Tom Clancy’s The Division – Poradnik do trofeów i opinia

Zabezpiecz miasto sektor po sektorze, w celu ochrony życia mieszkańców.

thedivision1 maly

trofeaInformacje ogólne:trofea
Stopień trudności platyny: 5/10
Ilość trofeówplatynax1 / zlotox3 / srebrox8brazx44
Ilość trofeów offline: 44
Ilość trofeów online: 12
Minimalna ilość przejść: 1
Trofea możliwe do pominięcia: BRAK
Zglitchowane trofea: 2 (Cienie przeszłości, Zgoda buduje)
Czas do zdobycia platyny: 30 – 40 godzin

Krótko i na temat:

Na początku do The Division podchodziłam strasznie sceptycznie (po becie), jednak im bliżej było premiery i im więcej znajomych chciało w to grać, tliła się we mnie chęć sprawdzenia pełnej wersji gry. Nadeszła premiera, znajomi pograli, Rekin z Trophy Club splatynował i podesłał mi swój egzemplarz do napisania poradnika i opinii. No i proszę, po kilku miesiącach nareszcie udało mi się zebrać i kilka słów tu napisać.

Witaj na ulicach NY.

Witaj na ulicach NY.

Gra ta nie stoi fabułą, ot po prostu wykonujemy misję w środku Nowego Jorku, które polegają na odbiciu kogoś, czegoś itd. Wydawać by się mogło, że to nużące i… takie też trochę jest. Co z tego, że mam kapitalnych znajomych do grania, skoro bawić się mogę ze znajomymi nawet przy Tetrisie, a oczekuję tylko i wyłącznie wciągającej rozgrywki. Tak jak się spodziewałam, gra dla osoby, która nie ma internetu i znajomych do pogrania – mija się z celem. Ten tytuł jest stworzony do wspólnego grania i nikt mi nie powie, że te wszystkie misje, podczas grania solo, nie nudzą. Cały schemat jest powtarzalny. Na początku musimy pokonać fale wrogów, w konsekwencji czego docieramy do głównego bossa misji, który jest zawsze otoczony przez rzeszę przeciwników. I to by było na tyle, jeżeli chodzi o misje główne. Gra oczywiście funduje zadania poboczne, ale one nie odbiegają od powszechnej sytuacji misji pobocznych – potyczki i zbieranie znajdziek. A tych znajdziek… Jest naprawdę sporo.

Graficznie jest bardzo równo, lepiej niż w becie. Zjawiska pogodowe i gra światłem i cieniem jest bardzo dobrze zaprojektowana. Samo miasto jest pełne detali, zwierząt poruszających się po ulicach i przechodniów, którzy już tak dobrze jak reszta nie wyglądają. Naszą postać możemy dowolnie ucharakteryzować – zmienić fryzurę, zarost, typ twarzy, ubiór, dodatki itd. Coś dla ludzi lubiących Simsy.

Bardzo fajny jest ekwipunek i system zbierania broni, które są przypisane do konkretnego levelu. Na początku z przeciwników wypadają słabe bronie, przystosowane do misji, które wykonujesz, a im dalej zachodzisz, tym lepsze uzbrojenie na Ciebie czeka. Nie chcę się też za bardzo rozpisywać, bo gra już dawno miała swoją premierę, więc większość z Was już ją ma i wyrobiła sobie o niej swoje zdanie.

Tom Clancy's The Division™_20160912180633

80% przeciwników wygląda tak samo.

Podsumowując – pograłam, splatynowałam, zapomniałam. I nie jest to coś do czego zapewne wrócę (dobra, dobra… I tak do żadnej wycalakowanej gry nigdy nie wróciłam 😛 ). Jeżeli macie grupkę znajomych, z którymi możecie poszwendać się po NY – warto sięgnąć po ten tytuł, szczególnie, że teraz można go wyrwać w bardzo dobrej cenie.

Łowcy! Kooooolejna platyna do kolekcji? Dlaczego nie? Gra jest dosyć prosta, jeżeli gra się w grupie, albo z ogarniętymi randomami. Niestety twórcy chcieli zanudzić nas na śmierć i wprowadzili multum znajdziek do zebrania, które trzeba zbierać partiami, bo aż głowa boli od takiej monotonii (skrzynie w AC to pestka przy tym). Pady w dłoń i do roboty!

