Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands – Poradnik do trofeów i opinia

Szukasz tytułu do gry ze znajomym? Mam dla Ciebie dobrą wiadomość…

Materiał zrealizowany dzięki uprzejmości Ubisoft Polska.

trofeaInformacje ogólne:trofea
Stopień trudności wbicia 100%: 3/10
Ilość trofeów: platynax1 zlotox3 / x8 / x32
Ilość trofeów offline: 42
Ilość trofeów online: 2
Minimalna ilość przejść: 1
Trofea możliwe do pominięcia: BRAK
Zglitchowane trofea: BRAK
Czas do zdobycia platyny: 50-60 godzin

Zapraszamy do umawiania się do wspólnej gry w sekcji komentarzy na dole strony. 🙂

Krótko i na temat:

What a game. What a lovely game! Tym oto zdaniem, zapożyczonym z Mad Maxa, zacznę moją opinię Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands. Dawno żaden tytuł nie dostarczył mi tyle funu, a zarazem nie zniszczył pokładanych w nim nadziei. Szukasz tytułu, z którym spędzisz wiele godzin, będziesz mógł pograć zarówno w pojedynkę jak i ze znajomymi. Zapraszam więc w takim razie do Boliwii.

Zacznę od tego, co jest tu najważniejsze – przyjemność z grania. Zarówno gra solo, jak i ze znajomymi dostarcza tyle zabawy, że nie sposób to opisać w słowach. Osobiście spędziłam połowę czasu na grze co-op, a resztę wykorzystałam na grę z komputerowymi kompanami. I muszę przyznać, bez zbędnego słodzenia, że oba sposoby na grę dostarczają równie dużo funu. Co więcej – sporo czasu spędziłam z randomowymi graczami i muszę przyznać, że zdecydowana większość użytkowników wie co ma robić i nie psuje rozgrywki. Oczywiście zdarzają się takie osobniki, które będą robić wszystko, aby misje kończyły się fiaskiem, ale na 100 gier, może tylko w trzech miałam takie przypadki. Co więcej – podstawowe komendy takie jak „pomoc”, „przegrupowanie” są bardzo dobrze odbierane i jeżeli dołączacie do kogoś z nadzieją, że pomoże przejść Wam jakąś misję – wystarczy wysłać odpowiednią komendę, zaznaczyć misję i od razu uzyskasz pomoc.

Cała mapa jest ogromnie zróżnicowana i pełna przepięknych widoków.

Historia fabularna mnie kompletnie nie wciągnęła, aczkolwiek nie odbieram tego jako minus, bo szczerze mówiąc, gdy gra się ze znajomymi – chce się jak najszybciej grać, a nie oglądać filmiki. I tak właśnie jest w tym przypadku, większość moich kompanów pomijało przerywniki i czekało na mnie, aż kilkudziesięcio-sekundowy przerywnik dobiegnie końca. Brak wyraźnych postaci głównych, dobrej fabuły… Można by się przeczepić, ale po co, skoro nadal ta gra daje ogrom zabawy? Na co warto zwrócić uwagę to bossowie, którzy są bardo fajnie nakreśleni i często powody, dla których trzeba ich wyeliminować są naprawdę zacne i śmieszne.

Od grafiki w sand boxach nie wymaga się za dużo, ale tak jak w przypadku The Division – światło robi robotę. Przepiękne widoki wschodów czy zachodów słońca, gdy Ty akurat lecisz nad boliwijskim jeziorem, zapierają dech w piersiach i aż palec sam leci na przycisk „SHARE”, aby uchwycić ten krajobraz na screenie. Mapa jest diabelnie zróżnicowana – od górzystych terenów, po zamarznięte jeziora, sprawiając, że każda dzielnica jest unikalna. Na szczęście punkty szybkiej podróży są umiejętnie porozmieszczane i pojawiają się od razu po odkrywaniu nowego terenu.

