany dzięki uprzejmości EA Polska.

trofeaInformacje ogólne:trofea
Stopień trudności platyny: 7/10 (ze względu na jedno trofeum)
Ilość trofeów: platynax1 / zlotox2 / srebrox8 / brazx40
Ilość trofeów offline: 47
Ilość trofeów online: 3
Minimalna ilość przejść: 1
Trofea możliwe do pominięcia: BRAK
Zglitchowane trofea: BRAK
Czas do zdobycia platyny: 15-25 godzin

Naprawdę nie myślałam, że zagram do końca roku w jeszcze lepszą grę niż Battlefield 1. Kurier przyjeżdża, zostawia paczkę. W niej znajduje się kopia Titanfalla 2. Pierwsza cześć mnie ominęła, więc nie porównam przeskoku, jaki zafundowali twórcy, ale mogę Wam powiedzieć, z czystym sumieniem, że jest to najlepszy FPS, w jaki miałam przyjemność zagrać w tym roku.

Witaj w świecie tytanów.
Witaj w świecie tytanów.

Fabuła jak to fabuła – w takich grach przeważnie nie gra głównej roli i tak też jest w tym przypadku. Mamy głównego bohatera, do którego później zostanie „przydzielony” tytan. I tak oto powstaje przyjaźń między człowiekiem i robotem. Standardowy motyw drogi, ze standardowymi zwrotami akcji, nie ma tutaj nic, co zasługiwałoby na podkreślenie.

Co jest warte podkreślenia – rozgrywka jest bardzo dynamiczna, walki tytanów są przygotowane naprawdę na wysokim poziomie, „czuć” ciężar maszyny, a co najważniejsze, ekwipunek jest znacząco zróżnicowany – bronie dalekodystansowe, krótkodystansowe, rakiety, ogień, lasery itd. To wszystko sprawia, że dosyć krótka rozgrywka (około 6-9 godzin w zależności od poziomu trudności) to naprawdę miło spędzony czas z Titanfallem 2.

Jeżeli o walkach tytanów mowa, to twórcy postarali się o to, żeby przeciwników nie było zbyt wielu, a na każdego bossa trzeba obrać inną taktykę (oczywiście mówię o najwyższym poziomie trudności, bo na niskim, to nawet Wasza babcia dałaby sobie radę). Piechota jest naprawdę inteligenta i nie leci „na pałę” jak to bywało np. w The Division. Sprytne ukrywanie się, zachodzenie od tyłu, używanie ładunków wybuchowych, grupowanie się – to to co cechuje zwykłych wrogów. Natomiast tytułowi bohaterzy/antybohaterzy są podzieleni na kilka grup o różnych zestawach broni.

Multiplayer, podobnie jak kampania, jest dynamiczny. Nie mniej jednak z tego co wiem, to map jest mniej niż w poprzedniej części. Wyszukiwanie otwartych pokoi jest dosyć szybkie, nie doświadczyłam ani razu wyrzucenia z gry, wszystko działa stabilnie, nie ma (na razie) cziterów, więc całość rozgrywki prezentuje się naprawdę bardzo przyjemnie. Mamy kilka trybów oraz 9 map, które niestety są strasznie małe, szczególnie, gdy przywołamy tytanów. Kiedy zaczyna się czas zrzutów, wszyscy tytani skupiają się w jednym miejscu, bo praktycznie nie innego, gdzie można by stoczyć walki. Po kilku meczach od razu wiadomo kto i gdzie będzie szedł. Na szczególną uwagę zasługuje tryb Bounty hunter. Do 4 grudnia macie możliwość spróbowania multi w tej grze, zachęcam gorąco do spróbowania, czy Titanfall 2 jest dla Was. Bo dla mnie jak najbardziej. 😉

Recka
Oprawa graficzna stoi na bardzo wysokim poziomie.