Krok po kroku:

  • Ukończenie wszystkich misji głównych – proste jak drut.
  • Ukończenie wszystkich potyczek – w celu odblokowania lokalizacja znajdziek.
  • Misje główne na wysokim poziomie trudności – w tym momencie powinieneś pomału wykupić wszystkie ulepszenia umiejętności, zdobyć dobry sprzęt, który pomoże Ci w następnym kroku.
  • Misja główna na ambitnym – tylko niektóre misje mają ten poziom trudności, co więcej, odblokujesz go dopiero wtedy, kiedy Twoja postać rozwinie się do 30 poziomu trudności.
  • Zbieranie znajdziek – Jest naprawdę sporo do zebrania, więc najlepiej będzie, jak będziesz najpierw zbierał to co wokół Ciebie.

Poradnik:

1Se4065a Platynowy agent
Odblokuj wszystkie trofea w Tom Clancy’s The Division™.
Gratulacje!

2S887cc6 Aktywowany
Dotrzyj na Manhattan.
Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia. Wpada po ukończeniu samouczka.

3S3d8df3 Epidemia
Zabezpiecz próbkę oryginalnego szczepu wirusa.
Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia. Wpada po ukończeniu misji „Obóz uchodźców Hudson” (Poziom 7).

4S3bb0b8 Nie zniosę tego żaru!
Wyeliminuj przywódcę Czyścicieli i ucieknij z wytwórni napalmu.
Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia. Wpada po ukończeniu misji „Wytwórnia napalmu” (Poziom 10).

5S5b3c03 Zbrodnia i kara
Wyeliminuj liderkę Rikersów i jej ochroniarzy w centrum konferencyjnym Lexington.
Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia. Wpada po ukończeniu misji „Centrum konferencyjne Lexington” (Poziom 20).

6Sbf3305 Wysokie napięcie
Zabezpiecz elektrownię.
Trofeum związane z fabułą. Nie do pomięcia. „Elektrownia WarrenGate” (Poziom 18).

7Scaf77f Informator
Przywróć działanie stacji przekaźnikowej JTF.
Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia. Wpada po ukończeniu misji „Stacja przekaźnikowa na dachu” (Poziom 22).

8Sf2d695 Ostatni na polu walki
Wyeliminuj przywódcę Last Man Battalion i jego żołnierzy w siedzibie ONZ.
Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia. Wpadnie po ukończeniu misji „Zgromadzenie ogólne” (Poziom 28).

9S568c9d Raz na wozie, raz pod wozem
Odzyskaj wyniki badań Czernienki z rosyjskiego konsulatu.
Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia. Wpadnie po ukończeniu misji „Rosyjski konsulat” (Poziom 27).

10S8ff3bd Wszystko, co trzeba zrobić
Odzyskaj nagranie propagandowe Charlesa Blissa.
Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia. Wpadnie po ukończeniu misji „Grand Central Station” (Poziom 26).

11S442dc1 Ostatnia kurtyna
Poznaj losy Gordona Amhersta i Aarona Keenera.
Trofeum związane z fabułą. Nie do pomięcia. Po ukończeniu wszystkich misji głównych pojawi się misja z nieznanym sygnałem. Po ukończeniu jej trofeum wpadnie.

12Sbba69c Na poziomie
Awansuj agenta do 30. poziomu.
W miarę przechodzenia gry będziesz zdobywał coraz większy poziom zaawansowania swojego agenta, a co za tym idzie odblokuje się dostęp do nowych misji i ekwipunku. Potrzebne XP zdobywasz przez:

  • przechodzenie misji (im większy poziom misji tym więcej punktów),
  • zbieranie znajdziek,
  • zabijanie przeciwników,
  • pomaganie mieszkańcom Nowego Jorku.

Dopiero po osiągnięciu tego poziomu będziesz musiał przejść wszystkie misje główne na wysokim poziomie trudności. Wskaźnik levelu znajduje się w prawym górnym rogu ekranu.

13S9ea19f Maraton
Odkryj WSZYSTKIE kryjówki na Manhattanie.
Zacznijmy od tego, że w NY znajdziesz 13 kryjówek. Każdą z nich odblokujesz przez wejście do niej. Na poniższej mapce wszystkie są zaznaczone.

Tom Clancy's The Division™_20160912121238

Zaznaczone kryjówki

14S9ae8b2Nie znam strachu
Ukończ wszystkie misje na wysokim poziomie trudności agentem 30. poziomu.
Tak jak w opisie trofeum – najpierw musisz zdobyć 30 poziom swoją postacią. Następnie Twoim zadaniem będzie ponowne przejście wszystkich misji „fabularnych”.