Pisząc o Wildlands nie można nie wspomnieć o członkach rebelii, których AI stoi na bardzo wysokim poziomie. Ich sposób pomocy zależy od stylu przechodzenia gry, ponieważ gdy chcemy większość misji przejść po cichu, kompani zachowują się bez zarzutu w cichym wyeliminowywaniu przeciwników. Przy stylu „rambo” Twoi kompani zabijają przeciwników z równą skutecznością jak Ty, co więcej – gdy tylko zdarzy Ci się umrzeć, od razu lecą z pomocą. Na początku słyszałam wiele narzekać, że chodzą tam gdzie nie trzeba, nie potrafią się kryć itd., ale po ograniu ponad 25 godzin w trybie single player – nie mogę się bardziej nie zgodzić. Kryją się przeważnie za plecami, można im wydawać rozkazy ataku, jak również pozostania w danym miejscu. Umiejętne korzystanie i gra na hard wcale nie jest taka trudna.

Skoki ze spadochronem dają sporo frajdy.

Wildlands oferuje 80 różnych broni, z czego większość z nich możemy ulepszać – dodawać tłumiki, większe magazynki, celowniki itd. Samo wyważenie jest przyjemne, każda broń ma inny odrzut, a największą frajdę daje oczywiście snajperski styl przechodzenia gry. Dodatkowo mamy do użytku drony i podstawowe elementy każdego ekwipunku – granaty, materiały wybuchowe itp. Większość broni jest do zebrania – zdobywamy je przez otwieranie skrzyń rodem z Assassin’s Creed. 🙂 Na początku trochę gra się nie klei, ponieważ nie masz możliwości korzystania ze snajperki, więc bardzo często po prostu wlatujesz w grupę przeciwnika i posyłasz kulki w każdą stronę świata, aby po kilku sekundach obrócić się wśród martwych przeciwników. Rodem z prawdziwego filmu akcji. Ale im dalej, im lepsze uzbrojenie – tym gra staje się bardziej stonowana, a i nie wszystkie misje da się przejść w spektakularnym ala „Hardcore Henry” stylu.

Łowcy! Platyna jest przyjemna, ale czasochłonna. Same przejście gry to jakieś 20-25 godzin, misje są zróżnicowane, więc nie będziecie się nudzić. Problem przychodzi wtedy, gdy chcemy wymaksować postać. Czeka Cię ogrom zbierania znajdziek i przechodzenia pobocznych misji pobocznych. Z przyjaciółmi to nie będzie nużące, więc polecam w sekcji komentarzy poniżej, umawiać się na wspólne granie. Pady w dłoń i do roboty, bo jest jej sporo!

Podsumowując, Wildlands jest grą przeznaczoną na rynek wieloosobowy, ale pojedynczy, szary gracz single player będzie miał równie dużo ciekawych rzeczy do roboty i zabawy. Jeżeli szukasz tytułu, z którym spędzisz długie godziny – nie wahaj się, bo Ghost Recon w tym roku nie ma sobie równych.

PLUSY:

  • stabilność online,
  • ogromnie zróżnicowana mapa,
  • AI przeciwników,
  • arsenał broni oraz jego wyważenie,
  • różnorodność poziomów misji,
  • kompani komputerowi naprawdę pomagają,
  • szybki matchmaking,
  • dużo dróg na skróty,
  • fun, fun, fun

MINUSY:

  • dziwne respawny przeciwników,
  • na siłę dla niektórych może być fabuła, ale nie dla nas :>,
  • prowadzenie motocykli (ale to na szczęście zostało poprawione w nowym patchu).

Krok po kroku:

  • Misje główne – Troszkę tych misji jest, ale uwierzcie mi, że jest to sama przyjemność. Polecam osobiście grać ze znajomym, bo wtedy można robić wszystki misje od początku do końcu, wykonując je po swojej myśli. Gra solo ma również swoje plusy – przede wszystkim strzały synchroniczne, które dzięki Twoim komputerowym kompanom, znacznie ułatwiają grę. Nie ma różnicy na jakim poziomie trudności grasz – ważne, żebyś się dobrze bawił.
  • Trofea związane z zabijaniem – Jako drugi krok polecam wbić wszystkie trofea związana z oznaczaniem oraz zabijaniem przeciwników.
  • Znajdźki + Misje poboczne + Odblokowanie umiejętności oraz broni – Na koniec zostawiamy sobie to co najgorsze. Znajdziek jest sporo, jednak poniżej znajdziecie linki do filmików z dokładną lokalizacją w razie problemów. Misje poboczne to te zaznaczone na zielono i wykonuj ich jak najwięcej – dostarczy to surowce potrzebne do wykupywania umiejętności.