Bawiła się przez te kilkanaście godzin wyśmienicie, do czasu, aż nie zaczęłam kompletować trofeów i okazało się, że trzeba wykonać czasówkę, ale o tym znajdziecie więcej w poniższym poradniku. Gra wygląda obłędnie, udźwiękowienie jest na najwyższym poziomie (słychać nawet upadające naboje), czego niestety nie można powiedzieć o dubbingu, który jest niemiłosiernie sztywny. Mam tutaj największe zastrzeżenia do głównego bohatera, który w każdej linii dialogowej brzmi tak samo. Szkoda, że gra nie ma wyboru ścieżki językowej, chętnie bym usłyszała jak to wygląda w oryginale.

Często zadajecie pytanie „BF1 czy Titanfall2?”. Jeżeli nie możecie sobie pozwolić na obie gry, to zdecydowanie polecam T2, który doświadczył mi więcej frajdy niż jego „przeciwnik”. Podkreślę od razu, że oba tytuły stoją na wysokim poziomie i musicie je po prostu ograć. Cena Titanfalla 2 na PS4 jest bardzo, ale to bardzo kusząca i myślę, że warto wesprzeć twórców, bo wykonali naprawdę świetną robotę. Platyna jest ciężka ze względu na jedno trofeum, które będzie wymagać od Ciebie skilla i cierpliwości. Pokonanie toru przeszkód w wymaganym czasie wiąże się z setką powtórzeń, ale co to dla nas Łowców, prawda? Pady w dłoń i do dzieła!

PLUSY:

  • dynamiczna rozgrywka,
  • sztuczna inteligencja przeciwników,
  • wyważony poziom trudności,
  • urozmaicony ekwipunek,
  • tryb multiplayer to zabawa na długie tygodnie,
  • cena,
  • wielopoziomowość rozdziałów,

MINUSY:

  • dubbing,
  • tor przeszkód do platyny to istna męczarnia,
  • sporadyczne wpadanie „pod mapę”.

Krok po kroku:

  • Kampania na najwyższym poziomie trudności + znajdźki – Jeżeli jesteście obyci w FPSach, to nie powinniście mieć problemu z przejściem gry na mistrzowskim poziomie trudności, aczkolwiek przestoje mogą się Wam zdarzyć na bossach. W opisach poniższych trofeów, znajdziecie moje porady na najlepsze strategie w trudniejszych momentach gry. Od razu polecam zbierać wszystkie znajdźki z naszym filmikiem, co zaoszczędzi ponownego przechodzenia gry.
  • Multiplayer – 3 proste trofea, które nie zajmą więcej niż 15 minut.
  • Clean Up – Z uwagi, że pierwszy krok był na najwyższym poziomie trudności, może się zdarzyć, że nie wbijesz kilku trofeów, które opierają się na zabiciu przeciwników w konkretny sposób. Na szczęście dzięki wyborowi rozdziałów szybko będziemy mogli dobić 100% 😉
  • Tor przeszkód – Zostawcie to sobie na koniec. Najtrudniejsze trofeum w grze, a zarazem wymagające największej ilości czasu. Ukończenie toru w mniej niż 34 sekundy (33,65) to spore wyzwanie. Przyznam się szczerze, że wbijają to trofeum, potrzebowałam na pewno ponad 100 prób i sporych przerw między nimi, a pad mało nie wyleciał przez okno. 🙂 Spróbujemy pokazać Wam najlepszą trasę, która zapewni najszybsze dotarcie do mety. Po więcej informacji zapraszam poniżej.

Poradnik:

1sc54996 Znak patrona platyna
Zdobyto wszystkie trofea.
Gratulacje! 🙂

2sc86216 Uczeń… braz
Pobij rekord ducha pilota Andersona na torze przeszkód.
Patrz opis trofeum „…przerósł mistrza„.

3s08ca20 …przerósł mistrza braz
Zajmij miejsce w pierwszej trójce rankingu toru przeszkód.
Zdecydowanie najtrudniejsze trofeum w grze, które wymaga zarówno dużego skilla jak i szczęścia. Tor przeszkód (1 rozdział) ma swoje rekordy, które musisz pobić. W rzeczywistości musisz pokonać całą mapę w mniej niż 33.65 sekundy. Brzmi prosto? Nie jest. Po pierwsze trzeba jak najszybciej przebiec trasę, ale i pozabijać przeciwników, ponieważ za każdego ominiętego wroga czeka na Ciebie kara czasowa, która automatycznie wyklucza Cię z pobicia rekordu.