W sekcji komentarzy na dole strony możecie jak najbardziej umawiać się na wspólne granie.

15S258f6c Twardy wojownik
Ukończ misję w trybie wyzwania.
Tryb wyzwania (czyli misja na poziomie trudności AMBITNY) odblokowuje się w momencie osiągnięcia 30 levelu naszej postaci. Od razu zaznaczę, że nie wszystkie misje możemy ukończyć na tym poziomie trudności. Z wszystkich misji, które mają dostępny poziom AMBITNY zdecydowanie najłatwiejsze jest „Punkt kontrolny w Tunelu Lincolna”.

I teraz tak… Do tego trofeum najlepiej zebrać grupę czterech ogarniętych osób (możecie się umawiać w sekcji komentarzy na dole). W innym wypadku będzie to bardzo trudne. Wszystkie bronie najlepiej i ekwipunek powinny mieć topowy poziom (najlepiej złoty/zielony). Poziom ambitny nie jest wcale taki łatwy dla początkowych graczy, jak to się wszystkim wydaje.

Zacznijmy od tego, że nie można się spieszyć, najlepiej co kilka strzałów chować się za osłoną. Ważne, żeby próbować strzelać przeciwnikom w głowę, dlatego niech jedna osoba na pewno weźmie snajperkę (i to jakąś dobrą), bo się przyda. Oczywiście nie muszę wspominać, że najlepiej uzbroić się w medyczne umiejętności, które pomogą w sytuacjach kryzysowych. Granaty, wieżyczki itp. nie zdają egzaminu. Warto też zaopatrzyć się w umiejętność „Ogniwo taktyczne”, które zwiększy zadawane przez Ciebie (i Twoich wspólników) obrażenia.

Jeżeli chcesz zobaczyć czy jakaś misja jest dostępna na poziomie trudności AMBITNY – wejdź w mapę i przytrzymaj  na danej misji.

16S4f20e7 Zgoda buduje
Będąc na poz. 30, wykonaj misję w tr. współpracy, w której nikt nie został powalony ani nie zginął.
ZGLITCHOWANE!

Niestety to trofeum jest nadal zglitchowane. Otrzymują je nawet zupełnie randomowe osoby, które giną na potęgę. Dlatego musicie się uzbroić w cierpliwość. Po osiągnięciu trzydziestego poziomu postaci, ustaw poziom trudności obojętnie jakiej misji na easy (polecam „Szpital polowy w Madison) i przejdź ją bez powalenia i zginięcia. Musisz grać z przynajmniej jedną osobą w drużynie! Ani Ty, ani ona nie możecie zostać powalone.

Jednak tak jak pisałam wcześniej – ukończenie misji bez zginięcia i powalenia nie daje gwarancji wpadnięcia trofeum. Trzeba grać do skutku.

17Seb3d2d Cienie przeszłości
Aktywuj 63 sceny ECHO.
Trofeum polega na zebraniu wszystkich znajdziek, z gatunku ECHO, które są zaznaczone na mapie 358d90. Od razu polecam ukończyć wszystkie potyczki i misje na całej mapie, ponieważ wtedy lokalizacja wszystkich znajdziek zostanie odblokowana.

Z ECHO występuje jednak taki problem, że nawet jeżeli je aktywujecie za pomocą  to ono i tak nie zniknie z mapy, a powinno. Jeżeli w takim razie podejdziecie do takiej znajdźki i nie będziecie mieli opcji aktywacji, możecie spokojnie iść dalej.

Często się też zdarza, że mimo ukończenia wszystkich misji na danym terenie – znajdźki nie pokazują się. Wtedy polecam skorzystanie z YT i znalezienie zaległych rzeczy.

18S653e3a Dron w garści
Zbierz 16 zdjęć lotniczych z rozbitych dronów.
Tym razem musisz zebrać wszystkie drony, które są oznaczone na mapie af5bc3. Od razu polecam ukończyć wszystkie potyczki i misje na całej mapie, ponieważ wtedy lokalizacja wszystkich znajdziek zostanie odblokowana.

Drony przeważnie są zawieszone na budynkach, lampach itd, więc trzeba je najpierw zestrzelić, a dopiero później zebrać.

19S30af7d Mistrz przetrwania
Zbierz 24 strony z Poradnika Przetrwania.
Kolejne trofeum ze znajdźkami, które są oznaczone 6713eb. Od razu polecam ukończyć wszystkie potyczki i misje na całej mapie, ponieważ wtedy lokalizacja wszystkich znajdziek zostanie odblokowana.