Ogólne porady:

  • Używaj szybkiej podróży – na mapie zaznaczonej jako białe domki. Ze swojego doświadczenia w grze z randomowymi graczami wiem, że gracze w ogóle tego nie używają. A zaoszczędza to sporo czasu.
  • Wykonuj jak najwięcej misji pobocznych – dzięki temu po ukończeniu głównego wątku fabularnego nie będziesz musiał grać tylko w te misje, co jest już bardzo nużące, a będziesz potrzebował sporej liczby wszelkiego rodzaju surowców.
  • Zbieraj wszystkie napotkane znajdźki – Jak w każdej grze Ubisoftu, najlepiej jest zbierać wszystko co stanie Ci na drodze. 🙂
  • Wykorzystuj informatorów do oznaczania znajdziek i misji pobocznych – Informatorowie są zaznaczeni na mapce jako wykrzykniki. Wystarczy ich złapać kwadratem, a następnie wybrać z wyboru „Przesłuchaj”. Możesz w ten sposób wybrać jaki rodzaj informacji chcesz od niego wyciągnąć.

Poradnik:

Władca Wildlands
Zebrano wszystkie trofea.
Gratulacje! 🙂

Nieustraszony
Oddano 10 skoków ze spadochronem.
Trofeum raczej na pewno wpadnie podczas swobodnej gry, ale w razie czego opiszę wszystko co i jak. Zacznijmy od tego, że aby skakać ze spadochronu najpierw trzeba się zaopatrzyć w spadochron. Możesz go odblokować w zakładce „Umiejętności” w menu gry (panel dotykowy na padzie), w sekcji przedmiot. Oczywiście wszystkie punkty zdobywasz przez kończenie misji głównych, pobocznych oraz zbieranie znajdziek umiejętności porozrzucanych po mapie. Do tego potrzebujesz surowców, które są oznaczone na minimapce jako zielone ikony. Gdy już masz spadochron, czas znaleźć samolot bądź helikopter. Nie przesadzając, maszyny te są umieszczone w promieniu kilkuset metrów obok siebie, dodatkowo są oznaczone na małej minimapce, więc nie powinno być problemu z ich znalezieniem. Gdy już wsiądziesz do takowego pojazdu, wznieś się na względnie bezpieczną wysokość i za pomocą , a następnie otwórz spadochron , by bezpiecznie wylądować na ziemi. Po wykonaniu 10 takich skoków, trofeum będzie Twoje.

Rzutka! / Pull!
Zestrzelono śmigłowiec wroga przy użyciu moździerza.
Zacznijmy od informacji, że do zdobycia tego trofeum wymagane jest zdobycie zdolności „Moździerz”, którą odblokujesz z tokiem wykonywania misji pobocznych (zielona ikonka moździerza). Aktywuje się ją przez przytrzymanie  i wybranie „Moździerza” z zielonego, dolnego menu i zaakceptowaniu . Udaj się w miejsce wskazane na poniższym filmiku (lub jakiekolwiek inne, związane z wykonywaniem misji przejęcia śmigłowca/helikoptera przeciwnika – zielony kolor misji), a następnie zaalarmuj przeciwników. Wróg wsiądzie do helikoptera i zacznie odlatywać. Twoim zadaniem jest jak najszybsze wycelowanie moździerza w tenże pojazd. W razie problemów – poniżej filmik.

Wojownik szos
Przejechano 100 km pojazdem.
100 km to naprawdę mało, wpadnie po godzinie/dwóch godzinach gry. Oczywiście liczą się tylko kilometry przejechane pojazdem – autem, ciężarówką, ciągnikiem lub motocyklem.

Ciekawość prowadzi do piekła
Przesłuchano 20 osób.
Osoby do przesłuchania są zaznaczone na mapie jako znak zapytania (ale uwaga, bo często też tak są zaznaczone inne znajdźki) lub jest to po prostu jedno z zadań misji głównych. Aby go przesłuchać należy podejść, nacisnąć , następnie . Przesłuchaj w ten sposób 20 informatorów i trofeum będzie Twoje.