Broń:
Najlepiej zabrać ze sobą shotguna EVA-8 Auto oraz EPG, którego lokalizację znajdziecie na poniższym filmiku. Te dwie bronie, oraz granaty łukowe, są kluczem do pokonania toru w wymaganym czasie. Od razu zaznaczę, że zmienienie broni jest szybsze niż jej przeładowywanie, dlatego zabieramy ze sobą te konkretne bronie.

Strategia:
Bieganie po ścianach znacznie zwiększa Twoją prędkość. Po prawej stronie, obok czasu, znajduje się prędkościomierz, który najlepiej jak utrzymuje się na poziomie trzydziestki. Cały tor więc musisz przebiec po ścianie (w miarę możliwości), a najlepszą trasę znajdziesz na filmiku poniżej. Ostatni element toru jest najtrudniejszy, ze względu na dużą przestrzeń oddzielającą ściany, dlatego zaleca się zrobienie wszystkiego tak jak pokazujemy. Skoki zwiększają prędkość nawet do 45km/h, więc zaleca się jak najczęstsze zmienianie ścian.

4saf44d3 Absolwent braz
Ukończono szkolenie.

5sd23eb7 BT Prime braz
W pełni zasilono BT-7274.

6s68215f Urwanie głowy srebro
Pokonano Kane’a.
Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia. Pierwszy boss w grze, nawet na najwyższym poziomie nie powinno być problemu z jego zabiciem. Kluczem do pokonania przeciwnika będzie używanie wyposażenia tytana typu „Ton”. Kluczowe są tutaj 3 umiejętności – ściana energetyczna L1, rakiety śledzące R1 oraz rdzeń salwy dpdol. Oczywiście do tego dochodzi zwykła broń. Skup się najpierw, na osiłku, który będzie pomagał Kane’owi. Po jego zabiciu idź na tył planszy i chowaj się pomiędzy filarami.

7sc2aea2 Strzyżenie na zero braz
Utrzymano poruczników Shavera i Freeborna przy życiu.
TROFEUM MOŻLIWE DO POMINIĘCIA PODCZAS PRZECHODZENIA 3 MISJI.
Od razu po starcie misji jesteśmy wewnątrz naszego tytana BT. Po zeskoczeniu na pole walki u Twojego boku pojawi się dwóch kompanów, którzy nie mogą zginąć aż do czasu dotarcia na szczyt mapy i wyeliminowaniu wszystkich przeciwników. Jeżeli grasz na najwyższym poziomie trudności, to to trofeum raczej na 100% zostanie pominięte, więc po ukończeniu gry wybierz rozdział „Krew i rdza”, ustawiają poziom trudności na niski. Eliminuj wrogich tytanów jak najszybciej, a trofik wpadnie na pewno po dotarciu do kanału.

8sa80d97 Co za skrót! braz
Wkroczono do Fabryki Światów.

9s97b84c Incepcja braz
Wspięto się na pochyłe miasteczko.

10s09c34f To wy jesteście zamknięci ze mną braz
Pokonano Kosiarzy w kapsule symulacyjnej Ash.
Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia. ACZKOLWIEK zostało zgłoszone przez naszego czytelnika, że można nieumyślnie je pominąć, przebiegając przez kapsułę symulacyjną.

11s504b5a Z prochu w proch srebro
Pokonano Ash.
Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia. Kolejny prosty boss do pokonania. Wystarczy tak naprawdę używać wyposażenia „Ton”. Kluczowe są tutaj 3 umiejętności – ściana energetyczna L1, rakiety śledzące R1 oraz rdzeń salwy dpdol. Oczywiście do tego dochodzi zwykła broń, która ma duże pole rażenia. W przypadku problemów, znajdź sobie jakieś miejsce, za którym możesz się schować (najlepiej takie, które ze wszystkich 4 stron ma „otwarte” pole), dzięki czemu będziesz mógł bawić się z tytanem w kotka i myszkę. Przeciwnik jest bardzo mało ruchliwy, więc można go łatwo zaskakiwać od tyłu.