20Sf43c9b Kroniki Agentów
Zbierz 130 nagrań z telefonów w Manhattanie.
Iiii następne trofeum, na które trzeba poświęcić trochę czasu. Telefony zaznaczone są na mapie a40473. Od razu polecam ukończyć wszystkie potyczki i misje na całej mapie, ponieważ wtedy lokalizacja wszystkich znajdziek zostanie odblokowana.

21Sa0e929 Poszukiwacz
Zbierz 20 profili zaginionych agentów Pierwszej Fali.
Profile zaznaczone są na mapie 5d32ef. Od razu polecam ukończyć wszystkie potyczki i misje na całej mapie, ponieważ wtedy lokalizacja wszystkich znajdziek zostanie odblokowana.

22S4c1edd Raporty o wydarzeniach
Zbierz 40 raportów z zajścia ze wszystkich laptopów JTF.
I ostatnie trofeum związane ze znjdźkami, zaznaczonymi na mapie 3363d6. Od razu polecam ukończyć wszystkie potyczki i misje na całej mapie, ponieważ wtedy lokalizacja wszystkich znajdziek zostanie odblokowana.

23Sa59f1f Zdobyć przyczółek
Dokonaj przegrupowania z Faye Lau w bazie operacyjnej.

24S416349 Inżynier
Uratuj Paula Rhodesa.

25S89460d Doktor
Uratuj i ewakuuj dr Jessikę Kandel.

26S598df4 Kapitan
Uratuj kapitana Roya Beniteza.

27S3d8b77 Wprost wspaniale
Maksymalnie ulepsz wszystkie skrzydła bazy operacyjnej.
Żeby ulepszyć skrzydła musisz wykonywać misje główne i potyczki (zielone, niebieskie, żółte trójkąty w kole). W grze mamy trzy skrzydła bazy operacyjnej: ochrony (po prawej), medyczne (po lewej) i techniczne (na piętrze). Każde ze skrzydeł posiada laptopa z ulepszeniami, które możemy wykupić. Poniżej znajdziecie listę wszystkich rozwinięć i zdjęcie laptopa.
Skrzydło ochrony:

  • Sztab
  • Zbrojownia
  • Koszary
  • Działania w Strefie Mroku
  • Linia zaopatrzeniowa
  • Rusznikarz
  • Zespół zaopatrzeniowy
  • Posterunki
  • Strzelnica
  • Zespół psów tropiących.

Skrzydło techniczne:

  • Dyspozytornia
  • Łączność
  • Tech. Division
  • Generatory
  • Stacja uzdatniania
  • Zespół naprawczy
  • System ogrzewania
  • Łączność satelitarna
  • Rekalibracja
  • Stacja ładowania

Skrzydło medyczne:

  • Klinika
  • Lab. wirusologiczne
  • Pomoc humanitarna
  • Kwarantanna
  • OIOM
  • Dział materiałów niebezpiecznych
  • Strefa odkażania
  • Apteka
  • Pomoc psychologiczna
  • Pediatria

28Sf16393 Umiejętności
Wyposaż 10 różnych modyfikacji umiejętności.
Modyfikacje umiejętności są związane z rozbudowywaniem skrzydeł. W miarę rozrastania się bazy operacyjnej otrzymasz modyfikacje umiejętności (OPTIONS na padzie, następnie zdolności, zakładka umiejętności i tutaj , na rozwiniętej umiejętności. Przeważnie są trzy modyfikacje zwykłe i jedna mistrzowska. Wystarczy 10 razy przełączyć się między różnymi modyfikacjami (zatwierdzić je ) i trofeum będzie Twoje.

Tom Clancy's The Division™_20160912122307

Tutaj przełącz się między różnymi modyfikacjami.

29S94c5a1 Umiejętne zabójstwo
Wykończ 50 przeciwników za pomocą umiejętności.
Najprościej zabijać przeciwników: granatami, bombami przylepnymi, wieżyczką (polecam szczególnie). Wpadnie w miarę przechodzenia gry.

30Sb911fd Opiekun
Stwórz sekcje: Pediatryczną i Zespołu psów tropiących w ramach rozbudowy bazy operacyjnej.
Patrz trofeum „Wprost wspaniale„.