Tak oznaczeni są informatorowie.

Poważny kolekcjoner
Odnaleziono 50% dokumentów w grze.
Patrz opis trofeum „Cała historia„.

Cała historia
Odkryto wszystkie dokumenty.
Dokumenty są zaznaczone na mapce jako kartki papieru i niestety ponownie nie pojawią się, dopóki koło nich się nie pojawimy.

Jako, że Brian z PS4 Trophies odwalił kawał dobrej roboty z filmikami ze znajdźkami, nie odbierając mu zasług, zapraszamy do korzystania z jego filmików. Kliknij tutaj.

Załatw szefa
Pokonano pierwszego bossa.

To już koniec
Ukończono historię kampanii.

Blues przemytnika
Przemyt – ukończono operację.

Zamykamy interes
Produkcja – ukończono operację.

Wyważone drzwi
Ochrona – ukończono operację.

Zła reputacja
Indoktrynacja – ukończono operację.

Mistrz misji
Ukończono wszystkie misje kampanii.

I to z pistoletu!
Zabito snajpera strzałem z pistoletu.
Banalne trofeum, ale trzeba o nim wiedzieć, aby je zdobyć. Pierwsze co to musimy znaleźć snajpera, których multum w bazach przeciwników. Gdy już takiego osobnika znajdziemy, oznaczmy go sobie dronem, następnie wyciągnijmy pistolet (podwójne naciśnięcie ) i zabijamy przeciwnika.

Praca zespołowa! 
Ukończono 3 misje we współpracy z innym graczem.
Trofeum online, które polega na wykonaniu 3 misji głównych z przynajmniej jednym innym graczem. Najszybciej po prostu w menu gry wybrać w zakładce „Lobby” szukanie gry online, a po dołączeniu zaproponować (przez zaznaczenie misji) lub dołączyć do aktualnie wykonywanej misji przez innych graczy. Ważne, żeby były to misje zaznaczone na żółto! Zapraszam do umawiania się do wspólnej gry w sekcji komentarzy na dole strony. 🙂

Dobry początek
Ukończono pierwszą misję „Na ratunek Amaru”.

Oko na niebie
Oznaczono 100 wrogów przy użyciu drona.
Bardzo proste trofeum, które polega na oznaczeniu stu przeciwników przy użyciu drona, który jest ukryty pod przyciskiem .

Sokoli wzrok
Oznaczono 100 wrogów przy użyciu lornetki.
Bardzo proste trofeum, które polega na oznaczeniu stu przeciwników przy użyciu lornetki, która jest ukryta pod przyciskiem .

Zamachowiec
Zabito 7 wrogów przy użyciu jednego ładunku C4.
Patrz opis trofeum „Ulepszona pułapka na myszy„.

Ulepszona pułapka na myszy
Zabito 7 wrogów przy użyciu jednej miny.
Opisuję dwa trofea w jednym miejscu, ponieważ można je zrobić w jednej i tej samej lokacji. Na północy mapy, znajduje się grupka 7 przeciwników, która jest skupiona bardzo blisko siebie. Do zdobycia tych trofeów potrzebujemy:

  • C4 / miny,
  • pistolet sygnałowy,
  • granat błyskowy.

Wszystkie te rzeczy trzeba najpierw wykupić w menu umiejętności (pod panelem dotykowym), a do tego potrzebujesz odpowiedniego levelu, surowców i punktów umiejętności (zdobywane przez kończenie misji głównych/zbierane na mapie)

Sama strategia jest bardzo prosta. Podchodzimy po cichu do przeciwników, oznaczamy ich za pomocą drona. Następnie należy wystrzelić pocisk z pistoletu sygnałowego w okolice, w której stoją wrogowie. Po kilku sekundach (gdy zbliżą się do siebie), rzuć kilka granatów błyskowych i zacznij biec w stronę grupki. Szybko podłożyć C4/minę i je aktywować – C4 przez przytrzymanie , a w minę najlepiej szybko strzelić.