12sdd4882 Szedł prosto na nas braz
Zabij tropiciela w klatce w laboratorium sekcji biologicznej.
TROFEUM MOŻLIWE DO POMINIĘCIA PODCZAS PRZECHODZENIA MISJI „SKUTEK I PRZYCZYNA”, podrozdział 2.
Zaraz na początku tego rozdziału otrzymasz możliwość przemieszczania się w czasie. Twoim zadaniem będzie zabicie stworzenia, które jest uwięzione w laboratorium. Na poniższym filmiku dokładnie wszystko pokazałam 🙂

13s465226 Pójście po śladach braz
Wyświetlono pierwszy holograficzny wpis Andersona.

14s9cf28f Tajne plany braz
Ukończono operację specjalną nr 217.

15s7b5d73 Akcelerator nuklearny bez licencji braz
Znaleziono narzędzie łukowe.

16s8cc9c6 Bliski dystans braz
Uruchomiono nadajnik.

17s9dc72c 4 kreski braz
Znaleziono działający moduł namiarowy.

18s8a6814 Do zobaczenia na imprezie srebro
Pokonano Richtera.
Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia. Bardzo łatwy boss, praktycznie da się go pokonać każdym dostępnym zestawem, jeżeli tylko będziemy chować się za skałami. Osobiście polecam używać zestawu „Ton”, ze względu na pocisk naprowadzający i ścianę, która będzie Cię chronić przed wrogimi pociskami. Chowałam się za skałami, które znajdują się przy samym wejściu do bazy (stoją takie dwa przed rampą). Wychylając się spoza nich najpierw stawiałam ścianę, a następnie wystrzeliwałam pocisk i strzelałam zwykłą bronią. W ciągu 4-5 minut boss padnie.

19sb363d6 Szczurołap braz
Użyto narzędzia łukowego do aktywacji Dręczyciela.

20sd812d7 Cenna przesyłka braz
Znaleziono Arkę.

21se965c0 Pozbawiony kłów srebro
Pokonano Żmiję.
Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia. Zdecydowanie najtrudniejszy boss, ponieważ ma możliwość unoszenia się w powietrzu i wystrzeliwania namierzających rakiet. Kluczem do jego pokonania jest używanie zestawu „Polaris”, który ma najlepszą podstawową broń do uszkadzania Żmii. Ładuje się ona podczas mierzenia . Używaj jej tylko wtedy, gdy masz pewność trafienia. Kolejnym ważnym zestawem, między którym musisz się przełączać podczas walki to „Ekspedycja”, który pod  ma serię pocisków namierzających, co pomoże szybko nabić rdzeń salwy. Rdzenia salwy używamy z zestawu „Kationa”, ale przed jego użyciem przełączamy się na „Ton” i stawiamy  ścianę, która ochroni nas przed pociskami.

Kolejną ważną sprawą jest chowanie się za wystającymi elementami statku. Kucnij i wychylaj się lewo/prawo, próbując strzelić z broni „Polaris”. Gdy tylko zauważysz, że Żmija wysyła serię pocisków, wstań i wykonaj dwa zrywy na środku statku i natychmiast wróć na poprzednie miejsce.

22se9f996 Arka braz
Przechwycono Arkę.

23sd0563e Zrzut Tytana! braz
Wezwano nowego BT.

24s5f1aa8 Tor przeszkód prawdziwych pilotów braz
Ukończono bieg po wznoszącym się świecie.

25s49ff24 Bez ratunku srebro
Pokonano Slone.
Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia. Ostatni boss, który nie jest aż tak bardzo wymagający. Kluczem do jego pokonania jest chowanie się za elementem, który znajduje się na środku pomieszczenia. Od razu po rozpoczęciu walki udaj się w prawo, do góry po schodkach i do końca pomieszczenia. Tutaj manewruj od lewej do prawej i zniszcz wszystkich pomagających Slone tytanów. Jeżeli chodzi o najlepszy zestaw broni – zdecydowanie LEGION. Używaj broni rdzenia tylko na głównym przeciwniku. W razie czego, odnowy życia znajdują się na drugim końcu mapy, najlepiej zbierać te po prawej od miejsca, gdzie masz się cały czas chować.