31Se15a6e Kluczowe posunięcie
Wykorzystaj kluczowe umiejętności 100 razy.
Kluczowe umiejętności znajdują się w menu „Zdolności” na samym dole i akt  + , czyli:

  • Ogniwo regeneracyjne – leczy użytkownika oraz pobliskich sojuszników.
  • Ogniwo taktyczne – zwiększa obrażenia i szansę na trafienie krytyczne użytkownika i wszystkich pobliskich sojuszników.
  • Ogniwo ratunkowe – zwiększa odporność na obrażenia, a także szybkość użytkownika oraz otaczających go sojuszników.

Umiejętności te odblokują się dopiero w momencie wykupienia najdroższego rozbudowania w konkretnych skrzydłach (te po 1000 jednostek).
Po odblokowaniu jedyne co pozostaje, to użyć umiejętność 100 razy, gdy tylko się ona odnowi – używaj jej od razu.

32S01eb39 Wrodzony talent
Zalicz zabójstwo, mając aktywny talent.
Menu talentów znajduje się po naciśnięciu OPTIONS na padzie, wejściu w zdolności i naciśnięciu . To trofeum powinno wpaść zaraz na początku gry, ponieważ otrzymasz pierwsze talenty, z których będziesz korzystać i trofeum na pewno wpadnie.

33Sd13dc3 Jeden już, jeszcze dwa!
Rozbuduj do końca dowolne skrzydło bazy operacyjnej.
Patrz trofeum „Wprost wspaniale„.

34S07673e Złota rączka
Rozbuduj do końca dwa dowolne skrzydła bazy operacyjnej.
Patrz trofeum „Wprost wspaniale„.

35Sa327e5 Bling! Bling!
Wyposaż wszystkie sloty wyposażenia w przedmioty wyśmienite lub topowe.
Po naciśnięciu OPTIONS na padzie i wejściu w ekwipunek wyświetli Ci się menu wyboru uzbrojenia i używanego sprzętu. Przedmioty wyśmienite lub topowe to te, które mają kolor fioletowy, złoty, zielony. W miarę kończenia misji na trudnym poziomie trudności, przedmioty takie powinny zacząć wypadać z przeciwników. Możecie spróbować szczęści w Strefie Mroku, jednak jest to bardzo trudne, zwłaszcza w pojedynkę, ponieważ jeżeli ktoś może zbierać takie przedmioty, to znaczy, że jest lepiej uzbrojony niż Ty. Oczywiście przedmioty wyśmienite/topowe możesz wytwarzać w punkcie montażowym, dzięki zebranym narzędziom, tkaninom itd.

Tom Clancy's The Division™_20160912121347

Ekwipunek musi być pełen złotych, fioletowych lub zielonych przedmiotów.

36Sf83bf7 Sprawny manualnie
Wytwórz 10 przedmiotów.
W bazie operacyjnej znajdziesz punkt montażowy, w którym możesz wytwarzać przedmioty dla swojego ekwipunku. Potrzebne Ci będą do tego narzędzia, tkaniny, elektronika itd, które znajdziesz w skrzynia, torbach rozsianych po NY.
Podstawowe przedmioty nie wymagają dużej ilości przedmiotów, więc trofeum wpadnie bardzo szybko.

37Sdefe93 Mistrz rzemiosła
Wytwórz topowy przedmiot.
Za to trofeum polecam brać się mniej więcej po ukończeniu wszystkich misji na trudnym poziomie trudności. Topowy przedmiot to taki, którego tło ma kolor fioletowy, złoty, zielony. W bazie operacyjnej znajdziesz punkt montażowy, w którym będziesz mógł wytwarzać różne przedmioty, do Twojego ekwipunku. Potrzebne Ci będą do tego: narzędzia, tkaniny itd., które znajdziesz w skrzyniach rozsianych po NY czy torbach. Wytwórz jeden taki przedmiot i trofeum będzie Twoje.

Tom Clancy's The Division™_20160912130550

W takim punkcie możesz montować ekwipunek.

38S95179d Krytyka dekonstruktywna
Rozmontuj 100 przedmiotów.
Zacznijmy od tego, że przedmioty rozmontujemy w ekwipunku. Wystarczy, że wybierzesz jakiś przedmiot np. broń i przytrzymasz lewy analog. W ten sposób otrzymasz tkaniny lub elektronikę. Jak w opisie trofeum, po prostu musisz rozmontować 100 obojętnie jakich przedmiotów.