Łowca legend
Odkryto jedną z legend.
Patrz opis trofeum „Legendarny łowca„.

Legendarny łowca
Odkryto wszystkie legendy.
Legendy to po prostu znajdźki. Na nasze nieszczęście jest ich multum i nie są zaznaczone w żaden sposób na mapie. Dopiero po podejściu do nich pojawiają się na mini mapce.

Jako, że Brian z PS4 Trophies odwalił kawał dobrej roboty z filmikami z lokalizacją znajdziek, nie odbierając mu zasług, zapraszamy do korzystania z jego filmików. Kliknij tutaj.

Żeby życie miało smaczek
Rozegrano każdy typ misji pobocznych.
Misje poboczne to te zaznaczone na zielono. Początkowo nie są one oznaczone na mapie, ale wystarczy znaleźć jakiegoś informatora (często zaznaczonego wykrzyknikiem), przesłuchać go – podejść, nacisnąć , następnie . Typów jest dokładnie 8 i musisz ukończyć każdy rodzaj przynajmniej raz:

  1. Uruchom stację nadawczą.
  2. Złap i zastrasz sicario.
  3. Dezaktywuj pierwszą antenę.
  4. Oznacz zaopatrzenie w strefie zrzutu.
  5. Przejmij helikopter.
  6. Przejmij samolot.
  7. Wysadź w powietrze jedno z wejść do radiostacji.
  8. Zatrzymaj konwój.

Bandyta na drodze
Oznaczono 10 konwojów.
Konwoje są zaznaczone na mapie zieloną strzałką w dół. Tego rodzaju misji jest multum, a wszystkie z nich polegają na staranowaniu ciężarówki i oznaczeniu zapasów, przez podejście i naciśnięcie . Wykonaj 10 takich misji (uwierz mi, wykonasz ich sporo więcej w drodze po platynę i surowce – bo to najlepszy sposób na farmienie wszystkich rzeczy, które są potrzebne do wykupywania umiejętności), a trofeum będzie Twoje.

Najmocniejsza umiejętność
Zakupiono wszystkie ulepszenia drzewka umiejętności.
Patrz trofeum „To, co najlepsze„.

To, co najlepsze
Zakupiono wszystkie ulepszenia.
Ulepszenia kupujemy dzięki punktom umiejętności (zbierane na mapie lub otrzymywane przez wykonywanie misji głównych) oraz surowcom, które musisz oznaczać/zdobywać w misjach pobocznych zaznaczonych na zielono. W grze mamy 5 typów ulepszeń:

  • Broń,
  • Dron,
  • Przedmiot,
  • Fizyczne,
  • Drużyna.

Prawdopodobnie ostatnie trofeum, które zdobędziesz przed platyną. Trzeba wyczyścić mapę, że wszystkich niebieskich znajdziek, przejść wszystkie misje i co więcej, wykonywać mnóstwo misji pobocznych związanych ze zdobywaniem surowców.

Jako, że Brian z PS4 Trophies odwalił kawał dobrej roboty z filmikami ze znajdźkami, nie odbierając mu zasług, zapraszamy do korzystania z jego filmików. Kliknij tutaj.

Superdron
Zakupiono wszystkie ulepszenia drona.
Patrz opis trofeum  „To, co najlepsze„.

Zuch na medal
Zebrano wszystkie medale premiowe.
Medale premiowe to znajdźki rozsiane po całej mapie, są one zaznaczone kolorem niebieskim jako gwiazdka, gdy uda nam się już przesłuchać danego informatora, który odznaczy medale na danym obszarze.

Jako, że Brian z PS4 Trophies odwalił kawał dobrej roboty z filmikami, nie odbierając mu zasług, zapraszamy do korzystania z jego filmików. Kliknij tutaj.

Sympatyk rebelii
Odblokowano umiejętność rebeliancką.
Patrz opis trofeum „Nie ma już takich rebeliantów„.

Prawdziwy rebeliant
Odblokowano wszystkie umiejętności rebelianckie.
Patrz opis trofeum „Nie ma już takich rebeliantów„.