26s73c4c6 Nadmiar siły braz
Zniszcz Tytana za pomocą rdzenia serii w kampanii.
Trofeum polega na zabiciu przeciwnika przy pomocy rdzenia serii, który będzie dostępny już na początku gry (po aktywowaniu tytana). Wciskając lewo/prawo na krzyżaku, masz możliwość wyposażenia swojego tytana w różne komplety broni. Podstawowym typem jest „Ekspedycja”, która pod przyciskiem dpdol zawiera rdzeń serii – automatyczne wystrzeliwanie strumienia wzmocnionych pocisków. W zależności od poziomu trudności zdrowie przeciwników spada w różnym tempie, dlatego polecam używanie tej mocy, gdy pasek zdrowia jest wypełniony mniej więcej w 1/4.

27s872511 Anioł Śmierci braz
Zniszcz tytana za pomocą rdzenia wzlotu w kampanii.
Trofeum polega na zabiciu przeciwnika przy pomocy rdzenia salwy, który będzie dostępny do zdobycia w misji numer 7. Wciskając lewo/prawo na krzyżaku, masz możliwość wyposażenia swojego tytana w różne komplety broni. W tym przypadku musisz użyć typu „Polaris”, który pod przyciskiem dpdol zawiera rdzeń salwy. W zależności od poziomu trudności zdrowie przeciwników spada w różnym tempie, dlatego polecam używanie tej mocy, gdy pasek zdrowia jest wypełniony mniej więcej w 1/4.

28sc0d031 Odpalić wszystko! braz
Zniszcz Tytana za pomocą rdzenia salwy w kampanii.
Trofeum polega na zabiciu przeciwnika przy pomocy rdzenia salwy, który będzie dostępny do zdobycia w misji numer 3. Wciskając lewo/prawo na krzyżaku, masz możliwość wyposażenia swojego tytana w różne komplety broni. W tym przypadku musisz użyć typu „Ton”, który pod przyciskiem dpdol zawiera rdzeń salwy – wystrzelenie pocisków samonaprowadzanych. W zależności od poziomu trudności zdrowie przeciwników spada w różnym tempie, dlatego polecam używanie tej mocy, gdy pasek zdrowia jest wypełniony mniej więcej w 1/4.

29sf4034c Mocy, przybywaj! braz
Zniszcz Tytana za pomocą rdzenia miecza w kampanii.
Trofeum polega na zabiciu przeciwnika przy pomocy rdzenia miecza, który będzie dostępny do zdobycia w misji numer 6. Wciskając lewo/prawo na krzyżaku, masz możliwość wyposażenia swojego tytana w różne komplety broni. W tym przypadku musisz użyć typu „Ronin”, który pod przyciskiem dpdol zawiera rdzeń salwy. W zależności od poziomu trudności zdrowie przeciwników spada w różnym tempie, dlatego polecam używanie tej mocy, gdy pasek zdrowia jest wypełniony mniej więcej w 1/4.

30s5105db Stopiona twarz braz
Zniszcz Tytana za pomocą rdzenia laserowego w kampanii.
Trofeum polega na zabiciu przeciwnika przy pomocy rdzenia miecza, który będzie dostępny do zdobycia w misji numer 6. Wciskając lewo/prawo na krzyżaku, masz możliwość wyposażenia swojego tytana w różne komplety broni. W tym przypadku musisz użyć typu „Kationa”, który pod przyciskiem dpdol zawiera rdzeń salwy – ciężkie działko montowane z przodu tytana. W zależności od poziomu trudności zdrowie przeciwników spada w różnym tempie, dlatego polecam używanie tej mocy, gdy pasek zdrowia jest wypełniony mniej więcej w 1/4.