39S0d808b Szukam grupy
Dołącz do grupy lub ją stwórz.
Chyba nie ma prostszego trofeum niż założenie grupy do gry ze znajomymi, randomami, albo po prostu dołączenia do już istniejącego teamu. Po naciśnięciu touchpada naciśnij , aby wyszukać możliwej gry do dołączenia, lub po prostu zaproś znajomego do gry.

40S59666e Lekarza!
Zreanimuj kolegę z drużyny 20 razy w trybie współpracy.
Tak jak w opisie, musisz zreanimować gracza, który jest w Twojej drużynie. Jeżeli gracie w grupie lub randomami to trofeum wpadnie bez starania, ponieważ często zdarza się, że współtowarzysze tracą życie. Gdy zdarzy się taka sytuacja po prostu podejdź do gracza i naciśnij .

41S114b60 Oprzyj się na mnie
Wylecz lub daj doładowanie sojusznikom 100 razy, gdy jesteś w grupie.
Jak mówi opis – trzeba pomóc sojusznikowi sto razy, będąc z nim w grupie. Licznik sumuje się zarówno w Strefie Mroku jak i podczas swobodnej rozgrywki. Do uleczenia stosuje się dwa zdolności „Pierwsza pomoc” lub „Punkt medyczny”. Zdecydowanie polecam używać tej drugiej, ponieważ oferuje ona pomoc na odległość.

42Se1f851 Zsieciowani
Ukończ 20 misji, będąc członkiem grupy.
Trofeum polega ukończeniu 20 misji będąc z kimś w grupie, czyli po prostu grając z np. znajomym. Oczywiście możesz udostępnić swoją grę randomom, jednak musisz z każdym włączeniem gry ustawić dostępność sesji dla wszystkich graczy. Musisz nacisnąć panel dotykowy, następnie Zarządzanie grupą i kolejno kwadrat, aby zmienić prywatność sesji. Najkrótszą misją jest ta w szpitalu, więc jeżeli chcesz szybko zrobić to trofeum, polecam ją cały czas powtarzać.

43S3933d3 Zamknij te drzwi!
Zamknij drzwi samochodu, kryjąc się za nim.
Jedyne co musisz zrobić to zamknąć drzwi samochodu. Tak, dokładnie. Przemierzając ulice NY, zauważysz sporo otwartych samochodów. Stojąc przy samochodzie naciśnij x, a Twoja postać przyklei się do auta.

44Sa447e5 Pełny arsenał
Zabij przynajmniej po 1 wrogu z broni wszystkich 6 klas.
Gra oferuje 6 różnych klas broni:

  1. Pistolet
  2. Pistolet maszynowy
  3. Lekki karabin maszynowy
  4. Karabin szturmowy
  5. Snajperka
  6. Strzelba

Musisz zabić przynajmniej jednego przeciwnika z każdego rodzaju broni. W miarę zbierania ekwipunku i przechodzenia gry na pewno trafisz na multum broni, dlatego to trofeum powinno wpaść bez starania.

45S8e44e1 Warto było czekać
Wykonaj podjęcie przedmiotu ze Strefy Mroku.
Patrz trofeum „Wydobycie”.

46Sde3b91 Wydobycie
Wykonaj podjęcie przedmiotu z każdego z 8 obszarów podjęcia.
Na poniższej mapce zaznaczyłam wszystkie obszary podjęcia w Strefie Mroku. Twoje zadanie polega po prostu na zebraniu kilku rzeczy i wysłanie ich helikopterem do „normalnej gry”. Na początku może to nie wydawać się wcale takie proste, ponieważ w SM jest dużo graczy, którzy zabijają Cię, żeby zabrać Twoje rzeczy. Po podłączeniu przedmiotów do helikoptera postaraj się ukryć.

Tom Clancy's The Division™_20160912115755

Obszary podjęcia w Strefie Mroku.

47S39ec56 Łupieżca!
Wykonaj podjęcie skażonego wyśmienitego lub topowego przedmiotu ze Strefy Mroku.
Trofeum możliwe do zdobycia tylko w Strefie Mroku. Podjęcie polega na zebraniu i wysłaniu przedmiotu do „normalnej gry” w miejscach do tego wyznaczonych. Po prostu trzeba „wysłać” helikopterem przedmiot fioletowy lub złoty.

48Safd814 Łowca głów
Zabij słynnego elitarnego przeciwnika w Strefie Mroku.
Patrz trofeum „Właśnie trafiłeś na listę…„.