Nie ma już takich rebeliantów
Maksymalnie rozwinięto wszystkie umiejętności rebelianckie.
Umiejętności rebelianckie to te zaznaczone na zielono, schowane pod przyciskiem :

  • zrzut pojazdu,
  • najemnicy,
  • moździerz,
  • dywersja,
  • zwiad

Wszystkie te umiejętności zdobywasz przez wykonywanie misji pobocznych, zaznaczonych na zielono na mapie. Wystarczy zrobić 2-3 z danego typu (a nawet jedną) aby je odblokować, a im więcej będziemy ich wykonywali, tym ulepszenia te będą się rozwijać.

Fanatyk strzelb
Zebrano wszystkie modele strzelb.
W grze znajdziemy 80 różnych broni, które są podzielone na kategorie:

  1. Karabiny szturmowe
  2. Ręczne karabiny maszynowe
  3. Pistolety maszynowe
  4. Strzelby
  5. Pistolety
  6. Karabiny snajperskie

Bronie odblokujemy przez:

  • przechodzenie misji głównych (30 broni)
  • zbieranie punktów umiejętności związanych z broniami -niebieskie ikonki (50 broni) – skrzynie z broniami.

Punkty początkowo nie są zaznaczone na mapie. Pojawiają się w momencie przesłuchiwania informatorów lub zrobieniu zdjęcia konkretnym dokumentom (wszystko oznaczone wykrzyknikiem na mapie).

Jako, że Brian z PS4 Trophies odwalił kawał dobrej roboty z filmikami ze znajdźkami, nie odbierając mu zasług, zapraszamy do korzystania z jego filmików. Kliknij tutaj.

Fanatyk pistoletów
Zebrano wszystkie modele pistoletów.
Patrz trofeum „Fanatyk strzelb„.

Czempion
Osiągnięto maksymalny poziom i liczbę PD.
Maksymalny poziom w grze to poziom 30. Mniej więcej 28 z nich odblokujesz przez samo przechodzenie misji głównych, a punkty PD dostajesz za praktycznie każdą czynność w grze:

  • zabijanie przeciwników,
  • przechodzenie misji głównych oraz pobocznych (możesz je powtarzać w nieskończoność),
  • zbieranie znajdziek,
  • premia za strzały w głowę,
  • premia za strzały synchroniczne,

Niestety gra nie oferuje śledzenia danego poziomu (oprócz wskazywania aktualnego poziomu w menu pod panelem dotykowym – prawy górny róg).

Daleki strzał / Long Shot
Trafiono w cel oddalony o ponad 400 m.
Chyba najtrudniejsze trofeum z całej stawki, będzie wymagało kilku prób, ale od czego macie nas? Poniżej prezentuję miejsce, w którym udało mi się oddać strzał z 400 metrów. Zacznijmy od tego, że będziemy potrzebować karabinu snajperskiego – jeden z nich odblokowuje się w miarę przechodzenia fabuły (polecam zawsze chodzić ze snajperką i mieć założoną na lufę tłumik). Gdy już posiadamy taką broń, musimy znaleźć miejsce otoczone górzystym terenem (północ mapy jest bardzo zróżnicowana pod względem wysokości nad poziomem morza). Gdy już znajdziemy obóz przeciwnika, oznaczamy przeciwników przy pomocy drona lub lornetki. Następnie oddalamy się na odległość 400 metrów i teraz najtrudniejszy moment gry. Musisz wycelować tak aby celownik snajperki, znajdował się na drugiej od dołu kresce i dopiero wtedy należy oddać strzał. Jak to wygląda w praktyce – poniżej filmik.

Śmierć w ciemnościach
Zabito wroga w zwarciu w nocy.
Zabicie „w zwarciu” to po prostu wykonanie zabójstwa przez naciśnięcie , czyli poprzez walkę wręcz. Gra ma zmienny tryb dnia i nocy, aby szybko przemieścić się pomiędzy konkretnymi godzinami – skorzystaj kilka razy z szybkiej podróży (białe domki na mapie). Następnie znajdź pierwszego lepszego wroga i najlepiej od tyłu podbiegnij do niego i naciśnij 