31sfb81e7 Bot celujący braz
Zniszcz Tytana za pomocą rdzenia inteligentnego w kampanii.
Trofeum polega na zabiciu przeciwnika przy pomocy rdzenia miecza, który będzie dostępny do zdobycia w ostatniej misji. Wciskając lewo/prawo na krzyżaku, masz możliwość wyposażenia swojego tytana w różne komplety broni. W tym przypadku musisz użyć typu „Legion”, który pod przyciskiem dpdol zawiera rdzeń salwy. W zależności od poziomu trudności zdrowie przeciwników spada w różnym tempie, dlatego polecam używanie tej mocy, gdy pasek zdrowia jest wypełniony mniej więcej w 1/4.

32s86960f Ognia! braz
Zniszcz Tytana za pomocą rdzenia ogniowego w kampanii.
Trofeum polega na zabiciu przeciwnika przy pomocy rdzenia ogniowego, który będzie dostępny do zdobycia w rozdziale 4. Wciskając lewo/prawo na krzyżaku, masz możliwość wyposażenia swojego tytana w różne komplety broni. W tym przypadku użyć typu „Spopielacz”, który pod przyciskiem dpdol zawiera rdzeń ogniowy – falę ognia, która pochłania wszystkie napotkane cele. W zależności od poziomu trudności zdrowie przeciwników spada w różnym tempie, dlatego polecam używanie tej mocy, gdy pasek zdrowia jest wypełniony mniej więcej w 1/4.

33sfeff14 Ostatni cios braz
Zniszcz Tytana najemników za pomocą egzekucji w kampanii.
Trofeum możliwe do wbicia tylko na trzech bossach:

  • Ash
  • Richter
  • Slone

Osobiście wykonywałam go na ostatnim bossie, co też jest pokazane na poniższym filmiku. Cały myk polega na tym, że tytan ma dwa paski zdrowia – ten główny i „roboczy”, który pojawia się po zejściu do zera paska głównego. Pasek roboczy jest poprzerywany, powinniście go od razu zobaczyć. Gdy tylko się on pojawi, podchodzimy do bossa i naciskamy , co spowoduje egzekucję przeciwnika i po kilkunastu sekundach wpadnięcie trofeum.

34s92cecf Hat trick braz
Zniszcz 3 wrogie Tytany za pomocą jednej umiejętności rdzenia w kampanii.
Najszybciej wbijesz to trofeum w ostatniej misji, ponieważ tam znajduje się największa liczba tytanów do pokonania. Doprowadź trzech przeciwników do 1/2 pasku zdrowia, a następnie aktywuj broń rdzenia  wyposażenia LEGIONU. Poleca się robić to trofeum na najniższym poziomie trudności.

35sf3485e Unicestwienie braz
Zabij 25 żołnierzy piechoty w 2 sekundy jako Tytan w kampanii.
Kolejne proste trofeum, które łatwo możesz wbić w misji „Zakrzywiacz”. W tym rozdziale po załatwieniu tytanów, będziesz musiał kucnąć i wejść do takiego tunelu, w którym znajduje się sama piechota. Wystarczy użyć na niej mocy rdzenia  wyposażenia LEGIONU (powinna się wypełnić przy atakowaniu tytanów – więc nie zużywaj jej na tytanach, tylko zostaw na piechotę). Nie strzelaj od razu jak wejdziesz do tunelu, tylko przejdź mniej więcej połowę drogi, żeby przeciwnicy skupili się na końcu tunelu i wtedy aktywuj rdzeń.

36sd8d615 Zawsze możesz kryć mój tyłek braz
Zniszcz wrogiego Tytana jako pilot w kampanii. Przy okazji wbicia tego trofeum wpadnie Ci również „Kowboj„. Na najniższym poziomie trudności włączamy misję numer 3 „Krew i rdza”. Na samym początku mamy możliwość poruszania się tytanem BT, którym ostrzelamy trochę przeciwników. Gdy ich pasek życia będzie na poziomie 1/4, wysiądź kwadratem z robota i wskocz na wrogiego tytana, naciskając od razu . Spowoduje to atak rodeo na przeciwniku, w konsekwencji czego poniesie on śmierć i oba trofea powinny Ci po kilkunastu sekundach wpaść. 