49S432168 Właśnie trafiłeś na listę…
Zabij 10 słynnych przeciwników w Strefie Mroku.
Słynny przeciwnik w Strefie Mroku to taki, którego pasek życia ma kolor żółty i koniecznie nazwę nad nim. Ważne również, aby ostatni zabijający strzał był Twój, bo jeżeli w czasie walki dojdzie jakiś randomowy gracz i to on odda decydujący strzał to niestety nie zaliczy Ci go jako zabitego przeciwnika. Poniżej zaznaczyłam obszary, w których respawnują się i najszybciej można to zrobić.

Tom Clancy's The Division™_20160912115722

Przemieszczaj się miedzy tymi punktami, aby znaleźć takich przeciwników.

50Se49e6f Za sprawiedliwość!
Zabij gracza, który został zbuntowanym agentem.
Patrz trofeum „Prawo to JA!„.

51S2c6abb Prawo to JA!
Zabij 20 zbuntowanych agentów.
Trofeum możliwe do wbicia tylko w Strefie Mroku. Zbuntowany agent to po prostu ktoś, kto otworzy ogień w Twoją stronę lub innego użytkownika a co za tym idzie nad jego nazwą ukaże się czerwona czaszka. Szczerze mówiąc w pojedynkę ciężko zdobyć to trofeum, ponieważ często tacy zbuntowani agenci chodzą w grupach i są bardzo dobrze wyposażeni. Na szczęście jest łatwy sposób na wbicie tego osiągnięcia. Wystarczy, że znajdziesz jednego znajomego, który Ci pomoże. Następnie oboje wchodzicie do Strefy Mroku (ale nie możecie być w jednej grupie) i przyjaciel oddaje w Twoją stronę kilka strzałów. Gdy nad jego głową ukaże się czerwona czaszka szybko go zabij, zanim zrobi to inny gracz. Polecam wykonywać to wszystko przy wejściu do Strefy, ponieważ po każdym zabiciu znajomy będzie musiał się odrodzić w bazie. Jeżeli szukasz osób do wbicia tego trofeum – daj znać w komentarzu poniżej, a na pewno ktoś się zgłosi. Warto zrobić to trofeum jako jedne z ostatnich i jeżeli zależy komuś na XP to niech stworzy nową postać, ponieważ każdorazowe zginięcie, jako tak zwany Rogue, spowoduje odjęcie punktów doświadczenia.

Poradnik napisany na bazie własnych doświadczeń z grą, pisany z pamięci, więc jeżeli są błędy – proszę o wskazanie ich.
Zabrania się kopiowania bez zgody autora.

Dzięki dla Rekina za udostępnienie gry.

  • Alfred

    Zrobiłem wszystkie misje fabularne „Ukończ wszystkie misje na wysokim poziomie trudności agentem 30. poziomu.” na najwyższym poziomie między innymi Trudny i Ambitny lecz trofeum nie wpadło;/ i jak ktoś chętny na Prawo to JA pisać AlfredG_PL

  • Alfred

    Troszkę wprowadziliście w błąd ponieważ żeby zdobyć trofeum ukończ wszystkie misje trzeba byc przywódca grupy i nie przyłączyć się do żadnej innej grupy tylko od poczatku do konca iść nawet samemu i tylko na poziomie trudnym

    • Łowczyni Trofeów

      Witaj, grałam ze znajomym, on był przywódcą grupy i zarówno ja i on otrzymaliśmy trofeum w tym samym momencie. 🙂

      • Alfred

        No mi dopiero za 2 razem wpadło jak sam robiłem:)

      • Alfred

        Teraz mam problem z echo ostatnie trofeum brakuje mi jednego w kips bay ale jak podchodzę to znika;/ a w danych wywiadowczych brakuje mi nr 13;/

        • Łowczyni Trofeów

          Próbowałeś przeinstalować grę, grać ze znajomym? I jesteś pewny, że nie podnosiłeś tego echo?

          Ogólnie czasami jest taki błąd, że znajdźki się nie pokazują na mapie, być może jedno echo i dane wywiadowcze się nie pokazują, trzeba będzie prześledzić jedno po drugim.

  • many

    nie moge odpalic missji na poziomie ambitny, mam info:aktywnosc dostepna na poziomie 2

    • Alfred

      włącz mapę trzymaj trójkąt i wybierz poziom 2

  • Jacek M. (JajkoPr)

    Siemano wszystkim! Proszę o pomoc w pucharku PRAWO TO JA, szukam chętnego do wspólnego wbicia dzbanka, nick PSN :jajko_pr
    Jak ktoś chętny do pomocy to poproszę, mogę pomóc w innych dzbankach jak ktoś potrzbuje.
    Jacek.