I fajrant
Zabito wroga w zwarciu, który wcześniej został raniony przez innego gracza.
Bardzo prawdopodobne, że wbijesz to trofeum podczas gry co-op. Polega ono na tym, iż musisz wykonać zabójstwo przy pomocy walki wręcz (), na przeciwniku, który został uprzednio zraniony przez Twojego kompana. Myk polega na tym, że taki przeciwnik musi być w stanie „zaalarmowania” – czyli musi być otwarte pole walki, w skrócie kule muszą latać w te i we wte. Najlepiej poprosić znajomych, żeby strzelili po prostu w wybranego wcześniej przeciwnika (ważne, żeby nie strzelać w głowę), następnie Twoim zadaniem jest po prostu szybkie podbiegnięcie i wykonanie zabójstwa przy pomocy .

Śmierć z nieba
Zabito wroga przy użyciu drona.
Do zdobycia tego trofeum potrzebujesz wybuchowego drona, którego możesz kupić za zebrane umiejętności i surowce w menu „Ulepszenia”, które jest dostępne pod panelem dotykowym – warto zwrócić uwagę, że wszystkie ulepszenia są odblokowywane w momencie zdobycia konkretnego levelu – w tym wypadku 15. Gdy już takowego drona posiadasz, naciskasz , podlatujesz pod wroga i klikasz , zanim ten Cię zauważy.

Bum, i ciemno / Black-out Boomer
Zniszczono generator przy użyciu C4.
Generatory znajdują się tylko i wyłącznie na wrogich terytoriach, lokalizację jednego z nich znajdziesz na poniższym filmiku. Gdy już takowy znajdziesz i posiadasz w swoim ekwipunku C4 (po naciśnięciu panelu dotykowego, w zakładce ulepszenia musisz wykupić ten ładunek wybuchowy, następnie wybrać go w następnej zakładce ekwipunku) wystarczy wybrać go przez naciskanie  (w lewym dolnym rogu ekranu masz wybór dodatków), następnie wystarczy rzucić materiał wybuchowy przez naciśnięcie . Aby go odpalić musisz przytrzymać ponownie , ale uważaj, żeby odejść na bezpieczną odległość!

Fanatyk pistoletów maszynowych
Zebrano wszystkie modele pistoletów maszynowych.
Patrz trofeum „Fanatyk strzelb„.

Fanatyk lekkich karabinów maszynowych
Zebrano wszystkie modele lekkich karabinów maszynowych.
Patrz trofeum „Fanatyk strzelb„.

 Fanatyk karabinów snajperskich
Zebrano wszystkie modele karabinów snajperskich.
Patrz trofeum „Fanatyk strzelb„.

 Fanatyk karabinów szturmowych
Zebrano wszystkie modele karabinów szturmowych.
Patrz trofeum „Fanatyk strzelb„.

Materiał napisany na bazie własnych doświadczeń z grą.
Filmiki ze znajdźkami są autorstwa Briana z PS4Trophies. Odwalił kawał świetnej roboty, więc warto mu za to chociaż w taki sposób podziękować.  

Zabrania się kopiowania treści bez zgody autora!

  • Tomi Kowalski

    Gra ktoś jeszcze? No za cholerę nie mogę wbić tego „I fajrant” :/ Jeśli ktoś znajdzie z 5min. to proszę o pomoc przy tym pucharku. Jestem na PSN codziennie między 15-ą a 20-ą. tomi915

  • Lubon87

    Jak ktoś ma chęć pograć to zapraszam PSN: Lubon87
    P.S. Dopiero zaczynam, jestem na początku gry 🙂

  • kamo771

    Ktoś chętny żeby zagrać? Mój psn: kamo771, śmiało zapraszać 🙂

  • Damian Tkaczyk

    Wow nie codzienny widok jak dziewczyna gra i to w dodatku wyciska z gier 100% 😉
    A poradnik bardzo pomocny najtrudniejsze trofiki wpadły pozostało tylko zdać fabułę i poszukać znajdźiek 🙂

  • bogu

    Mam pytanie co do trofeum Cała historia. Wystarczy znaleźć wszystkie akta operacji czy trzeba zebrać wszystko razem z Materiały z prowincji tj skrzynki punkty itp? Bo zebrałem wszystkie akta, trofeum za legendę wpadło a za dokumenty nie