37sa2e0cb Znam kung-fu braz
Zastrzel 3 wrogów z rzędu podczas biegu po ścianie jako pilot w kampanii.
Bieg po ścianie to podstawowa czynność w grze. Trofeum powinno to wpaść podczas normalnej rozgrywki, ale jeżeli nie, to polecam powtórzyć ostatnią misję i w tym samym momencie, w którym będziemy robić trofeum niżej, biegaj po ścianach (bez odskoku) i zabij 3 wrogów z rzędu.

38s31e189 Superślizg braz
Zastrzel 3 wrogów z rzędu podczas ślizgu jako pilot w kampanii.
Wślizgu możemy użyć podczas biegu. Im szybszy bieg, tym dłuższy wślizg, który aktywujemy przez naciśnięcie . Polecam robić to trofeum w ostatnim rozdziale, kiedy otrzymujemy od BT specjalny pistolet samonamierzający.

39s691d37 Kowboj braz
Wykonaj atak rodeo na wrogim Tytanie w kampanii.
Patrz opis trofeum „Zawsze możesz kryć mój tyłek„.

40se90701 Najgroźniejszy drapieżnik braz
Pokonaj wroga w walce wręcz w maskowaniu w kampanii.
Kolejne bardzo proste trofeum, które polega na zabiciu przeciwnika w walce wręcz (PRZYTRZYMANIE  – musi się pojawić krótka cutscenka, z zabiciem przeciwnika), będąc w trybie maskowania . Do wbicia w praktycznie każdym rozdziale i tylko na przeciwnikach-ludziach.

41s30e8f5 Armia robotów braz
Miej co najmniej 6 sojuszniczych Dręczycieli jednocześnie w kampanii.
Misja 6: Nadajnik, podrozdział 2.

Gdy dotrzemy do otwartej przestrzeni (tej, którą prezentuję na poniższym filmiku) naszym zadaniem będzie uruchomienie narzędziem łukowym sześciu dręczycieli, czyli robotów, które mogą być naszymi sprzymierzeńcami. Wystarczy strzelić w świecący się element, żeby je aktywować. Dokładną lokalizację dręczycieli przedstawiłam na poniższym filmiku.

42s8ce86d Dyplomowany pilot srebro
Ukończ kampanię na poziomie normalnym.
Patrz opis trofeum „Legendarny pilot„.

43sa4632f Słynny pilot srebro
Ukończ kampanię na poziomie wysokim.
Patrz opis trofeum „Legendarny pilot„.

44s0e87a9 Legendarny pilot zloto
Ukończ kampanię na poziomie mistrzowskim.
Od razu uprzedzam, że gra nie jest wcale taka prosta na najwyższym poziomie trudności. Najgorsze będą oczywiście walki z bossami, których w tej grze nie brakuje, a na każdego z nich trzeba obrać inną taktykę. W opisie poszczególnych trofeów, macie opisane moje taktyki na pokonanie danych przeciwników, co powinno znacznie ułatwić Wam rozgrywkę.

Jeżeli chodzi o ogólne zasady:

  • Na najwyższym poziomie trudności giniesz od 2-3 strzałów, więc zabijanie przeciwników będzie polegać na wychylaniu się z za filara i pojedynczym eliminowaniu wrogów.
  • Warto używać maskowania, dostępnego pod przyciskiem . Wybawi Cię ono z niejednej opresji.
  • Walcząc tytanem, warto szukać elementów na środku mapy, za którymi można się kryć i bawić się z innymi tytanami w kotka i myszkę. Wychylasz się trochę z jednej strony, następnie z drugiej. Przeciwnicy są mało elastyczni, więc nie będą nadążać za Twoim robotem.

45s93b1dc Człowiek orkiestra braz
Zbierz wszystkie zestawy wyposażenia BT w kampanii.
Gra oferuje 8 różnych zestawów broni dla tytana. Dwie z nich zdobędziesz z tokiem wykonywania fabuły. Natomiast pozostałe musisz zebrać podczas wykonywania misji. Na szczęście są one tak widoczne, że praktycznie nie da się ich pominąć, dlatego poniżej prezentuję w skrócie opis, gdzie który zestaw się znajduje.