  • zaki

    witam mam problem poniewaz mam 30 lvl 234 range jkby w divisionie a nie moge wejsc w ambitny bo mi wyskakuje ze aktywnosc dostepna na poziomie drugim

    • Łowczyni Trofeów

      Ja co prawda nie mam tego jak aktualnie sprawdzić, ale tu kolega niżej pisał, że wystarczy wejść w mapę i po przytrzymaniu trójkąta wybrać poziom 2.

  • zaki

    witam ponowni ostatnio uzyskalem tutaj zadawalającą mnie odpowiedz za co dziekuje;) ale mam jeszcze jedno pytanie poniwaz chce sprawdzic ktore misje zrobilem na trudnym poziomie;) bo przelecialem wszystkie na trudnym ale ktorąs pominolem da sie to jakos sprawdzic?;)

    • Łowczyni Trofeów

      Hey, niestety nie ma możliwości tego sprawdzenia, będziesz musiał przelecieć jeszcze raz wszystkie po kolei. Zrób sobie screena mapy i zaznaczaj, które misje przeszedłeś.

      • zaki

        dziekuje za odpowiedz no tak niestety bede musial zrobic;)

  • Kamikala

    Hejka wszystkim… Mam pytanko, zeby zdobyc trofeum „Nie znam stachu” trzeba miec poziom 30? Ja mam 31.. Robilam je pokolei z góry do dołu i zapisywałem sobie… Wszystkie zaliczyłam sama na trudnym poziomie i nic… Kurcze może rzeczywiście trzeba mieć ten 30 poziom a nie wyższy….. 🙁

  • Dasmen

    Hej Wszystkim, Szukam ekipy która pomoże mi przy trofeach: Właśnie trafiłeś na listę… oraz Prawo to JA!
    Mój PS nick to Dasmen

    • Tomasz Ziemann

      Zrobiles juz te trofea? Tez mam je do zrobienia. Jak nadal potrzebujesz to mozna sie dogadać; )

      • Oskar

        Tomasz jaki masz nick? Mój to: sulima69. Zaproś mnie do znajomych to zrobimy razem

  • Krystian

    Witam, ktoś chętny na trofeum prawo to ja ? Mój nick to KrystianP5 🙂

  • Kamil

    potrzebna pomoc w trofeach? nick konso2002

  • Michal R

    Witam , mam problem że zdobyciem tego trofeum. Ukończ wszystkie misje na wysokim poziomie trudności agentem 30. poziomu.

    Mimo że wszystkie misije powtórzyłem na poziomie trudności trudny to i tak nie dostałem trofeum ):

    Może mi ktoś pomoże czemu nie dostałem trofeum?

    Pozdrawiam I dziękuję ż góry:)

    • Minio88

      Niestety w tym wyzwaniu czyha błąd. Musisz każda misję powtórzyć samotnie, ponieważ będąc w grupie nie zaliczy ci tego wyzwania (chyba że jesteś liderem grupy). Wczoraj tak samo się z tym wyzwaniem męczyłem.

      • Łowczyni Trofeów

        To czy jest się w grupie czy nie, nie ma żadnego znaczenia. Gra po prostu nie zapisuje czasami stanu gry, przez co trofeum nie wpada. Wszystkie misje przechodziłam ze znajomym, raz on był hostem, raz ja i oboje dostaliśmy trofiki po ostatniej ukończonej misji.

        Jedyny sposób na to trofeum to grać aż nie wpadnie, niestety.

        • Michal R

          W takim wypadku przejdę jeszcze raz wszystkie misije sam:)

  • Minio88

    Potrzebuje chętnego do pomocy przy wbiciu trofki „prawo to ja”. Zrewanżuje się czy to w tej czy innej grze.

    • Michal R

      Z chęcią mogę pomóc, bo też potrzebuję .

      • Minio88

        To mój nick SirMilosz, napisz proszę do mnie jeśli jeszcze to aktualne.

      • Minio88

        Podaj mi swój nick

  • Robert

    Mam problem z wbiciem trofeum umiejętności ,i poszukuję kogoś żeby wbić szybko trofeum prawo to ja ( mój nik to robusrobcio).

    • Łowczyni Trofeów

      Jaki dokładnie problem z umiejętnością jest?

  • KipiCiKakao

    Szukam chetnych do pomocy przy trofeum „prawo to ja” nick: kipicikakao