Zestaw wyposażenia Gdzie znaleźć?
Ekspedycja Broń otrzymujemy z tokiem fabuły. Nie do pominięcia.
Ton Misja 3: Po pokonaniu pierwszych tytanów, wspomniany zestaw znajduje się na samej górze tamy, tam gdzie będziesz wchodził do kanału.
Spopielacz Misja 4: Praktycznie niemożliwe do pominięcia. Zaraz na początku rozdziału, po wskoczeniu do „dziury”.
Osiłek Misja 4: Praktycznie niemożliwe do pominięcia. W jaskini, gdzie znajduje się samolot.
Kationa Misja 5: Znajduje się wewnątrz hangaru, w którym będziemy dezaktywować broń.
Ronin Misja 6: Praktycznie niemożliwe do pominięcia. Zaraz na początku.
Polaris Misja 7: Praktycznie niemożliwe do pominięcia. Będzie znajdował się na środku jednego z hangarów.
Legion Broń otrzymujemy z tokiem fabuły. Nie do pominięcia.

46s58b453 Poza utartym szlakiem braz
Zbierz 10 przedmiotów.
Patrz opis trofeum „Dokładnie przeczesane„.

47s71822d Zbieracz srebro
Zbierz 25 przedmiotów.
Patrz opis trofeum „Dokładnie przeczesane„.

48s4f4498 Dokładnie przeczesane zloto
Zbierz wszystkie przedmioty.
Zacznijmy od tego, że w grze jest 49 znajdziek w postaci hełmów. Polecam je zbierać przy pierwszym przejściu gry, co pozwoli na uniknięcie ponownego przechodzenia praktycznie całej rozgrywki. Na szczęście w razie pominięcia jakiegoś hełmu, możesz z menu wyboru misji wybrać konkretny rozdział, powtórzyć go, zebrać znajdźkę i od razu po podniesieniu przedmiotu nastąpi autozapis, więc możesz niezwłocznie opuścić rozgrywkę. W wyborze rozdziałów masz też stosowną informację o dokładnej liczbie ukrytych znajdziek.

Odsyłam Was do filmiku na naszym YouTube’owym kanale Trophy Club:

Rozdziały:

49s1ef02c No to zaczynamy braz
Wygraj grę wieloosobową.
Tutaj polecam wybierać tryb „Obrona umocnień”, ponieważ jest on najszybszy, a zarazem najłatwiejszy. Już w pierwszym meczu powinniście z kompanami wygrać bez problemu partię. 😉

50s8058df Na muszce braz
Spersonalizuj ekwipunek wieloosobowy.
Jakby wszystkie trofea były takie łatwe, to świat byłby piękny. Wystarczy wejść w tryb online, następnie wybrać zakładkę „DOSTOSUJ”, pilot/tytan/obojętnie. Zmień jedną rzecz w dowolnym zestawie i trofeum wpadnie z opóźnieniem po kilku sekundach.

51sdfbcff Wolny związek braz
Dołącz do sieci wieloosobowej.
W menu trybu online wybierz „GRAJ’ i „Dołącz do sieci”. Na dole wybierz „Przeglądaj sieci” i dołącz do jednego, wybranego przez Ciebie Teamu. Niestety to trofeum jest trochę zepsute, ponieważ powinno wpaść w momencie dołączenia do sieci. Jeżeli Tobie (tak jak mi) nie wpadło, polecam ukończyć jeden dowolny mecz i po jego ukończeniu trofik powinien być na Twoim koncie.

Zabrania się kopiowania bez zgody autora.

  • m4rcel

    Hej, trofeum „Pokonano Kosiarzy w kapsule symulacyjnej Ash” jest możliwe do ominięcia co mi się przytrafiło. Grając na najwyższym poziomie nawet nie podejmowałem walki. Biegałem po budynkach i się chowałem. W jednym momencie dostałem sygnał że drzwi się otwarły, akurat byłem w pobliżu. Użyłem opcji zniknięcia i przebiegłem przez nie. Trofeum nie dostałem 🙂

    • Łowczyni Trofeów

      Dzięki za info, zaraz dopiszę ::)